AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Var med en mann jeg styrer litt med nå på fredag. Vi ble sultne å gikk på den lokale kebabsjappa. Jeg tilbudde meg å betale for begge kababene men kortet mitt ble avvist! (Får lønn i morgen om noen av dere på kg skulle klage på at jeg er økonomisk uansvarlig eller noe) Jeg ble utrolig flau prøvde igjen, men fortsatt avvist. Det hele endte me at han måtte betale. Han trakk litt i meg etterpå, prøvde å være morsom å le det litt vekk, men dette er noe av det pinligste jeg har opplevd med en fyr. Lurer hva han innerst inne tenker om meg nå.. Han ga ivertfall inntrykk om at han ville møtes igjen da vi skillte lag senere på dagen men huff alikevell... Anonymkode: 4e607...091 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Samme det, dette er neppe noe han tenker noe på lenger! Dette kan jo skje med alle! Ikke tenk mer på det Anonymkode: ad3b5...13b 9
NancyDrew Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Sånn kan skje om man har problemer med kortet også, trenger ikke være økonomien. Skjedd med meg både en og to ganger. Ikke tenk mer på det, det gjør garantert ikke han 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 Det er nok allerede glemt, men en god ide er jo mobilbank og vite hvor mye man har til enhver tid Anonymkode: b5a8c...110 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #5 Skrevet 1. oktober 2018 Sånt er pinlig ja. Men sjekk om du kan få sms fra banken når kortet går under valgt beløpgrense. Jeg får sms når det er mindre enn 500 kr igjen på kortet, så da er det et tegn på at jeg må være sikker på hva jeg har før jeg handler. Anonymkode: 6a630...0a4
Minlillesky Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 Sjekker du ikke hvor mye du har på konto før du går ut døra? Det er nok glemt nå, kan skje den beste det. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #7 Skrevet 1. oktober 2018 Han har garantert opplevd det selv. Ingenting å tenke på Anonymkode: a936c...a8a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #8 Skrevet 1. oktober 2018 Det var en gang jeg fikk avvist kort 4 ganger på et utested selv om jeg hadde mye penger på kortet. Hadde ikke kredittkort med meg heller den dagen, men ble heldigvis godkjent på 5. Forsøk. Kort kan altså bli avvist selv om man har penger på konto. Anonymkode: 13e93...1eb
exictence Skrevet 1. oktober 2018 #9 Skrevet 1. oktober 2018 Det er bare til å glemme. Han merker jo det senere at du ikke alltid har det med at det ikke er dekning.
Kontormus Skrevet 1. oktober 2018 #10 Skrevet 1. oktober 2018 Er det ikke forskjell på "avvist" og "ikke godkjent" på et vanlig Visa debetkort? Der førstnevnte skyldes generell feil og sistnevnte betyr at en ikke har dekning?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå