AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg ble singel for to år siden etter fem år i forhold. Er nå 24 år. Etter bruddet har jeg på en måte oppdaget meg selv seksuelt, etter egentlig ikke å ha brydd meg om det i forholdet. Visste jeg ikke var aseksuell, men levde fint med sjelden og kjedelig sex og vi gikk det siste året ellet kanskje mer helt uten. Så har jeg hatt noen opplevelser i etterkant, og hun dama jeg har oppdaga langt der inne i meg, hun er ikke monogam for å si det sånn! Har ikke ligget med mange, men har tenkt på mange, og jeg har vært null interessert i å holde på lenge med de få jeg har vært med. Har heller undret på hva/hvem som venter rundt neste sving, hva/hvem jeg vil oppleve neste gang. Er for pertentlig til å leve ut ti prosent av det jeg ønsker, men driftene er STERKE og det virket helt umulig å skulle begynne å lete etter kjæreste med de tankene. Så... Er det sånn at hvis man puler rundt så forsvinner lysten til å gjøre det etterhvert? Eller er det omvendt, at man blir avhengig av det? Anonymkode: 75dae...880
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Sorry overskriften, glemte å skrive ut spørsmålet. Men det kommer nederst i innlegget ☺️ Anonymkode: 75dae...880
LoneWolf Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 Ingen anelse, men hvis du har lyst til å pule litt rundt så skader det vel ikke å bare gjøre det? Vi lever bare en gang så man må gjør litt som man vil (så lenge det ikke skader andre) mens man kan 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg hadde kun hatt 2 damer når jeg var 32 år gammel. Følte et voldsomt pule-rundt behov. Nå 2,5 år og 50 damer senere så har jeg fremdeles lyst å pule rundt. Men jeg er mann da, vi har et litt sterkere behov for slikt. Anonymkode: 75dbf...5eb 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #5 Skrevet 1. oktober 2018 12 minutter siden, LoneWolf skrev: Ingen anelse, men hvis du har lyst til å pule litt rundt så skader det vel ikke å bare gjøre det? Vi lever bare en gang så man må gjør litt som man vil (så lenge det ikke skader andre) mens man kan Vel ja, men ikke hvis det leder til en slags avhengighet, derav spørsmålet mitt 😊 Vil jo inn i et monogamt forhold med en bra mann jeg og, før tiden løper fra meg. Anonymkode: 75dae...880
LoneWolf Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vel ja, men ikke hvis det leder til en slags avhengighet, derav spørsmålet mitt 😊 Vil jo inn i et monogamt forhold med en bra mann jeg og, før tiden løper fra meg. Anonymkode: 75dae...880 Jeg kjenner et par stykker som har vært rundbrennere (menn), og de har på en måte rast fra seg over et par år for så å gå inn i fast forhold som de har vært i noen år nå, så fra min erfaring så er det mer bare en fase. Du har vel uansett noen år før "tiden løper fra deg"
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #7 Skrevet 1. oktober 2018 Skaper nok en avhengig dessverre. Jeg er blitt notorisk utro, og klarer ikke slutte med det. Anonymkode: a3fbf...918 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #8 Skrevet 1. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skaper nok en avhengig dessverre. Jeg er blitt notorisk utro, og klarer ikke slutte med det. Anonymkode: a3fbf...918 Er du kvinne? Anonymkode: 75dae...880
heipådegsann Skrevet 1. oktober 2018 #9 Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Jeg pulte en del rundt i tenårene. Hadde absolutt ikke noe problem med å bare holde meg til samboeren min i 4år, og kunne lett fortsatt med det. Har best sex med noen jeg er glad i. Men så etter 3år ville faktisk han at jeg skulle ha sex med noen andre fordi han tente på tanken. Han brukte sikkert et år på å overtale meg. Men så gjorde jeg det, og det er ikke til å legge skjul på at jeg synes det var morsomt 😏 Men gjør det fremdeles kun på hans forespørsel, og han spør kanskje én gang i året. Kommer aldri til å spørre om å få gjøre det selv. Er for meg bare overfladisk morro å ha sex med fremmede. Det er ikke et behov, og jeg trives like godt uten det - da gjelder det bare å finne på noe annet gøy Endret 1. oktober 2018 av heipådegsann
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #10 Skrevet 1. oktober 2018 2 timer siden, heipådegsann skrev: Jeg pulte en del rundt i tenårene. Hadde absolutt ikke noe problem med å bare holde meg til samboeren min i 4år, og kunne lett fortsatt med det. Har best sex med noen jeg er glad i. Men så etter 3år ville faktisk han at jeg skulle ha sex med noen andre fordi han tente på tanken. Han brukte sikkert et år på å overtale meg. Men så gjorde jeg det, og det er ikke til å legge skjul på at jeg synes det var morsomt 😏 Men gjør det fremdeles kun på hans forespørsel, og han spør kanskje én gang i året. Kommer aldri til å spørre om å få gjøre det selv. Er for meg bare overfladisk morro å ha sex med fremmede. Det er ikke et behov, og jeg trives like godt uten det - da gjelder det bare å finne på noe annet gøy Cool! Kanskje det er meg en gang i fremtiden 🤗 Men det er jo ikke noe å forvente når man går inn i et forhold. Noen damer der ute som føler at det har fungert å "pule fra seg"? Sorry det vulgære språket, men tror faktisk det er det jeg lurer på.. Anonymkode: 75dae...880
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #11 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg mister lysten til å forsøke andre da jeg traff min perfekte seksuelle match. Føler at alt bare kan bli nedtur i forhold til ham, så har ikke behov for andre. Anonymkode: 1bada...dd0 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #12 Skrevet 1. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble singel for to år siden etter fem år i forhold. Er nå 24 år. Etter bruddet har jeg på en måte oppdaget meg selv seksuelt, etter egentlig ikke å ha brydd meg om det i forholdet. Visste jeg ikke var aseksuell, men levde fint med sjelden og kjedelig sex og vi gikk det siste året ellet kanskje mer helt uten. Så har jeg hatt noen opplevelser i etterkant, og hun dama jeg har oppdaga langt der inne i meg, hun er ikke monogam for å si det sånn! Har ikke ligget med mange, men har tenkt på mange, og jeg har vært null interessert i å holde på lenge med de få jeg har vært med. Har heller undret på hva/hvem som venter rundt neste sving, hva/hvem jeg vil oppleve neste gang. Er for pertentlig til å leve ut ti prosent av det jeg ønsker, men driftene er STERKE og det virket helt umulig å skulle begynne å lete etter kjæreste med de tankene. Så... Er det sånn at hvis man puler rundt så forsvinner lysten til å gjøre det etterhvert? Eller er det omvendt, at man blir avhengig av det? Anonymkode: 75dae...880 Folk med den tankegangen blir sjelden fornøyd i langvarige forhold. Man kan fort venne seg til jakten, og en ny og spennende partner annenhver uke. Kjenner mange som puler rundt og de slutter knapt med det i de korte kjæresteforholdene de har. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel ja, men ikke hvis det leder til en slags avhengighet, derav spørsmålet mitt 😊 Vil jo inn i et monogamt forhold med en bra mann jeg og, før tiden løper fra meg. Anonymkode: 75dae...880 Mulig den bra mannen ikke er så interessert i deg hvis du har 50 Ons. Bruk kondom. Anonymkode: 4d65d...d19 2
Cuckold Skrevet 1. oktober 2018 #13 Skrevet 1. oktober 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble singel for to år siden etter fem år i forhold. Er nå 24 år. Etter bruddet har jeg på en måte oppdaget meg selv seksuelt, etter egentlig ikke å ha brydd meg om det i forholdet. Visste jeg ikke var aseksuell, men levde fint med sjelden og kjedelig sex og vi gikk det siste året ellet kanskje mer helt uten. Så har jeg hatt noen opplevelser i etterkant, og hun dama jeg har oppdaga langt der inne i meg, hun er ikke monogam for å si det sånn! Har ikke ligget med mange, men har tenkt på mange, og jeg har vært null interessert i å holde på lenge med de få jeg har vært med. Har heller undret på hva/hvem som venter rundt neste sving, hva/hvem jeg vil oppleve neste gang. Er for pertentlig til å leve ut ti prosent av det jeg ønsker, men driftene er STERKE og det virket helt umulig å skulle begynne å lete etter kjæreste med de tankene. Så... Er det sånn at hvis man puler rundt så forsvinner lysten til å gjøre det etterhvert? Eller er det omvendt, at man blir avhengig av det? Anonymkode: 75dae...880 7 hours ago, AnonymBruker said: Vel ja, men ikke hvis det leder til en slags avhengighet, derav spørsmålet mitt 😊 Vil jo inn i et monogamt forhold med en bra mann jeg og, før tiden løper fra meg. Anonymkode: 75dae...880 Kanskje du kan finne en mann som vil trives med et åpent forhold, et forhold der dere begge har sex med hvem dere vil, alternativt et cuckold-hotwife-forhold der du har friheten til å pule rundt, mens han er trofast mot deg? Det finnes jo slike menn vet du.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #14 Skrevet 1. oktober 2018 Jo mer sex man har jo mer blir man avhengig av det. Spesielt med nye partnere for bekreftelsen gir dopamin . Nan avler et destruktivt forhold til sex av å forsøke å pule fra seg med mange forskjellige og vil sannsynligvis bli så avhengig av dopaminet at man har lav terskel for å være utro når man til slutt blir voksen og slår seg til ro også. Tap-tap situasjon for da ødelegger de jo både forholdet de har, og et annet menneske mens de selv må fylle tomheten med mere tilfeldig sex igjen siden de aldri får fyllt seg med kjærlighet og stabilitet Anonymkode: f67e9...90b 1
FrodeF Skrevet 1. oktober 2018 #15 Skrevet 1. oktober 2018 7 timer siden, LoneWolf skrev: Jeg kjenner et par stykker som har vært rundbrennere (menn), og de har på en måte rast fra seg over et par år for så å gå inn i fast forhold som de har vært i noen år nå, så fra min erfaring så er det mer bare en fase. Du har vel uansett noen år før "tiden løper fra deg" jeg kjenner et par stykker som har vært rundbrennere. De er nå gift med barn og driver fortsatt og knuller rundt. 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #16 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg føler at sex avler sex, imens når jeg går lengre uten så får jeg mindre lyst. Jeg lå veldig mye rundt første halvdel av 20-årene, og en del mindre nå (er 34). Har vel kanskje på en måte rast fra meg, som i at når man har vært ute en vinternatt før så kan kanskje kravene bli litt høyere. Det er liksom ikke like spennende med nye hele tiden, det skal litt mer til før jeg blir kåt på en person. Jeg er nok ikke veldig monogam, aldri vært utro men følt på at det er noe dritt å være trofast de gangene jeg har vært sammen med eller "exclusive" med noen. Da møter jeg alltid en til jeg har lyst på. Så jeg avslutter det jeg har og blir singel igjen for å ligge med en annen. Igjen, sex avler sex, jeg kan gå lenge uten og så er det plutselig tre på en gang. Alltid hatt lyst på åpent forhold, men fremdeles ikke møtt en mann som vil ha det. Anonymkode: dc845...a77
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #17 Skrevet 2. oktober 2018 Som han oppafør nevnt sex avler sex, ivertfall om den er bra 😛 men personlig oppleve ei at ff gav bedre resultat. Ons er sjanse spill, nokre dårlig og nokre bra. Og dei deller heller ikkje nødvendigvis dinne preferanser Anonymkode: c2d38...278 1
Perle Skrevet 2. oktober 2018 #18 Skrevet 2. oktober 2018 (endret) *feilpost* Endret 2. oktober 2018 av Perle
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #19 Skrevet 2. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Cool! Kanskje det er meg en gang i fremtiden 🤗 Men det er jo ikke noe å forvente når man går inn i et forhold. Noen damer der ute som føler at det har fungert å "pule fra seg"? Sorry det vulgære språket, men tror faktisk det er det jeg lurer på.. Anonymkode: 75dae...880 Jeg hadde en slik "fase". Jeg var i et fint, men kjedelig forhold. Vi hadde ikke kjemi i senga, han var veldig lite utforskende - når vi først hadde sex så var det misjonæren til han kom. Han ble overvektig, jeg tente ikke på han lengre og mistet helt interessen av sex. Ble faktisk nesten aseksuell (ingen onanering heller) og trodde det var noe galt med meg. Jeg gjorde slutt pga manglende følelser, og traff en mann 4 måneder senere. Og her snakker vi MANN. Han var muskuløs, handy og dritgod i senga. Noe blusset opp hos meg og jeg kunne ha sex 5 ganger om dagen (tidligere pliktsex én gang i måneden). Han her ville egentlig ha kone og barn, så jeg måtte avslutte. Hadde to fantastiske ONS etter det, så en pulevenn i et år. Nå har ting roet seg litt, og jeg har fremdeles lyst på sex, men det er ikke den samme hungeren. Begynner å bli klar for et forhold igjen. Så jeg har rast fra meg. Jeg trengte bare å bli vekket til live seksuelt og utforske den siden av meg. Nå har jeg sjeldnere men mye BEDRE sex. Så jeg angrer ikke på disse to årene. Anonymkode: d2e78...6cc
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #20 Skrevet 3. oktober 2018 På 2.10.2018 den 11.37, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en slik "fase". Jeg var i et fint, men kjedelig forhold. Vi hadde ikke kjemi i senga, han var veldig lite utforskende - når vi først hadde sex så var det misjonæren til han kom. Han ble overvektig, jeg tente ikke på han lengre og mistet helt interessen av sex. Ble faktisk nesten aseksuell (ingen onanering heller) og trodde det var noe galt med meg. Jeg gjorde slutt pga manglende følelser, og traff en mann 4 måneder senere. Og her snakker vi MANN. Han var muskuløs, handy og dritgod i senga. Noe blusset opp hos meg og jeg kunne ha sex 5 ganger om dagen (tidligere pliktsex én gang i måneden). Han her ville egentlig ha kone og barn, så jeg måtte avslutte. Hadde to fantastiske ONS etter det, så en pulevenn i et år. Nå har ting roet seg litt, og jeg har fremdeles lyst på sex, men det er ikke den samme hungeren. Begynner å bli klar for et forhold igjen. Så jeg har rast fra meg. Jeg trengte bare å bli vekket til live seksuelt og utforske den siden av meg. Nå har jeg sjeldnere men mye BEDRE sex. Så jeg angrer ikke på disse to årene. Anonymkode: d2e78...6cc Haha, det er helt slående hvor lik denne situasjonen er min! Null kjemi i senga med eksen og seksualiteten min døde bare helt bort, ingen onani eller fantasier what so ever. Da jeg først ble singel tenkte jeg ikke på sex som en mulighet engang, tenkte at det var noe som kom med neste forhold. Men så sa det bare pang med en fyr som er veldig lik han du beskriver, mandig, muskuløs og dritgod i senga, holdt på med han en to måneders tid og hadde sikkert mer sex da enn i hele forholdet og gjorde ting jeg aldri hadde drømt om. MEN, etterhvert som jeg holdt på med han kom denne trangen til å utforske hva annet som var der ute som jeg ikke hadde opplevd, så jeg avsluttet og har hatt noen flere relasjoner. Ikke like bra, men absolutt bra nok, men det er utforskningstrangen som driver meg. Får bare krysse fingrene for at det roer seg etterhvert! Anonymkode: 75dae...880
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå