Gå til innhold

Er han interessert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk en match på tinder med en jeg har likt lenge, men ikke kjenner godt. Vi har har chatta litt på tinder et par kvelder, og i går lurte jeg pp om han har snap. «Ja, det har jeg😉» svarte han, og fortsatte samtalen. Jeg skreiv etter en stund at xxxx er snapnavnet mitt og at det var bare han la meg til om han følte for det. Etter et par minutter fikk jeg «nå har jeg lagt deg til😉», ig ham haddd sendt en snap i samme slengen.... Men det gjorde litt vondt i stoltheten at han ikke tok initiativ til å legge meg til selv.... Uff ja.. Høres ut som jeg er 14😄😄

Anonymkode: 78bb5...806

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den mest brukte overskriften på KG, og ja, du høres fjortiss ut...👍😅 

Jeg er litt analyserende av natur selv, men ikke såpass at jeg blir såret i stoltheten og whatnot for en slik bagatell som dette her. Tips:

Vent 1 uke, så hører du om dere skal treffes for en kaffe ellerno. Og ikke mas. Så tar dere det avslappet fra der. Ikke gi han sex før du er ganske sikker på at du vil date han videre, og han deg. 

Lykke til

• Liker 2
Skrevet

Herregud............. snap er noe av det meat useriøse og jeg mister interessen om menn på tinder spør om snappen min...... ja du høres forferdelig fjortis ut. Lykke til videre 

Anonymkode: b2851...ced

• Liker 3
Skrevet

Snap er noe menn foretrekker fordi det er ideelt for avkledde bilder og sexchat. 

Å vente på at en mann spør om snapnavn høres helt bakvendt ut for min del. 

Anonymkode: 4ed4e...5c2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...