Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På mine tre første arbeidsplasser, I forskjellige konsern, så knulla jeg 25 til 35 damer eller så. Hadde jeg vært dame og I denne tid så kunne jeg  helt sikkert ha fått halvparten av de sparket for seksuell trakassering. 

Synd samboeren mi ikke syntes det var like artig å aldri få tak I meg på kvelden og natten når jeg var på jobbreise

Anonymkode: ada56...86e

Stort sett samme historie med meg. Men bare at damene var eldre, og jeg var yngst.  45+ damer, og jeg 12 - 15 år yngre.          Flere av de gifte/sambo. Ikke mitt problem.

Anonymkode: 5d141...987

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mitt problem

Det er ditt problem at du er et rasshøl.

• Liker 10
Skrevet

Hadde sex med to kollegaer sist jeg var singel, synes det var morsomt med flørting og seksuell spenning på jobb og særlig reisene ble bra ☺️ Koste også litt med avdelingslederen når vi delte rom en natt etter litt for mye vin 😂

Anonymkode: faf2f...e4c

Skrevet

Her jeg jobber har det dannet seg mange par i årenes løp. Er også selv samboer med en kollega.

Anonymkode: 70713...c4e

Skrevet
7 timer siden, WCKD skrev:

Det er ditt problem at du er et rasshøl.

Hvorfor har du sånn aggresjon mot single som har seg med de som er i et forhold/er gift. De single har vel ikke lovet noe troskap til noen, og kan vel gjøre som de selv ønsker? 

Ansvaret ligger ene og alene på de som inngår troskap til noen, alt annet er helt ulogisk spør du meg. 

• Liker 9
Gjest Alterego666
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du sånn aggresjon mot single som har seg med de som er i et forhold/er gift. De single har vel ikke lovet noe troskap til noen, og kan vel gjøre som de selv ønsker? 

Ansvaret ligger ene og alene på de som inngår troskap til noen, alt annet er helt ulogisk spør du meg. 

Spot on!

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har vært fristet noen ganger, men har alltid holdt kjønnslivet mitt separert fra arbeidsplassen av ren selvpreservasjon. Heldigvis har jeg på flere arbeidsplasser hatt kolleger som jeg har hatt et veldig åpent forhold til i forhold til sex, og hvor det definitivt har vært et element av seksuell flørt.

Skrevet

Har klina med to kolleger. Hatt sex med sjefen, nå er han ikke sjef lenger men vi har truffet hverandre nå i ettertid også. 

Anonymkode: 3702e...0dd

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sex med en kollega hver eneste gang vi er på jobbreise. (4-5 ganger i året). Det har bare blitt en fantastisk deilig vane! Vi snakker aldri om det ellers, og det er ikke en gang kleint i hverdagen... Men det har vært noen pinlige turer i hotellgangene om natta 😂. Tror vi begge skjønner at vi bare møtte hverandre for sent. (Han er gift, jeg er singel). 

Anonymkode: 162cf...cd9

Og du er stolt over det, synes det er gøy?

Menn som bedrar konene sine er patetisk. Men jeg synes det er enda mer patetisk med kvinner som deg, som sprer beina for en gift mann noen få ganger i året, og ikke krever noe mer. Hva skiller deg fra en hore? At du er gratis?

Anonymkode: a0864...2f1

• Liker 8
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

bare litt nysgjerrig... hvor mange har hatt sex med en kollega? Eller har dere bare klina på en jobbfest? 

Anonymkode: 4d7f7...079

Har hatt sex med 7 kollegaer. Er lenge siden...

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener at single kun har ansvar for seg selv, og derfor bør skru egoismen opp til max?

Uansett: single damer som puler gifte menn er jo utrolig lite classy! Så flaut, patetisk, nedverdigende! Tenk å ha så lav prislapp på seg selv!

• Liker 11
Skrevet

Ja, flere (mens jeg var singel).

Men nå har jeg samboer og det er ikke lenger aktuelt. 

Anonymkode: 9d4a4...c54

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn som bedrar konene sine er patetisk. Men jeg synes det er enda mer patetisk med kvinner som deg, som sprer beina for en gift mann noen få ganger i året, og ikke krever noe mer. Hva skiller deg fra en hore? At du er gratis?

Herregud ......  Så lenge ingen får greie på noe, er ingen skadelidende. Det som ingen vet, har ingen vondt av. Hver og en har sin egen moral og samvittighetsterskel. Slutt å prakk på andre din egen !

• Liker 6
Skrevet

Jeg ble litt inspirert av dette. Jeg har en skikkelig nydelig kollega som jeg har hatt syst på lenge. Jeg vet hun også er interessert i meg, men vi er begge gift. Gleder meg til julebordet :)

Anonymkode: d1966...753

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan takler dere å være sammen hele dagen lang?😂

Anonymkode: abbf1...0bb

Vi jobber på skole begge to, han som assistent og jeg som lærer. Vi jobber ikke på samme trinn eller med de samme elevene. Noen dager ser jeg ham ikke før han eller jeg kommer hjem fra jobb, andre dager ser vi hverandre mer. Det hender vi spiser lunsj sammen, men det skjer kanskje 1-2 ganger i måneden. Da heler arbeidsplassen var på seminar med overnatting, sov vi heller ikke sammen. Som regel hører jeg ham bare i gangene. På jobben er vi først og fremst kolleger, hjemme er vi kjærester og ektefeller. Null stress. :) 

Anonymkode: 618b5...ecc

Skrevet

Jeg ligger med en fra min gamle jobb, vi begynte å ligge litt før jeg sluttet

Anonymkode: 974de...971

Skrevet

Jeg simpelthen ler meg igjen av dette.  Du tror f.eks at han som har hatt seg med 25-35 stk på jobben (så mange har jeg ikke en gang hatt sex med!), at alle de er single? 

Jeg gir fullstendig blanke blaffen i at han er gift. Jeg flyr ikke rundt på byen, og nyter de få dagene i året vi er sammen seksuelt. Da vet jeg at jeg ikke får kjønnssykdommer, jeg får nærkontakt, jeg slipper å forholde meg til en fyr som løper etter meg i ettertid. Det funker helt optimalt for meg. 😀 Stolt av det er jeg ikke, men det gir meg ingen flau smak i munnen. Jeg er faktisk helt sikker på at du har gjort ting som er langt mer lavmål enn hva jeg gjør.

Og du, hva som skiller meg fra en hore; Jeg tar meg ikke betalt; ergo er jeg IKKE en prostituert, som du så kjekt påpeker. 

Anonymkode: 162cf...cd9

• Liker 8
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

du er en egoistisk og uempatisk menneske om du ligger med gifte menn/kvinner. Du tar ikke hensyn til at du bidrar å såre en tredje part og splitte familier. Du er ikke uten ansvar. OM du da kalles for lite flatterende ting må du bare tåle.

Anonymkode: 12ee0...6b2

• Liker 5
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du er en egoistisk og uempatisk menneske om du ligger med gifte menn/kvinner. Du tar ikke hensyn til at du bidrar å såre en tredje part og splitte familier. Du er ikke uten ansvar. OM du da kalles for lite flatterende ting må du bare tåle.

Anonymkode: 12ee0...6b2

Skjønner bare ikke hvordan dere supermoralister og surkjerringer, kan få det til at man sårer og splitter når ingen vet noe som helst ????    Det er ikke all utroskap som handler om naive ungjenter, og gifte menn som lover å gå fra kona.  

Men det nytter vel ikke å forklare dere, der MÅ bare legge dere i å bry dere.  Hvorfor går dere inn på slike tråder hvis formålet er bare å fordømme og rakke ned på andre ??  Kan ikke ha det helt godt spør du meg.

• Liker 3
Skrevet

Herregud ......  Så lenge ingen får greie på noe, er ingen skadelidende. Det som ingen vet, har ingen vondt av. Hver og en har sin egen moral og samvittighetsterskel. Slutt å prakk på andre din egen !

Jeg håper alle du noen gang er sammen med er notorisk utro mot deg uten at du noensinne finner ut av det.

For du bryr deg jo ikke om at partneren din knuller på alt som kan puste, eller hva?

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...