Gå til innhold

Venninner i Bergen


Gjest Laduena87

Anbefalte innlegg

Gjest Laduena87

Hei, jeg er en singel jente på 31 år, jeg søker venninner i Bergen. Jeg er en rolig jente som i det siste har følt meg ensom. Jeg har en liten hund, og kunne gjerne tenkt meg en tur venn, en å prate med, gå ut på byen en tur eller bare se film og serier. Jeg er utadvendt, omsorgsfull. Jeg savner en venninne og ha fredags kos med, drikke vin og bare det å ha selskap i hverandre. Jeg er ærlig, til å stole på og har mye kjærlighet og gi. Er det flere i Bergen som er på utkikk etter nye venner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Jeg er en jente på 26 år fra Bergen som også søker flere venninner. 

Liker alle tingene du nevner her. Fjellturer, filmer/serier og vin. Er veldig glad i hunder, så det er bare kjekt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg ønsker også nye venner 😊 26 år fra Bergen. Har en liten hund på 8 år som gjerne blir med på både tur og andre aktiviteter. Skriv gjerne til meg 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Laduena87
På 14.10.2018 den 22.35, rillemille skrev:

Hei! Jeg ønsker også nye venner 😊 26 år fra Bergen. Har en liten hund på 8 år som gjerne blir med på både tur og andre aktiviteter. Skriv gjerne til meg 😀

Hei, har ikke sett du har skrevet ☺️ Så kjekt, savner virkelig en turvenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir muligens litt ung, men er ei jente på 21 som leter etter å utvide nettverket mitt her i Bergen :) Er med på det meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg er 35 år lyst å bli kjent med flere, da jeg har bodd borte fra Bergen i maaange år. Har hund så blir gjerne med på tur og andre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg er i Bergen på "ferie" innimellom, og skulle gjerne hatt noen venninner å kontakte. Har også liten hund, og er veldig glad i å gå tur. Også liker jeg alle venninne-ting, som slappe av sammen (kafé, film, glass vin, strikke og sånt). Jeg er 45. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...