AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 jeg har det, og synes kjærlighetslivet er dritt. Fordi jeg ikke helt skjønner når noen flørter eller egentlig ikke gjør det. Noen ganger er jeg redd jeg legger mer i det enn hva det egentlig er, andre ganger tenker jeg at de kanskje prøver noe mer, men at jeg ikke tar hintet. Slik er det når jeg liker noen også, og så skjønner ikke når andre bare flørter, om de har noe på g eller om det er noe folk egentlig ikke legger noe i i det hele tatt. For eksempel, så har jeg venner som skriver hjerter på bilder til folk, men disse personene har jo åpenbart kjærester, så da er det ikke fordi de er forelsket i hvertfall. For meg har rødt hjerte alltid vært noe man sender til en kjæreste, men det virker som at folk gjør det til venner også . Anonymkode: 1b8e1...566
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Til venner av samme kjønn er det vanlig å sende røde hjerter. Min erfaring med å møte folk med asberger er at det er best at de forteller de har asberger når man har blitt kjent, ellers er det umulig å skjønne seg på dem. Hvis de heller sier at de har asberger og trenger at man sier ting rett ut og ikke er så flink på kroppsspråk eller hint så er det mye lettere å skape en relasjon der begge forstår hverandre bedre Anonymkode: db678...a3d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til venner av samme kjønn er det vanlig å sende røde hjerter. Min erfaring med å møte folk med asberger er at det er best at de forteller de har asberger når man har blitt kjent, ellers er det umulig å skjønne seg på dem. Hvis de heller sier at de har asberger og trenger at man sier ting rett ut og ikke er så flink på kroppsspråk eller hint så er det mye lettere å skape en relasjon der begge forstår hverandre bedre Anonymkode: db678...a3d men nå har jeg utenladnske bekjente og venner som sender røde hjerter til motsatt kjønn også. det er bare det at de de sender hjerter til har kjærester.... da vil jeg ikke tro at de har noe på g, for ingen er vel så dum at de åpenbart sender hjerter og love messages åpenlyst foran kjærester og som alle ser 😛 Anonymkode: 1b8e1...566
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå