Kalevala Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 What a time to be alive! På kort tid har 3 helt nye revolusjonerende migrenemedisiner kommet på markedet. Den ene (Aimovig) kommer på norske apotek 1. oktober, og de to andre har nettopp blitt godkjent i USA. Håper de er på vei hit de også så vi får konkurranse, for disse medisinene er dyre foreløpig.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Fikk migrene for et par år siden, takknemlig for fungerende medisin. Mormoren min slet med migrene uten noen form for medisin. Anonymkode: e443c...d22
Kalevala Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk migrene for et par år siden, takknemlig for fungerende medisin. Mormoren min slet med migrene uten noen form for medisin. Anonymkode: e443c...d22 Jeg også! Utrolig takknemlig. Sender en tanke til alle de som måtte klare seg uten migrenemedisin. Som måtte stå opp og gå i fjøset kl. 05:00 uansett f.eks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå