AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Fikk en match på tinder med en jeg har likt lenge, men ikke kjenner godt. Vi har har chatta litt på tinder et par kvelder, og i går lurte jeg pp om han har snap. «Ja, det har jeg😉» svarte han, og fortsatte samtalen. Jeg skreiv etter en stund at xxxx er snapnavnet mitt og at det var bare han la meg til om han følte for det. Etter et par minutter fikk jeg «nå har jeg lagt deg til😉», ig ham haddd sendt en snap i samme slengen.... Men det gjorde litt vondt i stoltheten at han ikke tok initiativ til å legge meg til selv.... Uff ja.. Høres ut som jeg er 14😄😄 Anonymkode: 78bb5...806
Eplejuice123 Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Den mest brukte overskriften på KG, og ja, du høres fjortiss ut...👍😅 Jeg er litt analyserende av natur selv, men ikke såpass at jeg blir såret i stoltheten og whatnot for en slik bagatell som dette her. Tips: Vent 1 uke, så hører du om dere skal treffes for en kaffe ellerno. Og ikke mas. Så tar dere det avslappet fra der. Ikke gi han sex før du er ganske sikker på at du vil date han videre, og han deg. Lykke til 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 Herregud............. snap er noe av det meat useriøse og jeg mister interessen om menn på tinder spør om snappen min...... ja du høres forferdelig fjortis ut. Lykke til videre Anonymkode: b2851...ced 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Snap er noe menn foretrekker fordi det er ideelt for avkledde bilder og sexchat. Å vente på at en mann spør om snapnavn høres helt bakvendt ut for min del. Anonymkode: 4ed4e...5c2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå