AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Hva ville dere gjort? Har vært på to dater med en fyr jeg har truffet på Tinder og det har gått veldig bra, og liker han veldig godt allerede. Saken er at han fyller rundt tall til uka, og vi er jo helt i startfasen, så er litt usikker på om jeg bør gjøre noe? Kjøpe noe? Anonymkode: 509fd...fda
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Be han hjem til deg på hjemmebakt kake? Anonymkode: 00b72...77f 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Nei det er too much. Selv venner av han gir ikke gave eller gjør noe spesielt uten om å si gratulerer så det holder i massevis. Du har møtt han to ganger og ikke vært samboere i to år. Anonymkode: f7c62...580 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei det er too much. Selv venner av han gir ikke gave eller gjør noe spesielt uten om å si gratulerer så det holder i massevis. Du har møtt han to ganger og ikke vært samboere i to år. Anonymkode: f7c62...580 Jeg gir gaver til mine venninner når de fylker runde år uavhengig om de har fest eller ikke. Men ja, vet at det er kort tid, så derfor tenker jeg at jeg bør gi en liten oppmerksomhet av noe slag, men vet ikke hva. Anonymkode: 509fd...fda
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 Du sier gratulerer med dagen. Det er nok. Anonymkode: a0bb0...858 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #6 Skrevet 30. september 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gir gaver til mine venninner når de fylker runde år uavhengig om de har fest eller ikke. Men ja, vet at det er kort tid, så derfor tenker jeg at jeg bør gi en liten oppmerksomhet av noe slag, men vet ikke hva. Anonymkode: 509fd...fda Kjøp en flaske vin, eller god konfekt. Anonymkode: 00b72...77f 1
Coronas Skrevet 30. september 2018 #7 Skrevet 30. september 2018 Ville kanskje ga gitt han vin hvis han liker det 😊
annebanane Skrevet 30. september 2018 #8 Skrevet 30. september 2018 Hadde lagt opp til f.eks en hyggelig hjemmedate for dere to. Hadde ikke kjøpt noe spesifikt til han så tidlig.
Pingeting Skrevet 30. september 2018 #9 Skrevet 30. september 2018 Kjøp en flaske vin be han med ut på date - du spanderer skriv et hyggelig, men laidback kort lag middag til han hjemme 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #10 Skrevet 1. oktober 2018 På 30.9.2018 den 13.24, Pingeting skrev: Kjøp en flaske vin be han med ut på date - du spanderer skriv et hyggelig, men laidback kort lag middag til han hjemme Dette. Jeg hadde, bare forrige uke, taco til middag oftere enn dere har truffet hverandre. (Litt ukreativ i matveien forrige uke ) Litt tidlig å kjøre fullt ut men tanken din er fin da en flaske vin og en god middag holder lenge jeg tror jeg hadde syns det hadde blitt både rart og litt kleint om jeg hadde fått en stor gave av daten min etter bare et par møter. Anonymkode: 6aba5...51e 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #11 Skrevet 1. oktober 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Dette. Jeg hadde, bare forrige uke, taco til middag oftere enn dere har truffet hverandre. (Litt ukreativ i matveien forrige uke ) Litt tidlig å kjøre fullt ut men tanken din er fin da en flaske vin og en god middag holder lenge jeg tror jeg hadde syns det hadde blitt både rart og litt kleint om jeg hadde fått en stor gave av daten min etter bare et par møter. Anonymkode: 6aba5...51e Blir ingen stor gave, men kanskje en liten litt humoristisk tenkte jeg. Anonymkode: 509fd...fda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå