AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #481 Skrevet 29. oktober 2018 Fikk litt vondt av Håkan jeg, gi nå den tynne gamle mannen litt mat😅 Anonymkode: 309a1...cec 8
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #482 Skrevet 29. oktober 2018 For noen usympatiske typer som er på Torpet nå! 😮 Krysser fingrene for at det kommer inn noen som skjønner hva de driver med og finner maten de gjemmer unna. Så håper jeg noen slår ut en av " de tre musketterer " i tvekamp. Anonymkode: 645a4...48c 15
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #483 Skrevet 29. oktober 2018 For et kynisk spill av Lasse, Vidar og Charlie. Synes ikke det var noe gøy det de gjorde. Synes Håkan virket som en ålreit type Anonymkode: afd25...b6f 14
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2018 #484 Skrevet 29. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For et kynisk spill av Lasse, Vidar og Charlie. Synes ikke det var noe gøy det de gjorde. Synes Håkan virket som en ålreit type Anonymkode: afd25...b6f Skulle ønske Håkan fant all maten de gjemte og tok det med seg, da hadde de blitt lange i masken 😂
vintage Skrevet 29. oktober 2018 #485 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg lo så grådig av dagens episode at jeg måtte se den 2 ganger for å få med meg alt 😂 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #486 Skrevet 30. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: For et kynisk spill av Lasse, Vidar og Charlie. Synes ikke det var noe gøy det de gjorde. Synes Håkan virket som en ålreit type Anonymkode: afd25...b6f Enig syns det er rart de får lov til å holde på med den type utstøting Anonymkode: e9dc1...106 8
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #487 Skrevet 30. oktober 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk litt vondt av Håkan jeg, gi nå den tynne gamle mannen litt mat😅 Anonymkode: 309a1...cec Gamle mannen? Håkan er 54 år... Anonymkode: 9f613...34e 4
Hamhamham Skrevet 30. oktober 2018 #488 Skrevet 30. oktober 2018 9 timer siden, vintage skrev: Jeg lo så grådig av dagens episode at jeg måtte se den 2 ganger for å få med meg alt 😂 Enig. Lasse, Vidar og Charlie er en fantastisk trio. Spennende å se hva de finner på når neste utslåtte deltager kommer inn.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #489 Skrevet 30. oktober 2018 Håper Andrea kommer inn neste gang. da blir det vel grining og krenkekrakken neste. Anonymkode: d3f2a...888 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #490 Skrevet 30. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Gamle mannen? Håkan er 54 år... Anonymkode: 9f613...34e Halvgamle da 👴 Anonymkode: 309a1...cec
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #491 Skrevet 30. oktober 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Håper Andrea kommer inn neste gang. da blir det vel grining og krenkekrakken neste. Anonymkode: d3f2a...888 Når man ser hvordan disse mannfolkene der inne oppfører seg så ville det, i tilfelle, ikke vært noe rart. Anonymkode: e1a50...a15 3
RødeDrage Skrevet 30. oktober 2018 #492 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg synes det var i overkant dårlig gjort av dem. Som noen sa tidligere, skittent spill. Å få folk til å trekke seg istedet for å møte dem i en ærlig tvekamp er både feigt og dårlig gjort. Å holde litt tilbake på maten og godsakene er jeg med på, men det der var alt for mye synes jeg. Hva skulle de ha gjort om Håkan ikke trakk seg? Sulta sjøl/spist i skjul i fire dager? Og hva så om han vant i tvekampen? Da måtte de jo ha gjort opp for seg. Det er grenser til hvor lenge de kan smugspise mat fra låven ass. 8
Sprettballen66 Skrevet 30. oktober 2018 #493 Skrevet 30. oktober 2018 De delte vel ikke av maten de hadde fått i belønning, men ellers delte de av det de hadde. Han fikk nok mat, men tipper det ikke ble vist på TV. De tre måtte jo spise de også når Håkan var der????? Uansett syntes jeg det var morro og se de hadde en plan som fungerte jeg da😂 2
Gjest Winza Skrevet 30. oktober 2018 #494 Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, Sprettballen66 skrev: De delte vel ikke av maten de hadde fått i belønning, men ellers delte de av det de hadde. Han fikk nok mat, men tipper det ikke ble vist på TV. De tre måtte jo spise de også når Håkan var der????? Uansett syntes jeg det var morro og se de hadde en plan som fungerte jeg da😂 Håkan var der bare et døgn så Synd det ikke er noe konsekvens for slik oppførsel, håper trioen blir splittet i neste uke
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #495 Skrevet 30. oktober 2018 Håper ikke de gjør det samme denne uka. Hvis Andrea kommer inn på Torpet, er jo hun et veldig lett offer. Når de klarte å «knekke» Håkan - som er en sterk og kunnskapsrik mann, klarer de hvertfall å knekke Andrea. Anonymkode: afd25...b6f
Gjest Winza Skrevet 30. oktober 2018 #496 Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper ikke de gjør det samme denne uka. Hvis Andrea kommer inn på Torpet, er jo hun et veldig lett offer. Når de klarte å «knekke» Håkan - som er en sterk og kunnskapsrik mann, klarer de hvertfall å knekke Andrea. Anonymkode: afd25...b6f Får håpe det er Irene eller Sølvi som kommer inn, de klarer dem ikke å knekke
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #497 Skrevet 30. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper ikke de gjør det samme denne uka. Hvis Andrea kommer inn på Torpet, er jo hun et veldig lett offer. Når de klarte å «knekke» Håkan - som er en sterk og kunnskapsrik mann, klarer de hvertfall å knekke Andrea. Anonymkode: afd25...b6f Da er det rett hjem til speilet og den rosa laptopen da. Anonymkode: d3f2a...888 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #498 Skrevet 30. oktober 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Gamle mannen? Håkan er 54 år... Anonymkode: 9f613...34e Andrea har interesse for dyr og natur, så man skal ikke se bort ifra at hun har en fair sjanse i en kunnskapskonkurranse, i hvert fall hvis det ikke er mot Sølvi eller Irene. Kan ikke forestille meg at Karianne, en artist fra Oslo, har noe mer relevant kunnskap enn Andrea. Jeg tviler faktisk på at Andrea blir førstekjempe, for Kjetil kommer enten til å velge en sterk konkurrent eller den som kom inn sist, altså Karianne. Anonymkode: a144c...703 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #499 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg siterte visst feil. Hilsen AB over. Anonymkode: a144c...703
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #500 Skrevet 31. oktober 2018 På 30.10.2018 den 23.04, AnonymBruker skrev: Andrea har interesse for dyr og natur, så man skal ikke se bort ifra at hun har en fair sjanse i en kunnskapskonkurranse, i hvert fall hvis det ikke er mot Sølvi eller Irene. Kan ikke forestille meg at Karianne, en artist fra Oslo, har noe mer relevant kunnskap enn Andrea. Jeg tviler faktisk på at Andrea blir førstekjempe, for Kjetil kommer enten til å velge en sterk konkurrent eller den som kom inn sist, altså Karianne. Anonymkode: a144c...703 Enig, syns altfor mange undervurderer Andrea. Hun er nok et jokerkort med mer kunnskap på lur enn hva hun gir uttrykk for. Det er ingenting som bestemmer at fordi man er opptatt av sminke og neglelakk så har man ikke kunnskap eller erfaring med dyr og fredsarbeid. Ja hun har sniki seg unna de store prosjektene men ingen her vet hva hun egentlig er god for. Tror hun ville slått både Karianne og Dineke i alt utenom saging, og kanskje slegge. Og kanskje utenom tau trekning også men det er fordi hun ikke er så eksplosiv, det betyr slettes ikke at hun er dum eller svak Anonymkode: e9dc1...106 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå