AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Nå er jeg så skuffa.... Vi har datet litt over en måned, hatt daglig kontakt på Snap og Messenger. Vi har hatt lange og morsomme dater og i går snakket vi om at ingen av oss dater andre. Så ser jeg i dag at hun la ut et nytt bilde på Tinder... Bør jeg bare gi opp hele greia? Anonymkode: 68340...6da
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Æsj. Så kjipt.. men sikker på at hun la ut bilde i dag? Anonymkode: 8d3db...d84
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Jepp. Det ble lagt ut for 1 time siden... Anonymkode: 68340...6da
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 Har dere avtalt at dere skal logge ut av datingappene? Hvis ikke, er dere jo der begge to... Ingen stor krise, tenker jeg. Du får snakke med henne om forventninger og hvordan dere skal gå videre med datingen. Anonymkode: 254ef...a2a
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #6 Skrevet 30. september 2018 Ok, DEN er kjip. Men snakk med henne om det. Kan være flere årsaker. Kanskje hun ville du skulle se et nytt fint bilde av henne? Uansett, spør henne om hvor dere står og om dere skal slette tinderen snart. Anonymkode: 4c038...6e3 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #7 Skrevet 30. september 2018 Har dere vært intime? Anonymkode: 79d37...7db 1
Teethgrinding Skrevet 30. september 2018 #8 Skrevet 30. september 2018 Ouch. Høres litt ut som hun ikke helt klarer å legge fra seg selvtillitsbooster-maskinen Tinder. Det er jo ikke noe hyggelig gjort mot deg. 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #9 Skrevet 1. oktober 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, DEN er kjip. Men snakk med henne om det. Kan være flere årsaker. Kanskje hun ville du skulle se et nytt fint bilde av henne? Uansett, spør henne om hvor dere står og om dere skal slette tinderen snart. Anonymkode: 4c038...6e3 Og da måtte hun poste det på tinder, for at han skulle se? Da hadde hun vel bare sendt det på messenger da? Syns det blir å stikke hue veldig i sanda, å unnskylde noen veldig.. Nei ts, ikke et godt tegn. Meg og samboer hadde tinder i ca halvannen/to måneder før vi sletta, mens vi datet, men ingen av oss oppdaterte eller var aktive der. vi hadde en prat om det, og slettet samtidig. Har dere snakket om at dere dater eksklusivt? Kanskje på tide å ta en prat om det, og eventuelt om tinder skal fjernes? Anonymkode: 92514...a2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå