Gjest Winza Skrevet 7. oktober 2018 #21 Skrevet 7. oktober 2018 På 30.9.2018 den 10.36, Emblja skrev: Joda, det går bra. Slike singleplayer spill kan man spille selv om man aldri har spilt før. Så kan du velge vanskelighetsgrad! Må ikke velge bort spill bare fordi de ser vanskelige ut, du klarer det nok! Last of us var vel mitt første ps spill. Ellers har du Destiny 2, her kan du spille både alene og med venner. Det er veldig morsomt. Ikke tenk du ikke klarer det fordi du er nybegynner, barnespill er ikke det eneste du klarer. Garantert! Ellers tenkte jeg på to spill som jeg ikke kommer på navnet til, kanskje noen kan hjelpe meg? Det er spill fra PS, men kom ut til PS3 for mange år siden. Er ett spill der man skal lede en liten jente etellerannet sted. Og et annet der man rir på en hest og det er store kjemper en skal slåss med. Anyone? De finnes vel til ps4 og? Barnespill kan være ganske utfordrende de med 😅 Har hatt mange frusterende øyeblikk med Nintendo spill i løpet av livet mitt
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #22 Skrevet 7. oktober 2018 Setter pris på de indiespillene som følger månedens PS Plus. Det er spill jeg aldri ellers hadde funnet frem til og iallefall ikke kjøpt:-) Anonymkode: 0d2d1...6f9
Stueloff Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter #24 Skrevet 8. oktober 2018 On 10/7/2018 at 3:16 PM, Celtic Heart said: Diablo borderland Takk for tips! Jeg har en venn som er veldig fan av Diablo og skal snart kjøpe en PS4 og spillet, så jeg skal få prøve hans og se om det er noe jeg liker
Stueloff Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter #25 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg kjøpte Mass Effect Andromeda i dag etter lovprising fra en venninne (kostet bare 91 kr på Power, så tok meg råd). Er det noen som spiller det som vil si noe om det? Noe jeg bør vite før jeg setter meg ned med det?
Gjest Winza Skrevet 12. oktober 2018 #26 Skrevet 12. oktober 2018 8 minutter siden, Stueloff skrev: Jeg kjøpte Mass Effect Andromeda i dag etter lovprising fra en venninne (kostet bare 91 kr på Power, så tok meg råd). Er det noen som spiller det som vil si noe om det? Noe jeg bør vite før jeg setter meg ned med det? Har du spilt de 3 første?
Stueloff Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter #27 Skrevet 12. oktober 2018 1 minutt siden, Winza said: Har du spilt de 3 første? Nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå