Gå til innhold

Hva fobinder du med Notodden???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare lurer litt.... 

Anonymkode: 8d552...1a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg alltid forveksler det med Nesodden. 

Anonymkode: d2a52...83a

• Liker 1
Skrevet

Rånere 

Anonymkode: 3e54a...708

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg alltid forveksler det med Nesodden. 

Nå ble jeg kjempeforvirret. 😂

Skrevet

Bluesen  💜

Anonymkode: 066ee...91a

• Liker 1
Skrevet

Bluesfestival.

Skrevet
4 minutter siden, Salvie skrev:

Nå ble jeg kjempeforvirret. 😂

Hahah, ja. Problemet er vel at jeg ikke har noen assosiasjoner til noen av stedene, og derfor ikke klarer å skille de. 

Skrevet

Høyskolen

Anonymkode: 33759...cc4

Skrevet

Bluesfestival og rånere

Skrevet

Et stygt høl på vei til Rjukan 

Anonymkode: b756e...d54

• Liker 2
Skrevet

Der alle jeg kjente med nesten stryk.snitt dri for å studere, for det kun var der de kom inn. Og rånere

Anonymkode: 68550...17d

Skrevet

At det ikke er langt igjen til Gvarv :)

Anonymkode: 2dbf7...042

Skrevet

Visekoret.

Skrevet

En NEI kommune... de sier nei til alt som kan skaffe arbeidsplasser, slik at store bedrifter heller velger Bø eller Kongsberg.

En ordfører som har en  oppførsel som innbyggerene skjems av (slik som feks på sommertoget på NRK i fjor)

For mye "gutteklubb grei" (uavhengig an kjønn!) i styre og stell.  Klippekort på ROBEK lista.

Bluesfestivalen er en dårlig besøkt, overpriset festival uten trekkplaster. I år går kommunen inn og dekker over 7 millioner i underskudd, mens skolene forfaller og eldrehjem må nedlegges pga økonomi.

rådmannen ble nettop sparket av ordføreren på hemmelig grunnlag, (midt i fellesferien for å unngå besværlige spørsmål!) men fikk med seg ca 2 mill i etterlønn, uten begrunnelse, slik at Notodden nå betaler for to rådmenn men har bare en...,

er på bunn i undersøkelsen som gikk på om næringsliv OG politikere hadde tillit til nettopp politikere! Dvs politikerene har ikke tillit til politikerene, næringsliv har ikke tillit til politikerene og innbyggerene har ikke tillit til politikerene....

har dårlig kollektivtilbud, dødt sentrum. Kulturhuset har en kafé/bar som stenger 17.00 alle dager...

listen er veeeeeldig lang, og dette er bare noe av det som har stått i lokalavisen  de par-tre siste månedene...

jeg kan ikke anbefale at du flytter til denne kommunen om det var det du tenkte på, da er Bø eller Kongsberg et bedre alternativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...