AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #21 Skrevet 1. oktober 2018 1 minutt siden, Kjetil E skrev: Det skal vel uansett stå et bestillingsnummer ref.nr eller lignende. Uansett oppgi navn og flygning. Bare apropos love fare, de kan ha kjøpt bagasje for dere som tillegg og dere alikevel har love fare. Og ikk + eller høyere. Og da må det betales for endring av sete. Ja, jeg har referansenummer, er det og etternavn jeg har brukt til å "logge inn" på nettsiden til Norwegian. Det er mulig, jeg finner ingenting om billettype. Anonymkode: 89f45...30b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #22 Skrevet 1. oktober 2018 Herregud. Meld deg ut da. Ta med nakkepute, hodetelefoner og sovemaske. Si til dine nærmeste medpassasjerer at du er litt dårlig i formen, og at dersom ingen av dem kan bytte plass med deg så håper du de har forståelse for at du trenger å koble ut og er litt asosial. Sleng på deg pute, sett på det du vil på ørene, dra ned øyemaska og topp gjerne det hele av med å ha på hoodie slik at du kan dra hetta over hodet. nobody cares, og du får chille. Anonymkode: ea001...6f1 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #23 Skrevet 1. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Meld deg ut da. Ta med nakkepute, hodetelefoner og sovemaske. Si til dine nærmeste medpassasjerer at du er litt dårlig i formen, og at dersom ingen av dem kan bytte plass med deg så håper du de har forståelse for at du trenger å koble ut og er litt asosial. Sleng på deg pute, sett på det du vil på ørene, dra ned øyemaska og topp gjerne det hele av med å ha på hoodie slik at du kan dra hetta over hodet. nobody cares, og du får chille. Anonymkode: ea001...6f1 Det er ikke så enkelt, nei. Du vet visst ikke hvordan det er å ha angst. Anonymkode: 89f45...30b 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #24 Skrevet 3. oktober 2018 Det er viktig å få utfordret denne angsten også. Se på det som en mulighet til å bli sterkere. Anonymkode: 73fd8...191 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #25 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg reiser veldig mye med Norwegian. Om flyet ikke er fullt så kan du endre sete nå. Om du ikke får det til selv så kan du ringe kundeservice. Du har kanskje lowfare som jeg ofte reiser med og da må du betale for å forhåndsreservere sete. På flyplassen kan man endre sete om det er andre ledige seter under innsjekk. Anonymkode: 32ebd...e46
bennybonita Skrevet 3. oktober 2018 #26 Skrevet 3. oktober 2018 Nakkestøtte, behagelige klær, ørepropper og øyebind. Evn bruk ørepropper koblet til mobiltelefon og spill av en av calm sounds listene fra Spotify og visualiser du er på en øde øy i en deilig strandstol og glem de egentlige omgivelsene, ikke bry deg om de, de er ikke der...og sovn deilig og stille inn. Evn drikk to øl først så gir du mer faen 😄
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #27 Skrevet 3. oktober 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg reiser veldig mye med Norwegian. Om flyet ikke er fullt så kan du endre sete nå. Om du ikke får det til selv så kan du ringe kundeservice. Du har kanskje lowfare som jeg ofte reiser med og da må du betale for å forhåndsreservere sete. På flyplassen kan man endre sete om det er andre ledige seter under innsjekk. Anonymkode: 32ebd...e46 Ikke hvis man har bestilt via reiseselskap, som TS har. Anonymkode: cca7a...7e0
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #28 Skrevet 3. oktober 2018 Du skal på gruppereise der du ikke kjenner noen og takler ikke 3 timer i et midtsete? Anonymkode: 9db81...475 1
enkefru Skrevet 3. oktober 2018 #29 Skrevet 3. oktober 2018 På 1.10.2018 den 17.49, AnonymBruker skrev: Det er ikke så enkelt, nei. Du vet visst ikke hvordan det er å ha angst. Anonymkode: 89f45...30b Kanskje ikke så lurt å "bare" melde seg på en slik gruppereise da... sånt kan en lett forhøre seg om på forhånd, og det er sjelden umulig å få ordnet det så en slipper å havne i en slik situasjon
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #30 Skrevet 3. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal på gruppereise der du ikke kjenner noen og takler ikke 3 timer i et midtsete? Anonymkode: 9db81...475 Det er noe som heter eksponering. Ts har «baller» som drar på denne turen med angst. 6 minutter siden, Fjugur skrev: Kanskje ikke så lurt å "bare" melde seg på en slik gruppereise da... sånt kan en lett forhøre seg om på forhånd, og det er sjelden umulig å få ordnet det så en slipper å havne i en slik situasjon Hvorfor i all verden er det ikke lurt? Hun prøver jo å finne ut hvordan hun kan løse det. Mye bedre dét enn å la vær i det hele tatt... Dette viser (igjen) at de som har psykiske utfordringer er tøffere enn de som ikke har det. Mange som ikke har psykiske utfordringer hadde heller latt vær å gjøre ting med en gang det blir litt ubehagelig. Anonymkode: 239e4...d3e 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. oktober 2018 #31 Skrevet 3. oktober 2018 På 1.10.2018 den 17.46, AnonymBruker skrev: Herregud. Meld deg ut da. Ta med nakkepute, hodetelefoner og sovemaske. Si til dine nærmeste medpassasjerer at du er litt dårlig i formen, og at dersom ingen av dem kan bytte plass med deg så håper du de har forståelse for at du trenger å koble ut og er litt asosial. Sleng på deg pute, sett på det du vil på ørene, dra ned øyemaska og topp gjerne det hele av med å ha på hoodie slik at du kan dra hetta over hodet. nobody cares, og du får chille. Anonymkode: ea001...6f1 Her er fasiten på hva man kan gjøre på fly!
enkefru Skrevet 3. oktober 2018 #32 Skrevet 3. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden er det ikke lurt? Hun prøver jo å finne ut hvordan hun kan løse det. Mye bedre dét enn å la vær i det hele tatt... Med en slik problemstilling i utgangspunktet, er det jo "lurt" å undersøke slike ting på forhånd tenker jeg. Da er det jo ikke sikkert at det vil bli et problem en gang, slik det nå tydeligvis er blitt (det er jo en mulig problemstilling som ikke er helt utenkelig å forutse)Men det er nå meg...
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #33 Skrevet 3. oktober 2018 4 timer siden, Fjugur skrev: Med en slik problemstilling i utgangspunktet, er det jo "lurt" å undersøke slike ting på forhånd tenker jeg. Da er det jo ikke sikkert at det vil bli et problem en gang, slik det nå tydeligvis er blitt (det er jo en mulig problemstilling som ikke er helt utenkelig å forutse)Men det er nå meg... Jeg har vært på en lignende tur med samme organisasjon to ganger før og da bestilte de bare billettene direkte fra flyselskapet og man sjekket inn på vanlig måte. Jeg tenkte derfor ikke på at de kanskje kunne ha endret praksis. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skal på gruppereise der du ikke kjenner noen og takler ikke 3 timer i et midtsete? Anonymkode: 9db81...475 Ja, det er absolutt ikke det samme. Hvis du ikke forstår, så forstår du ikke. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er viktig å få utfordret denne angsten også. Se på det som en mulighet til å bli sterkere. Anonymkode: 73fd8...191 Det gjør jeg hele tiden. Anonymkode: 89f45...30b 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 8. oktober 2018 #34 Skrevet 8. oktober 2018 Nå er en flytid på 3 timer ikkje sålange tiden å sitte i eit flysete De fleste langdistanse fly har 3 seter i bredden,og for trangt mellom seteradene til å passerer frem og tilbake utan at medpassasjerer må flytte seg Skal eksempl. vis den som sitter innerst og nærmest vindu på toalettet eller frem,så må medpassasjerer v/ siden også flytte seg hver gang. Det mest hensiktsmessig er å sitte på sete nermest midtgangen,og kan da uforstyrret gå på toalettet eller ta seg en spasertur rundt i midtgangene for å strekke på bena.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå