Gå til innhold

Blir lagt an på hele tiden.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er den som liker å være singel. Jeg har både interesser, er kreativ og har venner. En mann i mitt liv ser jeg ingen plass for, og det har ingenting med om at jeg misliker menn. Jeg har både mannlige kollegaer og et par gode venner som jeg setter høyt.

Jeg er vennlig,men ikke fortere. Overser slike kommentarer og blikk. Jeg snakker ytterst sjelden om private ting utenom til de nærmeste vennene. Jeg er pen, men langt fra noen skjønnhet! Jeg bruker ikke sminke og går nøytralt kledt. Helst i bukser og topper med lette jakker utenpå. Jeg skiller meg lite ut!

Likevel opplever jeg la oss si ihvertfall tre ganger i måneden å bli bedt ut. Jeg treffer dem gjennom jobb, hobby eller via venner. Og jeg tenker at verden er bra urettferdig, for det fins de som er ufrivillig single, og som vil møte en bra mann. De jeg treffer er det, pluss noen sorte får da.

Og så lurer jeg på hva som i huleste tiltrekker dem ved meg! Er det sex de er ute etter, så får de det lett med andre. Er det noe mer nå de være de særeste som søker noe særlig spennende akkurat. Men det jeg lurer mest på er om menn peiler inn damer som ikke er interessert i å date, og jaktinstinktet slår inn?? Nå jo lure. Har ingen problemer med å avvise høflig( og mindre høflig om det trengs). Så jeg kan liksom ikke bli oppfattet som et lett bytte heller. Har menn virkelig en sjette sans og er så primitive at de jakter?

Ps. Kunne spurt mine to mannlige venner, men jeg tror de ville blitt usikre på hva de skulle svart.

Anonymkode: fe5d1...549

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok det at du nettopp viser du gir faen, ikke er der for de men koser deg med venner, er komfortabel med deg selv og går i plaine klær og ikke oppmerksomhetssyke som mange andre, at du liksom viser et rolig og trygt vesen som har det helt fint med deg selv og ikke søker andres bekreftelser for å ha det bra, som virker tiltrekkende. 

Anonymkode: 66ca4...f2a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være hardt å være deg. Håper du får det lettere i fremtiden. Sender deg noen varme tanker i natten. Klem.

Anonymkode: 0d68d...77c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok det at du nettopp viser du gir faen, ikke er der for de men koser deg med venner, er komfortabel med deg selv og går i plaine klær og ikke oppmerksomhetssyke som mange andre, at du liksom viser et rolig og trygt vesen som har det helt fint med deg selv og ikke søker andres bekreftelser for å ha det bra, som virker tiltrekkende. 

Anonymkode: 66ca4...f2a

Hvis det stemmer, så kan de ufrivillig følge mitt litt fjerne vesen  😄  mulig noen kanskje prøver å gå frem for åpenlyst og hardt frem  Ikke noe galt i å ta sjanser og prøve. Det blir vel helst høflig avvist, men leit å bli det for ofte da. Så kanskje best også å få det bra som singel uten å tenke at forhold er alt. Så kan det jo brått skje om en er mottagelig. 

Anonymkode: fe5d1...549

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nysjerrig jeg nå, hvordan interesser har du? Hva mener du med kreativ?

Også for å svare på spørsmålet ditt, jeg tror det er tiltrekkende med mennesker som har det bra. Du har det bra og trives i ditt eget selskap, da tenker jeg selvfølgelig at andre også vil trives i ditt selskap. Slik du forteller om deg selv så er du der jeg gjerne vil være. Du trenger ikke en kjæreste for å ha det bra, fordi du har det bra alene. Dersom man da velger å få kjæreste er ikke det fordi man må ha det, men fordi en kjæreste ville gjort ting enda bedre. Hvertfall tenker jeg slik ^^,

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er den som liker å være singel. Jeg har både interesser, er kreativ og har venner. En mann i mitt liv ser jeg ingen plass for, og det har ingenting med om at jeg misliker menn. Jeg har både mannlige kollegaer og et par gode venner som jeg setter høyt.

Jeg er vennlig,men ikke fortere. Overser slike kommentarer og blikk. Jeg snakker ytterst sjelden om private ting utenom til de nærmeste vennene. Jeg er pen, men langt fra noen skjønnhet! Jeg bruker ikke sminke og går nøytralt kledt. Helst i bukser og topper med lette jakker utenpå. Jeg skiller meg lite ut!

Likevel opplever jeg la oss si ihvertfall tre ganger i måneden å bli bedt ut. Jeg treffer dem gjennom jobb, hobby eller via venner. Og jeg tenker at verden er bra urettferdig, for det fins de som er ufrivillig single, og som vil møte en bra mann. De jeg treffer er det, pluss noen sorte får da.

Og så lurer jeg på hva som i huleste tiltrekker dem ved meg! Er det sex de er ute etter, så får de det lett med andre. Er det noe mer nå de være de særeste som søker noe særlig spennende akkurat. Men det jeg lurer mest på er om menn peiler inn damer som ikke er interessert i å date, og jaktinstinktet slår inn?? Nå jo lure. Har ingen problemer med å avvise høflig( og mindre høflig om det trengs). Så jeg kan liksom ikke bli oppfattet som et lett bytte heller. Har menn virkelig en sjette sans og er så primitive at de jakter?

Ps. Kunne spurt mine to mannlige venner, men jeg tror de ville blitt usikre på hva de skulle svart.

Anonymkode: fe5d1...549

Du vet jo ikke intensjonen deres for å sjekke deg opp? 

Jeg også ble sjekket opp opp til flere ganger i uka (er ikke noe spesielt vakker, helt normal), men samtlige var oftest ute etter sex, og da hjalp ikke det meg som var ute etter forhold. Jeg opplevde ingen oppgang/nedgang når jeg var ute etter forhold, eller når jeg ikke var på jakt etter forhold. 

Dog var det vanskelig å finne de som var genuine. Hjelper lite å bli sjekket opp av 10 personer, når 9 av de bare er ute etter sex. Da sto jeg jo igjen bare med et valg, og det var jo ikke sikkert det var en god match en gang. Var det selv i de periodene jeg var ute etter uforpliktende selv derimot, hadde jeg jo plutselig 9 valg, hvor av kanskje et par tre stk av de var aktuelle. 

Men men uansett så syns jeg du skal ta det som et kompliment om ikke annet :)

Anonymkode: 4dcc1...97e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være pen er nok for å få masse oppmerksomhet fra menn. Du trenger ikke noen spesielle egenskaper eller noe mer enn det. Faktisk ville jeg tro enda flere menn blir pågående om du virker sjenert og usikker (og er pen)

Jeg er ikke pen en gang, helt ok utseendet, og jeg merker fortsatt en del oppmerksomhet fra menn, spesielt om jeg går med nøytral, knelang kjole eller skjørt (har også fått oppmerksomhet fra mannlige slektninger og "svigermenn"). Går heller aldri med sminke. 

Det er bare på film at den mest sexy baben er den eneste som får oppmerksomhet fra menn. I praksis kan man være ganske gjennomsnittlig og fortsatt få oppmerksomhet. Er man pen vil det nok være enda verre

Anonymkode: 4829a...a82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er enkle og tidvis ganske dust. Bare det at du er pen er nok for brorparten av dem, i tillegg trekker det opp at du er uinteressert i dem og privat av deg. De tolker det som at du er tilbakeholden på sex=lite horete som er fyfy som kjærestemateriale, og har skjulte helt magiske sider som du holder for deg selv. 

Anonymkode: cb740...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette skriker av en ny METOO kampanje. Makan til trakassering! Menn burde vært sperret inne for slik oppførsel!

Anonymkode: b6b7c...65b

Du er ikke morsom.

Anonymkode: cdecf...ee7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er enkle og tidvis ganske dust. Bare det at du er pen er nok for brorparten av dem, 

Anonymkode: cb740...b36

jepp, alle menn er stort sett duster. Så enkelt kan kvinner få sagt det. Deretter drar de fleste kvinnene på shopping for mannens penger..

Anonymkode: b6b7c...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være pen er nok for å få masse oppmerksomhet fra menn. Du trenger ikke noen spesielle egenskaper eller noe mer enn det. Faktisk ville jeg tro enda flere menn blir pågående om du virker sjenert og usikker (og er pen)

Jeg er ikke pen en gang, helt ok utseendet, og jeg merker fortsatt en del oppmerksomhet fra menn, spesielt om jeg går med nøytral, knelang kjole eller skjørt (har også fått oppmerksomhet fra mannlige slektninger og "svigermenn"). Går heller aldri med sminke. 

Det er bare på film at den mest sexy baben er den eneste som får oppmerksomhet fra menn. I praksis kan man være ganske gjennomsnittlig og fortsatt få oppmerksomhet. Er man pen vil det nok være enda verre

Anonymkode: 4829a...a82

Og så har du oss som er mindre pen eller direkte stygg. Vi får aldri oppmerksomhet fra noen og anser ts sin problemstilling som et luksusproblem. 

Anonymkode: f2ef7...4ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jepp, alle menn er stort sett duster. Så enkelt kan kvinner få sagt det. Deretter drar de fleste kvinnene på shopping for mannens penger..

Anonymkode: b6b7c...65b

De fleste kvinner i 2018 jobber og tjener egne penger. 

Anonymkode: f2ef7...4ef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så har du oss som er mindre pen eller direkte stygg. Vi får aldri oppmerksomhet fra noen og anser ts sin problemstilling som et luksusproblem. 

Anonymkode: f2ef7...4ef

Hun fremstilte det vel ikke som et problem, mer som en undring?

Anonymkode: 2672a...88a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cry me a river. :fnise:

Det høres ut som et luksusproblem. Skjønner at det kan være irriterende, men du skal være bra fornøyd med at folk er interesserte i deg. Du har jo bare å avvise de! Enkelt og greit.

Anonymkode: 4f0b1...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 hours ago, AnonymBruker said:

Og så har du oss som er mindre pen eller direkte stygg. Vi får aldri oppmerksomhet fra noen og anser ts sin problemstilling som et luksusproblem. 

Anonymkode: f2ef7...4ef

Jo, dere får oppmerksomhet, men de aller fleste er ikke gode på å plukke opp subtile tegn og blikk fra mennesker som er seksuelt eller romantisk interessert i en. Tipper du ikke vet hvordan en mann ser ut når han liker deg eller er kåt på deg. De aller fleste er dårlige på å merke det, og de fleste merker altså ikke hvor ofte de blir sett på

Kan garantere deg at om du går i en normal kjole vil menn snu seg etter deg (subtilt, selvsagt). 

Du kan selvsagt ikke sutre over at menn ikke nødvendigvis har selvtillit nok til å direkte sjekke opp alle de er tiltrukket av.  Når sjekket du opp en mann sist? Hvorfor forvente at du skal bli sjekket opp når du ikke har baller nok til å gjøre det selv? Menn får ike lov å være usikre og nervøse, det er bare du som får lov til? 

Anonymkode: 4829a...a82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null sympati herfra. Det er verre å ikke få oppmerksomhet, og ha et ønske om det, enn motsatt.

Anonymkode: 33576...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, dere får oppmerksomhet, men de aller fleste er ikke gode på å plukke opp subtile tegn og blikk fra mennesker som er seksuelt eller romantisk interessert i en. Tipper du ikke vet hvordan en mann ser ut når han liker deg eller er kåt på deg. De aller fleste er dårlige på å merke det, og de fleste merker altså ikke hvor ofte de blir sett på

Kan garantere deg at om du går i en normal kjole vil menn snu seg etter deg (subtilt, selvsagt). 

Du kan selvsagt ikke sutre over at menn ikke nødvendigvis har selvtillit nok til å direkte sjekke opp alle de er tiltrukket av.  Når sjekket du opp en mann sist? Hvorfor forvente at du skal bli sjekket opp når du ikke har baller nok til å gjøre det selv? Menn får ike lov å være usikre og nervøse, det er bare du som får lov til? 

Anonymkode: 4829a...a82

Jeg har sjekket menn selv. Blir blankt avvist. Prøver igjen. Blir avvist igjen. Har hatt noen få ff-forhold og vært samboer med en som har brukt med som barnevakt for hans barn fra før og fast tilgang på sex. Så ja, jeg vet hvordan en interessert og kåt mann ser ut. 

Anonymkode: f2ef7...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange menn er så primitive at de jakter..er det noe nytt? Er det noe galt i det? Det gjelder jo kvinner også. Tre ganger i måneden høres heller ikke spesielt mye ut, det er omtrent like mange tilnærmelser samboeren min får bare i.f.m. togpendling til og fra jobb, og hun er ikke noe mer tilgjengelig enn deg for å si det sånn. En servitrise jeg kjenner må stort sett leve med tre tilnærmelser hver eneste dag. 

Forstår godt at det er irriterende, men jeg ville i hvertfall forsøkt å snu det til bie positivt. Selvom du ikke er interessert så er det vel litt bekreftelse i det? 

Anonymkode: 51daf...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...