AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Og blir gående hemmelig forelsket? Og er det sant at det blir vanskeligere å gå videre når man aldri finner ut? Anonymkode: 55aca...81f 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 Heller motsatt. Samfunnet generelt er dømmende. Anonymkode: 79401...1b7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #3 Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Heller motsatt. Samfunnet generelt er dømmende. Anonymkode: 79401...1b7 ? Anonymkode: 55aca...81f 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 Jeg gjorde det. Halvt år senere troppet han på døra og forlangte et svar. Og svar fikk han. Dette er fire år siden nå, og vi bor sammen. Kjære ts; vær åpen. ❤️ Anonymkode: 42423...629 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #5 Skrevet 29. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det. Halvt år senere troppet han på døra og forlangte et svar. Og svar fikk han. Dette er fire år siden nå, og vi bor sammen. Kjære ts; vær åpen. ❤️ Anonymkode: 42423...629 2 år her.. er så drit lei. Anonymkode: 55aca...81f 1
HanRuler Skrevet 29. september 2018 #6 Skrevet 29. september 2018 Aldri direkte. I mine dårlige perioder har jeg hatt en tendens til å skyve de og alle til side. Noe av grunnen var at jeg aldri var spesielt åpen om det. Jeg "rømte" istedenfor å inkludere dem i det. Konsekvensen av det blir, i forhold til et crush, at de tror jeg er sjenert eller uinteressert. Dette var før, i dag er jeg blitt mer åpen om det og det har blitt mye bedre. Ikke alle vil reagere likt men jeg anbefaler deg å være åpen om det på et tidspunkt. Det vil bli lettere for deg, den andre personen og dere. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #7 Skrevet 29. september 2018 Eh nei, jeg blir konsekvent avvist pga av det.. Anonymkode: 56afd...513
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #8 Skrevet 29. september 2018 4 minutter siden, HanRuler skrev: Aldri direkte. I mine dårlige perioder har jeg hatt en tendens til å skyve de og alle til side. Noe av grunnen var at jeg aldri var spesielt åpen om det. Jeg "rømte" istedenfor å inkludere dem i det. Konsekvensen av det blir, i forhold til et crush, at de tror jeg er sjenert eller uinteressert. Dette var før, i dag er jeg blitt mer åpen om det og det har blitt mye bedre. Ikke alle vil reagere likt men jeg anbefaler deg å være åpen om det på et tidspunkt. Det vil bli lettere for deg, den andre personen og dere. ts her, det er slik jeg også gjør det. jeg sier aldri "vil ikke møte deg", men jeg finner unnskyldninger for å ikke treffes. jeg holder vedkommende på en måte varm slik at jeg kanskje kan innrømme det en gang, men jeg føler det er så egoistisk, at jeg ikke kan holde på med det heller. Men jeg merker bare med alderen at det blir vanskeligere og vanskeligere å gå videre, og så blir dette som en byrde inni meg som bare blir verre og verre og det bygger seg opp til bitterhet. Anonymkode: 55aca...81f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #9 Skrevet 29. september 2018 Har avvist noen damer ja. Både fordi jeg ikke ønsker at de skal finne ut at jeg sliter, men også fordi jeg har mer enn nok med å ta vare på meg selv. Ønsker ikke dra ned noen. Anonymkode: 01ad3...fee 1
HanRuler Skrevet 29. september 2018 #10 Skrevet 29. september 2018 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: ts her, det er slik jeg også gjør det. jeg sier aldri "vil ikke møte deg", men jeg finner unnskyldninger for å ikke treffes. jeg holder vedkommende på en måte varm slik at jeg kanskje kan innrømme det en gang, men jeg føler det er så egoistisk, at jeg ikke kan holde på med det heller. Men jeg merker bare med alderen at det blir vanskeligere og vanskeligere å gå videre, og så blir dette som en byrde inni meg som bare blir verre og verre og det bygger seg opp til bitterhet. Anonymkode: 55aca...81f Forstår deg godt. Har dere noe som helst kontakt? Gjelder dette det ene crushet ditt eller andre også? Synes ikke det er egoistisk av deg. Det er ikke som å skulle fortelle favorittfargen sin eller om man liker hund eller katt. Dette er jo deg deg. Man blottlegger seg, det er ingen maske på i det øyeblikket, man har ingen som helst kontroll på situasjonen og det er skummelt. Du skal virkelig stole på den du åpner deg opp til om dette. Det høres ut som at du vil endre på dette så hva med å gjøre det motsatte av det du har gjort til nå? Presse deg selv litt i den motsatte retningen? Det du har sagt nei til før, sier du ja til nå? Jeg vet ikke hva du sliter med og jeg dømmer deg ikke, men ut fra hva du sier så er kanskje ikke et forhold det du trenger? Å føle at man har det bra med seg selv og at man er på et bra sted før man inngår et forhold med noen er et mye bedre utgangspunkt enn du kanskje har nå. Endret 29. september 2018 av HanRuler
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #11 Skrevet 30. september 2018 21 minutter siden, HanRuler skrev: Forstår deg godt. Har dere noe som helst kontakt? Gjelder dette det ene crushet ditt eller andre også? Synes ikke det er egoistisk av deg. Det er ikke som å skulle fortelle favorittfargen sin eller om man liker hund eller katt. Dette er jo deg deg. Man blottlegger seg, det er ingen maske på i det øyeblikket, man har ingen som helst kontroll på situasjonen og det er skummelt. Du skal virkelig stole på den du åpner deg opp til om dette. Det høres ut som at du vil endre på dette så hva med å gjøre det motsatte av det du har gjort til nå? Presse deg selv litt i den motsatte retningen? Det du har sagt nei til før, sier du ja til nå? Jeg vet ikke hva du sliter med og jeg dømmer deg ikke, men ut fra hva du sier så er kanskje ikke et forhold det du trenger? Å føle at man har det bra med seg selv og at man er på et bra sted før man inngår et forhold med noen er et mye bedre utgangspunkt enn du kanskje har nå. Vi har hverandre på instagram og face. Har ikke hørt fra han de siste mnd, bortsett fra at vi ser hverandres story og liker noen bilder av og til. Men jeg turte ikke vise et eneste tegn på interesse, så hva skal han gjøre? helst skulle jeg bare sagt til han at jeg liker han veldig godt og angrer litt på at jeg ikke slapp han inn på meg. Men gjør jeg det er jeg redd for å fremstå litt gal? Jeg er virkelig ikke i balanse og det er det som hindrer meg. ja, denne regeln har jeg levd etter lenge. Det er ikke i utgangspunktet slik at jeg bare MÅ ha et forhold. Men er jeg forelsket så er je forelsket. Men jeg risikerer da å bli singel for resten av livet hvos jeg fortsetter med regelen jeg har hatt til nå, nemlig at jeg skal være "perfekt" før jeg finner noen. Jeg vet ikke hva å være glad i seg selv vil si egentlig, hvordan er man det uten å være selvdigger? Anonymkode: 55aca...81f
Miklo Velka Skrevet 1. oktober 2018 #12 Skrevet 1. oktober 2018 On 9/29/2018 at 12:13 AM, AnonymBruker said: Flere som avviser crushet fordi dere sliter psykisk? Avviser ikke, fordi de viser aldri interesse for meg. On 9/29/2018 at 12:13 AM, AnonymBruker said: Og blir gående hemmelig forelsket? Jepp! On 9/29/2018 at 12:13 AM, AnonymBruker said: Og er det sant at det blir vanskeligere å gå videre når man aldri finner ut? Ja, for jeg går jo alltid rundt og får forhåpninger, som holder meg på tå hev, til realiteten synker inn, og jeg kræsjer hardt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå