Gå til innhold

Oppkjøring, stryk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Skal snart ta oppkjøringen min, om noen dager. Føler meg stresset, da jeg fikk kommentarer på at jeg brøt høyreregelen på en kjøretime (kom ikke bil, men så ikke veien da den var gjømt i et boligfelt) og at jeg må tilpasse farten bedre, da jeg kjører feks 70 i 80 sonen. Ang høyreregelen så sa kjørelæreren at hun andre kjørelæreren på skolen hadde fått hjertet i halsen dersom hun hadde hørt om feilen som ble begått.

Jeg skal så klart øve på dette nå, men er det håp å bestå oppkjøringen? Vet ikke om jeg er klar, går mye bedre å øvelseskjøre «hjemme», tror nervene tar meg i stor grad.

Anonymkode: c2440...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjørelæreren din ville ikke meldt deg opp til oppkjøring hvis h*n hadde ment at du ikke er moden for å slippes ut i trafikken på egenhånd. 

Men altså: stryk på oppkjøring kan hende den beste ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Ullvott skrev:

Kjørelæreren din ville ikke meldt deg opp til oppkjøring hvis h*n hadde ment at du ikke er moden for å slippes ut i trafikken på egenhånd. 

Men altså: stryk på oppkjøring kan hende den beste ;) 

Tusen takk, satser på det... Får bare passe på da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Kalmie skrev:

Hvor mye har du kjørt?

En del hjemme, alt det obligatoriske på skolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kan du klare. og det er vanlig å være mer nervøs på oppkjøring enn når du øvelseskjører. Nå vet du om et par ting du må være oppmerksom på, og så kjører du så mye som mulig frem til oppkjøring. Det er få som vil føle seg klare til noe sånt, men ofte går det bra likevel. Det må ikke være perfekt, men godt nok til å slippe deg alene ut i trafikken. :) Lykke til! 

Anonymkode: 8879c...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det er bra du oppdaget at dette må du være obs på nå, og ikke under førerprøven! Tror du har en real sjans selv om du gjorde en feil på kjøretimen. 

Anonymkode: 0bb27...e9b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan du klare. og det er vanlig å være mer nervøs på oppkjøring enn når du øvelseskjører. Nå vet du om et par ting du må være oppmerksom på, og så kjører du så mye som mulig frem til oppkjøring. Det er få som vil føle seg klare til noe sånt, men ofte går det bra likevel. Det må ikke være perfekt, men godt nok til å slippe deg alene ut i trafikken. :) Lykke til! 

Anonymkode: 8879c...e0d

Tusen takk!! Håper så innmari det går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenk at det er bra du oppdaget at dette må du være obs på nå, og ikke under førerprøven! Tror du har en real sjans selv om du gjorde en feil på kjøretimen. 

Anonymkode: 0bb27...e9b

Det er sant! Og nå vet jeg om dei veien også, hehe. Så må jeg øve litt på rygging også da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av instruktørene på kjøreskolen jeg brukte oppsummerte det veldig fint, førerprøven er ikke for å sjekke om du er ferdig utlært, men for å se om du er klar til å fortsette læringen på egenhånd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Orbis skrev:

En av instruktørene på kjøreskolen jeg brukte oppsummerte det veldig fint, førerprøven er ikke for å sjekke om du er ferdig utlært, men for å se om du er klar til å fortsette læringen på egenhånd

Hmmm, skal huske på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dytt

Altså, KG er ikke en chattetjeneste. Du kan ikke bumpe tråden en time før. Ærlig talt.

Anonymkode: 9f8db...375

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

På 2.10.2018 den 15.03, AnonymBruker skrev:

Hei! Skal snart ta oppkjøringen min, om noen dager. Føler meg stresset, da jeg fikk kommentarer på at jeg brøt høyreregelen på en kjøretime (kom ikke bil, men så ikke veien da den var gjømt i et boligfelt) og at jeg må tilpasse farten bedre, da jeg kjører feks 70 i 80 sonen. Ang høyreregelen så sa kjørelæreren at hun andre kjørelæreren på skolen hadde fått hjertet i halsen dersom hun hadde hørt om feilen som ble begått.

Jeg skal så klart øve på dette nå, men er det håp å bestå oppkjøringen? Vet ikke om jeg er klar, går mye bedre å øvelseskjøre «hjemme», tror nervene tar meg i stor grad.

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 6b6e1...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...