silkhand Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Jeg ble plutselig veldig kvalm, svimmel, vondt i magen, veldig nervøs og jeg vet ikke eksakt hvorfor. måtte bare legge meg ned. Hva betyr det? Nå skal det sies at jeg har følt at hodet mitt har vert fullt lenge, jeg har for mye informasjon og tanker, og det er litt familiedrama for tiden. Ikke med meg, men med søster, tante, bestefar++. Jeg står i midten. Etter «anfallet» mitt skrudde kjæresten min av telefonen min. Og den var avslått i hele dag, det var sinnsykt deilig. Men nå når jeg skrudde den på, ble jeg nervøs igjen. Vil egentlig bare ha den av men jeg trenger alarm i morgen tidlig. Hva betyr det som skjedde med kroppen min idag? Vurderer å gå til psykolog men er redd det ikke «er nok» ? Hjelp :-(
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Angst? Anonymkode: f25e1...2d8 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Jeg er ingen ekspert, men for meg høres det ut som du rett og slett er utslitt av familiedramaet, og kroppen din prøvde å si deg noe. Psykisk stress kan fort slå ut i fysiske symptomer som de du beskriver. I morgen synes jeg du skal gå til legen, og fortelle hva som skjer i familien (evt. en forenklet/sensurert versjon) og hvordan du reagerte i dag. Det er ikke utenkelig at du kunne ha god nytte av å snakke med psykolog, for å få hjelp til å sortere tankene. Og sånn rent akutt: Er det ikke mulig å blokkere alle innkommende samtaler/meldinger? Evt. ber du kjæresten om å vekke deg, om han sover samme sted. Om det ikke er mulig å blokkere innkommende samtaler skaffer du deg en god, gammeldags vekkerklokke, så du kan skru av telefonen og likevel bli vekket når du trenger det. Anonymkode: 7291a...d0c 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Angst uten tvil. Anonymkode: 19c5a...ce3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 Høres ut som et angstanfall. Kroppen din er sliten og psyken din orker ikke mer av dramaet rundt deg. Det er ikke for lite å gå til psykolog med. Anonymkode: 344b2...0af 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #6 Skrevet 30. september 2018 Og så glemte jeg å si dette: Stå på, ta vare på deg selv. Dette høres vondt ut, men det høres ut som du har en veldig fin kjæreste som forstår og støtter og vet akkurat hva som må til. Heldige deg! Anonymkode: 7291a...d0c
Snaskesnusken Skrevet 30. september 2018 #7 Skrevet 30. september 2018 Det høres ut som det toppet seg for deg i dag da kroppen din reagerte på det som skjer rundt deg. Det har blitt litt for mye å håndtere. Ta kroppens signaler på alvor og ta vare på deg selv. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå