Gå til innhold

Noen som jobber natt nå?


RoseFox

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mange av dere som er aktiv på forumet akkurat nå som jobber natt? :) Hva jobber dere med og hva bedriver dere tiden på nattvakt med ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg jobber natt jobber jeg, Lite tid til å henge på KG.

Anonymkode: a6249...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når jeg jobber natt jobber jeg, Lite tid til å henge på KG.

Anonymkode: a6249...7fe

okei :) hva jobber du med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber ikke i natt Ts, men jobbet natt i helgen og skal på igjen snart 😊 Det går veldig i ett når jeg er på jobb egentlig. Sitter omtrent ikke ned i det hele tatt. Er BPA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på jobb (natt) i helga, derfor jeg er våken nå (ikke lett å snu om 😅). 

Jobber med matproduksjon.

Anonymkode: a5880...3cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, wintergirl skrev:

Jobber ikke i natt Ts, men jobbet natt i helgen og skal på igjen snart 😊 Det går veldig i ett når jeg er på jobb egentlig. Sitter omtrent ikke ned i det hele tatt. Er BPA

Da tenker jeg tiden går fort! På min arbeidsplass er det lite å bedrive tiden med på natt, det går mest i TV og andre hobbysaker. Hender det trengs en vask! men må foregå rolig :tommel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var på jobb (natt) i helga, derfor jeg er våken nå (ikke lett å snu om 😅). 

Jobber med matproduksjon.

Anonymkode: a5880...3cb

Nei det er ikke alltid like enkelt! Jeg pleier å sove til ca 12 etter siste nattevakt for å kunne bli trøtt til normal tid på kvelden igjen, men noen ganger er jeg så sliten at jeg ikke klarer å stå opp kl 12, da er det gjort :sprettoy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, RoseFox skrev:

Da tenker jeg tiden går fort! På min arbeidsplass er det lite å bedrive tiden med på natt, det går mest i TV og andre hobbysaker. Hender det trengs en vask! men må foregå rolig :tommel:

Ja, de ni timene flyr avgårde.  Men jeg hadde likt litt dødtid jeg da. Har en oppå en hele natta. Litt slitsomt, men ellers helt greit😊 Hva jobber du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, RoseFox skrev:

Nei det er ikke alltid like enkelt! Jeg pleier å sove til ca 12 etter siste nattevakt for å kunne bli trøtt til normal tid på kvelden igjen, men noen ganger er jeg så sliten at jeg ikke klarer å stå opp kl 12, da er det gjort :sprettoy:

Skal heldigsvis på til kveldsskift (og ikke dag!) men ikke før på torsdag. Så trenger ikke snu om 100%, og har litt tid på meg 👍🏻

Anonymkode: a5880...3cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, RoseFox skrev:

Nei det er ikke alltid like enkelt! Jeg pleier å sove til ca 12 etter siste nattevakt for å kunne bli trøtt til normal tid på kvelden igjen, men noen ganger er jeg så sliten at jeg ikke klarer å stå opp kl 12, da er det gjort :sprettoy:

Samme her. Prøver å stille kl.på 12.30-13.00, men sover så hardt noen ganger. Da er det gjort ja🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, wintergirl skrev:

Ja, de ni timene flyr avgårde.  Men jeg hadde likt litt dødtid jeg da. Har en oppå en hele natta. Litt slitsomt, men ellers helt greit😊 Hva jobber du med?

Jobber på en bolig :) 10 timers vakter! Men føler det går fort til tross for all dødtiden heldigvis, så trives veldig godt, men kunne tenkt meg ørlittegrann mer action, så tenker å bytte yrke en eller annen gang i tiden :Knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RoseFox skrev:

Jobber på en bolig :) 10 timers vakter! Men føler det går fort til tross for all dødtiden heldigvis, så trives veldig godt, men kunne tenkt meg ørlittegrann mer action, så tenker å bytte yrke en eller annen gang i tiden :Knegg:

Den ser jeg 😊 Samme her forresten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

8 minutter siden, wintergirl skrev:

Samme her. Prøver å stille kl.på 12.30-13.00, men sover så hardt noen ganger. Da er det gjort ja🙃

Jeg arbeidet 12 timers nattevakt i helga. Har en fitbit som måler søvnaktivitet. Det er helt sinnsykt kjekt/merkelig/morsomt å se hvordan jeg synker ned i dyp søvn, i en ganske lang periode med en gang jeg sovner! (Og ikke minst hvor fort jeg sovner!) Ikke hvordan det normalt ser ut på en vanlig søvnøkt :fnise:

Anonymkode: a5880...3cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg arbeidet 12 timers nattevakt i helga. Har en fitbit som måler søvnaktivitet. Det er helt sinnsykt kjekt/merkelig/morsomt å se hvordan jeg synker ned i dyp søvn, i en ganske lang periode med en gang jeg sovner! (Og ikke minst hvor fort jeg sovner!) Ikke hvordan det normalt ser ut på en vanlig søvnøkt :fnise:

Anonymkode: a5880...3cb

sovner du fortere etter en nattevakt enn til vanlig? det gjør jeg i hvertfall! kan bruke et par timer på å sovne til vanlig, men etter en nattvakt så sovner jeg etter ca 20 minutter! slår aldri feil :nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg arbeidet 12 timers nattevakt i helga. Har en fitbit som måler søvnaktivitet. Det er helt sinnsykt kjekt/merkelig/morsomt å se hvordan jeg synker ned i dyp søvn, i en ganske lang periode med en gang jeg sovner! (Og ikke minst hvor fort jeg sovner!) Ikke hvordan det normalt ser ut på en vanlig søvnøkt :fnise:

Anonymkode: a5880...3cb

Kanskje jeg skal skaffe meg en fitbit jeg også 😊 Jeg er ihverfall lys våken nå etter tre netter på rad 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, RoseFox skrev:

sovner du fortere etter en nattevakt enn til vanlig? det gjør jeg i hvertfall! kan bruke et par timer på å sovne til vanlig, men etter en nattvakt så sovner jeg etter ca 20 minutter! slår aldri feil :nordvesta:

Mye fortere, der ser ut som om det ikke tar mer enn noen minutter etter at hode treffer puta og jeg sovner! 

Anonymkode: a5880...3cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, RoseFox skrev:

Jeg lurer på hvor mange av dere som er aktiv på forumet akkurat nå som jobber natt? :) Hva jobber dere med og hva bedriver dere tiden på nattvakt med ?

Å være på forumet om natten er faktisk å jobbe natt på forumet. :)

på nattevakt på forumet leses, skrives og rapporteres det. Det er jobben på forumet for nattevaktene.

Anonymkode: 2cfcf...771

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye fortere, der ser ut som om det ikke tar mer enn noen minutter etter at hode treffer puta og jeg sovner! 

Anonymkode: a5880...3cb

Det er i hvert fall godt det sånn og ikke motsatt! Er ikke så farlig at man ikke får sove med en gang når man har fri allikevel! :hoppe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattevakt her også 🙋🏼‍♀️ Døgnrytmen er for tiden ødelagt etter litt ekstravakter og en periode med av-på-av-på netter, så nå har jeg fri men er søvnløs. Jobber på sykehus, 10t vakter. Det er somregel travelt og lite tid til KG og telefon generelt, men kjekt sted å slå ihjel litt tid når døgnrytmen er på bærtur.

Jeg har også fitbit og ser et helt annet søvnmønster etter nattevakter enn ellers. Ganske fascinerende igrunn. Har mye raskere og lengre perioder med dyp søvn f.eks. 

Endret av Miss.Wildfox
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...