Gå til innhold

Hva er din yndlings....


RoseFox

Anbefalte innlegg

Lager denne tråden for moro skyld og lurer på følgende:

Hva er din/ditt yndlings:

-Farge

-Dyr

-Mat

-Tv serie/film

-Musikksjanger/Artist

-Hobby

Mine er følgende: Rosa og mørk blå, grått(når det kommer til interiør). Katt. Taco, Pizza, Sushi, Mcdonalds (spiser sjeldent noe av dette, men). Liker veldig godt norske humor serier og filmer. Liker veldig mange typer musikk, bortsett fra metall og opera. Yndlings hobby er å trene!

:nordvesta:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Farge: :kari: Ai. Fikk helt blackout her jeg nå. Det varierer så veldig, i alt fra klær til maling til møbler!

-Dyr: Katt. Hadde jeg ikke hatt samboeren min, så hadde jeg hatt tredve katter til.

-Mat: Sushi!

-Tv serie/film: Ah, det er så mye. Kan jeg bare hoppe litt bak orange, shameless og den logiske pakka der, og bare nevne udødelige Friends? :lillesky:

-Musikksjanger/Artist: The Script

-Hobby: Fotog... Eh. Hobbydetektiv, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, NancyDrew skrev:

-Farge: :kari: Ai. Fikk helt blackout her jeg nå. Det varierer så veldig, i alt fra klær til maling til møbler!

-Dyr: Katt. Hadde jeg ikke hatt samboeren min, så hadde jeg hatt tredve katter til.

-Mat: Sushi!

-Tv serie/film: Ah, det er så mye. Kan jeg bare hoppe litt bak orange, shameless og den logiske pakka der, og bare nevne udødelige Friends? :lillesky:

-Musikksjanger/Artist: The Script

-Hobby: Fotog... Eh. Hobbydetektiv, mener jeg.

Jeg kunne også hatt 30 katter, men må nesten begrense meg til 2 (snart 3) :laugh:. Glemte en hobby som jeg kom på når du skrev det siste, jeg elsker å ta bilder av og besøke forlatte steder og hus! sjeldent jeg får gjort det, men :sulosi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Farge - Lilla

-Dyr - Pingvin

-Mat - Nakkekoteletter

-Tv serie/film - Gudfaren / The A-team

-Musikksjanger/Artist - "Hair Metal" / Iron Maiden

-Hobby - Dataspill

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RoseFox skrev:

Jeg kunne også hatt 30 katter, men må nesten begrense meg til 2 (snart 3) :laugh:. Glemte en hobby som jeg kom på når du skrev det siste, jeg elsker å ta bilder av og besøke forlatte steder og hus! sjeldent jeg får gjort det, men :sulosi:

Har selv to katter, og når hankatten av og til føles ut som en hel barnehage så er de to i grunnen nok :fnise: Åh, spennende! Elsker paranormale serier/ filmer. Dessverre har jeg litt for høy selvtillit før jeg ser på det, gjerne når jeg er alene, og ender opp som fange i min egen seng til dagslyset begynner å komme inn dagen etter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NancyDrew skrev:

Har selv to katter, og når hankatten av og til føles ut som en hel barnehage så er de to i grunnen nok :fnise: Åh, spennende! Elsker paranormale serier/ filmer. Dessverre har jeg litt for høy selvtillit før jeg ser på det, gjerne når jeg er alene, og ender opp som fange i min egen seng til dagslyset begynner å komme inn dagen etter :sjenert:

Haha sliter med det samme, elsker slike filmer og serier, men kan ikke tillate meg å se det alene, når jeg vet jeg skal være alene hele natten! Da blir det å ligge å svette i sengen med øya oppsperret og øra på spiss med flombelysning og en koselig serie på tv-en, gått på den smellen noen ganger! huff.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, RoseFox skrev:

Haha sliter med det samme, elsker slike filmer og serier, men kan ikke tillate meg å se det alene, når jeg vet jeg skal være alene hele natten! Da blir det å ligge å svette i sengen med øya oppsperret og øra på spiss med flombelysning og en koselig serie på tv-en, gått på den smellen noen ganger! huff.. :vetikke:

Trodde faktisk jeg skulle falle om av hjerteflimmer i går, etter jeg hadde sett på en youtubevideo eller ti, som jeg strengt tatt ikke hadde trengt å se. Ene katten hadde hoppet opp på toalettet, og videre opp på benken bak. Der dalte en potteplante rett i gulvet, sammen med to parfymer. Evig takknemlig for at nabolaget ikke ringte politiet på meg av hylet jeg holdt i gang de nestkommende minuttene :lillesky:

 

... Herlighet, unnskyld! Ikke meningen å kuppe tråden din, skal snike meg ut nå! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NancyDrew skrev:

Trodde faktisk jeg skulle falle om av hjerteflimmer i går, etter jeg hadde sett på en youtubevideo eller ti, som jeg strengt tatt ikke hadde trengt å se. Ene katten hadde hoppet opp på toalettet, og videre opp på benken bak. Der dalte en potteplante rett i gulvet, sammen med to parfymer. Evig takknemlig for at nabolaget ikke ringte politiet på meg av hylet jeg holdt i gang de nestkommende minuttene :lillesky:

 

... Herlighet, unnskyld! Ikke meningen å kuppe tråden din, skal snike meg ut nå! :fnise: 

Jeg har selv blitt så skremt at jeg har løpt ut av huset i gråt av redsel :hakeslepp: Men da skjedde det noe jeg enda ikke har noen forklaring på :sjokkert: var ikke alene en gang, vil ikke tenke på hva jeg hadde gjort om jeg var alene, hadde nok sovet ute! haha... Neida det går bra! Er jo bare en kjede-tråd for øvrig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, RoseFox skrev:

Jeg har selv blitt så skremt at jeg har løpt ut av huset i gråt av redsel :hakeslepp: Men da skjedde det noe jeg enda ikke har noen forklaring på :sjokkert: var ikke alene en gang, vil ikke tenke på hva jeg hadde gjort om jeg var alene, hadde nok sovet ute! haha... Neida det går bra! Er jo bare en kjede-tråd for øvrig :) 

Ble nysgjerrig jeg nå! .. Lyst å dele? :phaedra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NancyDrew skrev:

Ble nysgjerrig jeg nå! .. Lyst å dele? :phaedra:

Hadde akkurat kjøpt ny leilighet også datt en kjøkkenskuff ut på gulvet og ovnen skrudde seg på med ca 5 minutters mellomrom! Har heldigvis ikke opplevd noe mer etter dette og føler meg trygg nå, er 2 år siden. En forklaring på det kunne jeg jo ønske jeg hadde, men litt vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, RoseFox skrev:

Hadde akkurat kjøpt ny leilighet også datt en kjøkkenskuff ut på gulvet og ovnen skrudde seg på med ca 5 minutters mellomrom! Har heldigvis ikke opplevd noe mer etter dette og føler meg trygg nå, er 2 år siden. En forklaring på det kunne jeg jo ønske jeg hadde, men litt vanskelig!

:hakeslepp: Godt du ikke har opplevd det siden! Har selv opplevd noe lignende. Og mye av det, som det med deg og kjøkkenskuffen, det kan rett og slett ikke forklares. (En liten ekstra grunn til å ha viltre katter, kan skylde en del merkelige lyder på de og sove litt bedre 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NancyDrew skrev:

:hakeslepp: Godt du ikke har opplevd det siden! Har selv opplevd noe lignende. Og mye av det, som det med deg og kjøkkenskuffen, det kan rett og slett ikke forklares. (En liten ekstra grunn til å ha viltre katter, kan skylde en del merkelige lyder på de og sove litt bedre 😅

 

Jepp :D Mange lyder jeg ikke legger så mye merke til fordi hodet mitt automatisk tenker at det er kattene, men kan for all del være noe annet også! men liker å tro det er kattene :) Har dem alltid inne på natta, føler meg tryggere da :biggrin: litt verre hvis begge kattene ligger i senga også er det en lyd fra et annet rom ! :P Vil du dele det du har opplevd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 timer siden, RoseFox skrev:

Lager denne tråden for moro skyld og lurer på følgende:

Hva er din/ditt yndlings:

-Farge- Lilla, svart og grønn

-Dyr-Rev, alle kattedyr og hest,

-Mat-Pinnekjøtt- nachos og paella.

-Tv serie/film-The Tudors og Frihetens Regn

-Musikksjanger/Artist- Tar mine to absolutte favoritter, Linkin Park og Depeche Mode

-Hobby-Fotball.

Mine er følgende: Rosa og mørk blå, grått(når det kommer til interiør). Katt. Taco, Pizza, Sushi, Mcdonalds (spiser sjeldent noe av dette, men). Liker veldig godt norske humor serier og filmer. Liker veldig mange typer musikk, bortsett fra metall og opera. Yndlings hobby er å trene!

:nordvesta:

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon
7 timer siden, RoseFox skrev:

Lager denne tråden for moro skyld og lurer på følgende:

Hva er din/ditt yndlings:

-Farge

-Dyr

-Mat

-Tv serie/film

-Musikksjanger/Artist

-Hobby

 

-Blå, i alle nyanser.

-Katt og hund. 

-Mat er egentlig en favoritt i seg selv. Men glad i sushi, ribbe, pinnekjøtt, smakfulle gryter, og skinkesalat med mye dressing.

-Game og thrones, lord of the rings.

-Metallica, Iron Maiden, volbeat.

-friluftsliv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, RoseFox skrev:

Lager denne tråden for moro skyld og lurer på følgende:

Hva er din/ditt yndlings:

-Farge Blå

-Dyr Har ikke noen favoritt, aldri hatt noe forhold til dyr

-Mat Pizza

-Tv serie/film Lost og Harry Potter 2

-Musikksjanger/Artist Pop/Coldplay

-Hobby Har ingen

Mine er følgende: Rosa og mørk blå, grått(når det kommer til interiør). Katt. Taco, Pizza, Sushi, Mcdonalds (spiser sjeldent noe av dette, men). Liker veldig godt norske humor serier og filmer. Liker veldig mange typer musikk, bortsett fra metall og opera. Yndlings hobby er å trene!

:nordvesta:

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Farge - blå/turkis

-Dyr - katt :ninuskapus: Har tre stk

-Mat - Sushi, ørret, nachos, spekemat

-Tv serie/film - Nashville

-Musikksjanger/Artist - 50/50 Trance og Country! :icon_lol:

-Hobby - brettspill og katt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, _popcorn_ skrev:

-Farge - blå/turkis

-Dyr - katt :ninuskapus: Har tre stk

-Mat - Sushi, ørret, nachos, spekemat

-Tv serie/film - Nashville

-Musikksjanger/Artist - 50/50 Trance og Country! :icon_lol:

-Hobby - brettspill og katt

Twister med kattene? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Winza said:

Twister med kattene? 😅

Dem har litt for store konsentrasjonsvansker til det... Men tror iallefall lille grå hadde knust meg i twister, siden hun jammen meg ikke er riktig skrudd sammen :icon_lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, RoseFox skrev:

Lager denne tråden for moro skyld og lurer på følgende:

Hva er din/ditt yndlings:

-Farge - Brun

-Dyr - Gepard

-Mat - Pizza

-Tv serie/film - Band of Brothers/Ringenes Herre

-Musikksjanger/Artist - Elektronisk/Madeon, Porter Robinson, Deadmau5 og Eric Prydz

-Hobby - Trening og Poker

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...