Gå til innhold

Blir kun sjekket opp av utlendinger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er greia? Ute på byen blir jeg alltid sjekket opp av utenlandske menn, de av afrikansk opprinnelse, eller fra østblokk-land? De vil spandere øl, eller treffes? Kan legge til at jeg er stort sett vanlig, blond norsk jente på 22 år, og en del overvektig. Er det spesielt attraktivt for de med overvekt på jente?

Anonymkode: 37344...c08

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia? Ute på byen blir jeg alltid sjekket opp av utenlandske menn, de av afrikansk opprinnelse, eller fra østblokk-land? De vil spandere øl, eller treffes? Kan legge til at jeg er stort sett vanlig, blond norsk jente på 22 år, og en del overvektig. Er det spesielt attraktivt for de med overvekt på jente?

Der har du det ;) 

Anonymkode: 26c5b...cf5

• Liker 7
Skrevet

Noen av de utenlandske er jo vant til mer kvinnelige former og ikke fullt så tynne damer som her, så de syns sikkert at du ser ut som en gudinne med langt blondt hår i tillegg  😄

så er det vel også sånn at noen kan se på overvektige og mindre pene som lettere å få med på ons. Verden kan være så hard. Men mest tror jeg at det for det meste handler om at de ser en kropp og utseende de liker. Men gjør det noe at du blir sjekket opp av dem ? Er jo sikkert noen kjekke du kan bli kjent med.

Anonymkode: 55cdd...aeb

Skrevet

Er ute på byen er du fritt vilt, kan ikke velge hvem som skal legge an på deg. Norske gutter er uansett ikke så pågående, de venter vanligvis på at jenta skal smile til dem, komme bort til dem, dra dem ut av stolen og opp på dansegulvet, spandere en drink eller to på dem, før hun skal betale for taxien hjem til henne uten at han har sagt et eneste ord. Er du litt overvektig må du vente til de nesten har blackout før du kan kjøre movsa dine på dem. Lykke til, og husk en ting ....................

• Liker 4
Skrevet

Det handler vel heller mer om at vi nordmenn i de siste tiårene har blitt fortalt at å sjekke noen opp mens de feks er på et utestede er "uønsket oppmerksomhet når jeg bare er ute for å ha det gøy med venninnene mine" og lignende. Dette gjør nordmenn mye mer passiv og ikke like rett frem som det folk fra afrika og øst-europa som gjerne bare går bort og sier hva dem vil med en gang.

Anonymkode: 1e90b...c15

• Liker 6
Skrevet

Hva er problemet?

• Liker 1
Skrevet

Ung og blond er som magnet på utlendinger, det er helt nytt for dem og eksotisk,

Anonymkode: a07e6...92f

Skrevet

Nordmenn sjekker deg jo helst bare opp i fylla. Sjarmerende det!

Anonymkode: 2d1eb...fef

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Nordmenn sjekker deg jo helst bare opp i fylla. Sjarmerende det!

Hvordan skal man ellers finne motet til det når man alltid blir fortalt/leser hvor plagsomt damer generelt syntes det er å bli sjekket opp i kassen, på treningssenter, på vei hjem fra butikken, etc. Da gjenstår jo bare de gangene man er litt ekstra modig og ikke bryr seg like mye om sosiale normer, nettopp fordi man har drukket.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal man ellers finne motet til det når man alltid blir fortalt/leser hvor plagsomt damer generelt syntes det er å bli sjekket opp i kassen, på treningssenter, på vei hjem fra butikken, etc. Da gjenstår jo bare de gangene man er litt ekstra modig og ikke bryr seg like mye om sosiale normer, nettopp fordi man har drukket.

Nei, det er jo ganske stusslig. Jeg skulle også ønske det var mer akseptert å ta kontakt med fremmede uten å bli tatt for å være en psyko lunatic uten sosiale antenner. Problemet med å møte noen i fylla er jo at man mister hemninger, og når man er edru igjen neste dag så er man flau og uansett hva man har gjort så er det greit å overse folk - man var jo tross alt full da man møttes. Sukk. 

• Liker 5
Skrevet

For meg det største sjokket er at folk fortsatt bruker begrepet østblokkland :scorpis:

Anonymkode: ad3e9...51f

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

en psyko lunatic uten sosiale antenner.

Det er vel fordi når nordmenn prøver seg, så er de faktisk en psyko lunatic uten sosiale antenner. At de alltid har måttet drikke seg til mot, er jo et bevis på dette.

Anonymkode: b50e3...68c

• Liker 3
Skrevet

Så lenge du klager men ikke blir sammen med dem så vil de andre fryde seg og si at du bare må finne deg i at du ikke er den mest attraktive for norske menn. 

Forelsker du deg i en så blir det klaging og "nei hold deg unna" "kjedelige norske menn vil dere ikke ha"

Anonymkode: cd8bf...93d

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der har du det

Anonymkode: 18318...e75

Skrevet

Jeg er 1,6, timeglassfigur. Afrikanerne elsker kroppen min. Veier 80 kg. 

Jeg kan egentlig få hvem jeg vil av de, og har i utgangspunktet foretrukket de trente. 

Nå dater jeg en tretten år yngre afrikaner, og ting går veldig bra. Hva er galt med afrikanere? 

Anonymkode: 2c8ec...368

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 1,6, timeglassfigur. Afrikanerne elsker kroppen min. Veier 80 kg. 

Jeg kan egentlig få hvem jeg vil av de, og har i utgangspunktet foretrukket de trente. 

Nå dater jeg en tretten år yngre afrikaner, og ting går veldig bra. Hva er galt med afrikanere? 

Afrikaner trenger ikke å være galt, så lenge du er litt obs på at de har et helt annet livssyn. 

Det verste er alle andre norske som mener du ikke kan få norske menn og derfor havner hos utlendingene. Eller at du er en landssviker.

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Afrikaner trenger ikke å være galt, så lenge du er litt obs på at de har et helt annet livssyn. 

Det verste er alle andre norske som mener du ikke kan få norske menn og derfor havner hos utlendingene. Eller at du er en landssviker.

Og du tror virkelig ikke at kvinner ikke har disse holdningene? :rolleyes: Bare les kommentarer om noen som finner kjærligheten med en som har flyttet til Norge fra Thailand feks.

Skrevet

Tro meg. Jeg kan få norske menn hvis jeg vil. Jeg synes bare at afrikanske menn er utrolig tiltrekkende. 

I utgangspunktet regner jeg ikke med at det blir noe seriøst, men at vi ender opp som gode venner. Han flørter på meldinger og vi snakkes hver dag, men det er veldig unormalt at afrikanere slår seg til ro med damer som er eldre enn de. Han har heller ikke barn. Han sier nå at han pga studier og situasjon i hjemlandet, ikke ønsker noe forhold. Jeg, på min side, elsker en annen mann som det ikke gikk med, så det er greit for min del. 

Og sexen. OMG! Jeg fatter ikke at det går an å ha sex på den måten, hyppigheten og variasjonen på det han gjør. Helt fantastisk. 

Skrevet

Sikkert fordi du er tjukk så de antar at du ikke har andre beilere! Lite konkurranse. Det er som oftest tjukke damer som er sammen med innvandrere. På samme måte som at mindre attraktive er sammen med noen tilsvarende lite attraktiv, fordi de ikke har så mange valg hvis de ikke vil være alene da. 

Anonymkode: 9dfe2...92a

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du tror virkelig ikke at kvinner ikke har disse holdningene? :rolleyes: Bare les kommentarer om noen som finner kjærligheten med en som har flyttet til Norge fra Thailand feks.

Hvor i helvete har jeg skrevet at ikke kvinner har disse holdningene? Er også kvinner som skal gjøre seg viktige og komme med rådene sine og olutaelig å "kjenner de så mange som har prøvd et forhold med en utlending" og det ikke bra...blabla. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...