Gå til innhold

Shopping som favoritthobby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har shopping som favoritthobby? Altså det beste dere vet er butikker eller shoppingsentre? 

Og hvis dere ikke har penger så går dere kun rundt for å kikke fordi dere liker det?

 

 

Anonymkode: 8a771...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg blir stressa av kjøpesentre og det er sjelden jeg går rundt å kikker uten at jeg skal ha noe.  Foretrekker å bestille på nett, men det er kjedelig at man ikke får prøvd klær før man kjøper.  Og hvem kan ha shopping som hobby?  Millionærer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe er så kjedelig som å traske rundt på kjøpesenter i let å bruke penger på noe, eller bare å kikke rundt. Så bortkasta tid og energi, og ikke minst penger

Anonymkode: cd4d8...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som yngre (13-16 ish) var det det. Kunne gå og titte i timesvis, selv uten å kjøpe noe. 

Nå er jeg 22, og skyr shopping som pesten. Det er så grusomt kjedelig. Handler så klart i butikker, men da vet jeg på forhånd hva jeg skal kjøpe etter å ha funnet frem produktene på nettsiden, og gjerne skjekket om de har det i butikk så jeg ikke drar på bomtur. 

Som personen over sier: bortkasta tid og energi!

Endret av Lisanna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titter bare for å titte og får å sløse bort tiden for å få tiden til å gå. Har ikke så mye å gjøre og liker bare å gå rundt for å få tankene på noe annet enn å bare sitter inne.

Anonymkode: 8a771...999

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg brukte å like det da jeg var yngre, nå med to små barn har jeg ikke tid, ikke energi og ikke penger til det. Også ble jeg så lei av å kjøpe spesielt klær å sko, for barna vokser av de stadig, og uansett hva man kjøper, blir der skittent og ødelagt eller mistet i barnehagen. Så nå hater jeg shopping ja. Kjøper alt på nett.

Anonymkode: f24fe...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å gå rundt og kikke, men ikke alltid jeg finner noe. Passer på de dagene jeg har fri og junior er på skolen.

 

Anonymkode: 961c1...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg liker å gå rundt (ikke så mye på kjøpesentre, mest ute i byen), se på fine ting, se på folk, tenke på ingenting. Kanskje kjøpe noe, kanskje ikke. Liker også å surfe på nettbutikker.

Anonymkode: de145...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...