Gå til innhold

For følsom til dette samfunnet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det føler jeg. Folk hopper inn og ut av forhold. Klarer ikke være alene. Sjønner det ikke.

Jeg er kresen. Vil ikke prøve nettdating, for vet at det ikke er min greie. Må se an hele personen først, ikke legge ut om ting før jeg vet om det kan være noe der. Liker ikke det konseptet. 

Har tenkt litt på en som tok kontakt med meg etter mange år, men nå så jeg at han tydeligvis har fått seg kjæreste. Det stikker langt inn i hjerterota...Blir helt emosjonell. Hvorfor reagerte jeg på denne måten? Takler ikke sosiale medier, der man får det rett i trynet. Vil ikke ha sånn informasjon! 

Virker som folk er på jakt konstant, istedenfor å jobbe for en de virkelig vil ha. 

Føler jeg er for følsom/sensitiv for dette samfunnet...

Anonymkode: fbcbf...756

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen, TS! Jeg er alt for sart for denne harde datingkulturen, og føler at jeg i en alder av 24 nesten har gitt opp. :(

Og jeg har også sett tilbake på sjanser jeg har latt gå, og blitt emosjonell. Dette har også jeg stusset på, ettersom jeg på tidspunktet jeg har blitt lagt an på ikke har vært interessert. Når jeg tenker på det nå, lurer jeg på om jeg ikke lot være å ta sjansen forid jeg ikke var interessert, eller om det er fordi jeg selv har en "sperring" i meg. Kanskje det kan være noe for din del også?

Anonymkode: 95068...3b1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...