Stueloff Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Jeg lagde nylig samme tråd, men om Nintendo Switch. Klarte å klikke hjem en PS4 her om dagen, så nå ønsker jeg deres anbefalinger av spill. Jeg har Marvel's Spider-Man, og liker det kjempegodt sålangt! Det er dog tydelig at jeg er veldig nybegynner når det kommer til Playstation, og jeg jobber med å bli kjent med konsollen. Jeg har også Batman: Arkham Night som jeg ikke har prøvd enda, da jeg tenker at det er greit å gjøre meg ferdig med ett superheltspill før jeg begir meg ut på det neste. Jeg er ikke glad i å spille over nett med fremmede, men lokal multiplayer med venner er alltid trivelig. Jeg foretrekker å ha spillene fysisk, så fint om de har kommet ut på plate. Planlegger å kjøpe Spyro: Reignited Triology når det kommer ut. Spyro spilte jeg som barn og har mange gode minner fra det
Titania Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Uncharted serien Assassins creed syndicate og origins. Spent på Odyssey som kommer neste uke Knack er ganske morsomt Kingdom hearts spillene Final fantasy 15 Horizon zero dawn God of war Om du liker bilspill liker jeg the crew 1 (ikke spilt toeren) og need for speed spillene
Stueloff Skrevet 29. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2018 (endret) 26 minutter siden, Titania said: Uncharted serien Assassins creed syndicate og origins. Spent på Odyssey som kommer neste uke Knack er ganske morsomt Kingdom hearts spillene Final fantasy 15 Horizon zero dawn God of war Om du liker bilspill liker jeg the crew 1 (ikke spilt toeren) og need for speed spillene Oh! Kingdom Hearts spilte jeg på DS'en for mange år siden. Likte det godt, da jeg er en sucker for Disney Ser at KH 1,5+2,5 finnes til PS4, tro om jeg burde vente til KH3 kommer ut i januar. Forstår ikke helt hva det nummersystemet betyr. Er 1,5 og 2,5 fortsettelse på forgjengerne eller "pausespill" mens man venter på 3'ern? Takk for mange tips! Skal sjekke ut trailere/reviews av de du nevnte Edit: Forresten, ser at du har Isabelle som profilbilde, venter du like utålmodig som meg på at Animal Crossing skal komme ut til Nintendo Switch? 😮 Endret 29. september 2018 av Stueloff
Stueloff Skrevet 30. september 2018 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2018 52 minutter siden, Emblja said: Last of us Dette ser ut som et veldig vakkert spill! Men jeg lurer på om det er særlig egnet for en nybegynner som meg.
Doge Skrevet 30. september 2018 #6 Skrevet 30. september 2018 The wolf among us, Unravel, GTA V, Fallout 4 og The walking dead-spillene er bra, syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #7 Skrevet 30. september 2018 Spiderman og fallout Anonymkode: 5882d...fa8
Stueloff Skrevet 30. september 2018 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2018 Zombier er jeg ikke fan av, så her faller vel både Fallout og The Walking Dead bort. Er heller ikke begeistret for bilspill, med mindre det er snakk om Mario Kart. The Wolf Among Us virker spennende, da jeg liker tegneserien Fables. Takk for tips!
Yuumi Skrevet 30. september 2018 #9 Skrevet 30. september 2018 (endret) 7 timer siden, Stueloff skrev: Dette ser ut som et veldig vakkert spill! Men jeg lurer på om det er særlig egnet for en nybegynner som meg. Joda, det går bra. Slike singleplayer spill kan man spille selv om man aldri har spilt før. Så kan du velge vanskelighetsgrad! Må ikke velge bort spill bare fordi de ser vanskelige ut, du klarer det nok! Last of us var vel mitt første ps spill. Ellers har du Destiny 2, her kan du spille både alene og med venner. Det er veldig morsomt. Ikke tenk du ikke klarer det fordi du er nybegynner, barnespill er ikke det eneste du klarer. Garantert! Ellers tenkte jeg på to spill som jeg ikke kommer på navnet til, kanskje noen kan hjelpe meg? Det er spill fra PS, men kom ut til PS3 for mange år siden. Er ett spill der man skal lede en liten jente etellerannet sted. Og et annet der man rir på en hest og det er store kjemper en skal slåss med. Anyone? De finnes vel til ps4 og? Endret 30. september 2018 av Emblja
Stueloff Skrevet 30. september 2018 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2018 Just now, Emblja said: Joda, det går bra. Slike singleplayer spill kan man spille selv om man aldri har spilt før. Så kan du velge vanskelighetsgrad! Må ikke velge bort spill bare fordi de ser vanskelige ut, du klarer det nok! Last of us var vel mitt første ps spill. Ellers har du Destiny 2, her kan du spille både alene og med venner. Det er veldig morsomt. Ikke tenk du ikke klarer det fordi du er nybegynner, barnespill er ikke det eneste du klarer. Garantert! Takk for trua! 😄 Mener ikke å velge det bort, tenkte bare å jobbe meg opp til "voksenspill" 😂 Bare så jeg ikke mister tenninga og gir opp fordi jeg plages. Men jeg liker spill hvor man kan velge vanskelighetgrad! 2
studerende Skrevet 30. september 2018 #11 Skrevet 30. september 2018 (endret) Horizon zero dawn er noe av det peneste jeg har sett på konsoll og det anbefales på det varmeste. Bra gameplay og historie trekker også opp der. The witcher III - wild hunt er også på topp 10 listen over spill for tiden. Jeg har spilt det på PC, men vet det også finnes til ps4. Endret 30. september 2018 av studerende
Yuumi Skrevet 30. september 2018 #12 Skrevet 30. september 2018 5 minutter siden, Stueloff skrev: Takk for trua! 😄 Mener ikke å velge det bort, tenkte bare å jobbe meg opp til "voksenspill" 😂 Bare så jeg ikke mister tenninga og gir opp fordi jeg plages. Men jeg liker spill hvor man kan velge vanskelighetgrad! Jeg forstår 😄 Tror bare at du undervurderer deg selv en smule Uansett, du har jo maaange spill å velge mellom! Men da vet du at det finnes til når du føler deg klar
Stueloff Skrevet 30. september 2018 Forfatter #13 Skrevet 30. september 2018 1 minutt siden, Emblja said: Jeg forstår 😄 Tror bare at du undervurderer deg selv en smule Uansett, du har jo maaange spill å velge mellom! Men da vet du at det finnes til når du føler deg klar Takk! Jeg er bare vant med Nintendo, så det er en liten tilvenningsfase å gå over til PS4. Men jeg har ståpåvilje, og planlegger å bli god til slutt 😄
Stueloff Skrevet 30. september 2018 Forfatter #14 Skrevet 30. september 2018 8 minutter siden, studerende said: Horizon zero dawn er noe av det peneste jeg har sett på konsoll og det anbefales på det varmeste. Bra gameplay og historie trekker også opp der. The witcher III - wild hunt er også på topp 10 listen over spill for tiden. Jeg har spilt det på PC, men vet det også finnes til ps4. Takk! Skal kikke på dem
Titania Skrevet 30. september 2018 #15 Skrevet 30. september 2018 11 timer siden, Stueloff skrev: Oh! Kingdom Hearts spilte jeg på DS'en for mange år siden. Likte det godt, da jeg er en sucker for Disney Ser at KH 1,5+2,5 finnes til PS4, tro om jeg burde vente til KH3 kommer ut i januar. Forstår ikke helt hva det nummersystemet betyr. Er 1,5 og 2,5 fortsettelse på forgjengerne eller "pausespill" mens man venter på 3'ern? Takk for mange tips! Skal sjekke ut trailere/reviews av de du nevnte Edit: Forresten, ser at du har Isabelle som profilbilde, venter du like utålmodig som meg på at Animal Crossing skal komme ut til Nintendo Switch? 😮 KH 1,5 er KH1 og to andre spill/"filmer" (har bare spilt hovedspillene, så ikke satt meg så mye inn i de andre ) KH 2,5 er KH 2 og to andre spill/filmer. I tillegg har du også KH 2,8, som er Dream drop distance (3ds spillet) og noen andre greier Jeg har ikke satt meg helt inn i rekkefølgen på spillene, men dream drop skal være det siste spillet før 3-eren Ja! Så på nintendo directen da den var, og ble skuffet da Isabelle "bare" skulle til super smash - et spill som ikke interesserer meg i det hele tatt. Men da Tom Nook liksom aldri ble borte, da var det en liten fest innvendig
Stueloff Skrevet 30. september 2018 Forfatter #16 Skrevet 30. september 2018 9 hours ago, Titania said: KH 1,5 er KH1 og to andre spill/"filmer" (har bare spilt hovedspillene, så ikke satt meg så mye inn i de andre ) KH 2,5 er KH 2 og to andre spill/filmer. I tillegg har du også KH 2,8, som er Dream drop distance (3ds spillet) og noen andre greier Jeg har ikke satt meg helt inn i rekkefølgen på spillene, men dream drop skal være det siste spillet før 3-eren Ja! Så på nintendo directen da den var, og ble skuffet da Isabelle "bare" skulle til super smash - et spill som ikke interesserer meg i det hele tatt. Men da Tom Nook liksom aldri ble borte, da var det en liten fest innvendig Takk for forklaringen! Kan hende jeg venter til 3'ern kommer ut Ja, Nintendo var litt utspekulert der
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #17 Skrevet 30. september 2018 21 hours ago, Stueloff said: Jeg er ikke glad i å spille over nett med fremmede, men lokal multiplayer med venner er alltid trivelig. Jeg foretrekker å ha spillene fysisk, så fint om de har kommet ut på plate. Kan likevel være greit å sjekke playstation plus. Man får to spill gratis i måneden. Du kan sjekke på nett hvilke spill man tidligere har fått, mange gode spill. Koster 485 kroner i året, men det er stadig tilbud på medlemsprisen slik man kan få det rimeligere. Anonymkode: 58099...352
Stueloff Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter #18 Skrevet 1. oktober 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Kan likevel være greit å sjekke playstation plus. Man får to spill gratis i måneden. Du kan sjekke på nett hvilke spill man tidligere har fått, mange gode spill. Koster 485 kroner i året, men det er stadig tilbud på medlemsprisen slik man kan få det rimeligere. Anonymkode: 58099...352 Takk for tips! Det skal absolutt vurderes
Stueloff Skrevet 7. oktober 2018 Forfatter #19 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg gleder meg sånn til å spille Spyro igjen! Særlig siden det er de spillene jeg vokste opp med 😊 Er vi flere? 1
Gjest Winza Skrevet 7. oktober 2018 #20 Skrevet 7. oktober 2018 53 minutter siden, Stueloff skrev: Jeg gleder meg sånn til å spille Spyro igjen! Særlig siden det er de spillene jeg vokste opp med 😊 Er vi flere? Samme! 😄 Jeg hadde det første på PS1 når jeg var liten Det ser så vakkert ut nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå