AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Hei kjære kg! Jeg hadde et nært forhold til ei for en stund siden. Vi hadde bra kjemi, dønn like interesser og verdier. I mine øyne en god match. Vi fant på mye å hadde veldig nært forhold til hverandre. Men etter en stund så kutta henne meg ut og ville ikke si noe. Litt ghosting, slutta å snakke med meg, snappe osv. Bare rabbel om hun ikke ville i noe forhold osv. For å komme meg videre så sletta jeg ho over alle sosiale medier for å slippe å tenke på enda noe som gikk skeis. Nå driver hun å legger meg til igjen på face, insta snap osv. Har lagt hun til for å se hva som var greia men ikkje skjedd noe enda på ei uke.. Hva er poenget med å legge meg til? Hva er dette vitsen med? Trykke meg ned i dritten? Noen formeninger? Anonymkode: 908b6...5da
Eplejuice123 Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 (endret) Tipper hun tenker at du har kommet over kjærlighetssorgen. Hun vil sikkert være vennskapelig, men ikke mer enn det. Spørsmålet er vel heller om DU klarer å være venn med henne på sosiale medier UTEN å stalke/snoke...og om dette i det hele tatt er godt for hjertet ditt. Hvis svaret er nei, så sletter du ho. Du trenger ikke begrunne, for hun skjønner hvorfor. Endret 28. september 2018 av Eplejuice123
Sitronterte Skrevet 28. september 2018 #3 Skrevet 28. september 2018 Har du møtt henne i virkeligheten?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 57 minutter siden, Sitronterte skrev: Har du møtt henne i virkeligheten? Ja.vi er mye på smme aktiviteter. Hun bor 10 min fra megs. TS Anonymkode: 908b6...5da
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #5 Skrevet 29. september 2018 1 time siden, Eplejuice123 skrev: Tipper hun tenker at du har kommet over kjærlighetssorgen. Hun vil sikkert være vennskapelig, men ikke mer enn det. Spørsmålet er vel heller om DU klarer å være venn med henne på sosiale medier UTEN å stalke/snoke...og om dette i det hele tatt er godt for hjertet ditt. Hvis svaret er nei, så sletter du ho. Du trenger ikke begrunne, for hun skjønner hvorfor. Jeg tror hun er interessert, men ikke tørr komme med initiativ. Hvorfor er det plutselig så viktig for henne å bli venner deg igjen, tror du, hvis hun ikke bryr seg? Jeg gjorde det samme mot han jeg liker, men han la meg ikke til igjen da jeg angret... Anonymkode: c6391...658
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #6 Skrevet 29. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror hun er interessert, men ikke tørr komme med initiativ. Hvorfor er det plutselig så viktig for henne å bli venner deg igjen, tror du, hvis hun ikke bryr seg? Jeg gjorde det samme mot han jeg liker, men han la meg ikke til igjen da jeg angret... Anonymkode: c6391...658 Mye mulig det. Syns det er rart viss det bare skulle være vennskapelig når hun legger meg til på alt. Ikke trenger vi å ha med hverandre heller.. TS Anonymkode: 908b6...5da
Eplejuice123 Skrevet 29. september 2018 #7 Skrevet 29. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror hun er interessert, men ikke tørr komme med initiativ. Hvorfor er det plutselig så viktig for henne å bli venner deg igjen, tror du, hvis hun ikke bryr seg? Jeg gjorde det samme mot han jeg liker, men han la meg ikke til igjen da jeg angret... Anonymkode: c6391...658 Det hadde jo värt supert om hun var interessert da! 😀 Men tror Ts bare må spørre hu rett ut om hvorfor han ble lagt til. Også er jeg litt spent på å høre hva exen til TS sier da
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #8 Skrevet 29. september 2018 Ei venninne av meg var venn med en fyr på fb som hun hadde hatt noe romantisk for lenge siden. Så ser hun plutselig i oppdateringene fra han at han tydeligvis har fått seg dame ( bilde av de to sammen tyder jo på det ). Hun ville da ta han bort som venn ( forståelig nok, jeg støttet henne her, var vondt for henne å se ), men da hun gikk på hans profil stod det ingen venner å vise. Betyr det at han har tatt bort henne som venn først? Men hvis så var tilfellet, hadde hun vel ikke fått oppdateringen? Eller? Mener ikke å kuppe tråden her, men hun er lei seg, og hun tok han bort. Hun ønsker å vite om han tok henne bort først. Får han noe beskjed om at hun har fjernet han som venn? Og når man fjerner noen som venn, blir det det samme som å blokkere? Setter utrolig pris på svar! Til ts: i ditt tilfelle høres det ut som det beste for deg er å holde henne på avstand. Kan være at hun synes du er mer interessant nå som du har blokket henne, og at det er for hennes ego at hun vil se om du er der igjen. Eller det kan jo også hende hun har tenkt over ting og savner deg? Du må uansett kjenne på hva som føles rett for deg! Anonymkode: ec9e2...4c9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #9 Skrevet 29. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ei venninne av meg var venn med en fyr på fb som hun hadde hatt noe romantisk for lenge siden. Så ser hun plutselig i oppdateringene fra han at han tydeligvis har fått seg dame ( bilde av de to sammen tyder jo på det ). Hun ville da ta han bort som venn ( forståelig nok, jeg støttet henne her, var vondt for henne å se ), men da hun gikk på hans profil stod det ingen venner å vise. Betyr det at han har tatt bort henne som venn først? Men hvis så var tilfellet, hadde hun vel ikke fått oppdateringen? Eller? Mener ikke å kuppe tråden her, men hun er lei seg, og hun tok han bort. Hun ønsker å vite om han tok henne bort først. Får han noe beskjed om at hun har fjernet han som venn? Og når man fjerner noen som venn, blir det det samme som å blokkere? Setter utrolig pris på svar! Til ts: i ditt tilfelle høres det ut som det beste for deg er å holde henne på avstand. Kan være at hun synes du er mer interessant nå som du har blokket henne, og at det er for hennes ego at hun vil se om du er der igjen. Eller det kan jo også hende hun har tenkt over ting og savner deg? Du må uansett kjenne på hva som føles rett for deg! Anonymkode: ec9e2...4c9 Dytter. Håper noen kan svare meg på om dere tror han tok han bort først i det eksemplet jeg nevnte. Jeg er ikke ts, men skrev en annen situasjon om venninna mi. Jeg ga også råd til ts. Anonymkode: ec9e2...4c9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #10 Skrevet 29. september 2018 På 28. september 2018 den 22.21, AnonymBruker skrev: Hei kjære kg! Jeg hadde et nært forhold til ei for en stund siden. Vi hadde bra kjemi, dønn like interesser og verdier. I mine øyne en god match. Vi fant på mye å hadde veldig nært forhold til hverandre. Men etter en stund så kutta henne meg ut og ville ikke si noe. Litt ghosting, slutta å snakke med meg, snappe osv. Bare rabbel om hun ikke ville i noe forhold osv. For å komme meg videre så sletta jeg ho over alle sosiale medier for å slippe å tenke på enda noe som gikk skeis. Nå driver hun å legger meg til igjen på face, insta snap osv. Har lagt hun til for å se hva som var greia men ikkje skjedd noe enda på ei uke.. Hva er poenget med å legge meg til? Hva er dette vitsen med? Trykke meg ned i dritten? Noen formeninger? Anonymkode: 908b6...5da Beklager ts, jeg overså noe av det du skrev her da jeg svarte deg sist. Ser nå at du godtok hennes forespørsler. Har dere hatt noen samtaler, eller b are det at du godtok venneforespøreselen igjen? Siden det var hun som først begynte å avvise deg, samt hun som tok kontakt for å bli venner igjen, skjønner jeg at du kanskje føler hun burde ta initiativ. Jeg synes det høres ut som hun leker litt med deg...Som om hun la ddeg til for å sjekke om du godtok, for sitt eget ego, siden hun ikke gjør noe mer. Eller kan det være at hun er usikker på deg og hva du vil? Men siden hun var den første som begynte å avvise, forstår jeg at dette må være kjipt for deg, så kanskje bare blokke henne igjen hvis du føler at det er nedbrytende. Ta vare på deg selv. Håper noen andre kan svare på det jeg skrev litt lenger opp. Anonymkode: ec9e2...4c9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #11 Skrevet 30. september 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei venninne av meg var venn med en fyr på fb som hun hadde hatt noe romantisk for lenge siden. Så ser hun plutselig i oppdateringene fra han at han tydeligvis har fått seg dame ( bilde av de to sammen tyder jo på det ). Hun ville da ta han bort som venn ( forståelig nok, jeg støttet henne her, var vondt for henne å se ), men da hun gikk på hans profil stod det ingen venner å vise. Betyr det at han har tatt bort henne som venn først? Men hvis så var tilfellet, hadde hun vel ikke fått oppdateringen? Eller? Mener ikke å kuppe tråden her, men hun er lei seg, og hun tok han bort. Hun ønsker å vite om han tok henne bort først. Får han noe beskjed om at hun har fjernet han som venn? Og når man fjerner noen som venn, blir det det samme som å blokkere? Setter utrolig pris på svar! Til ts: i ditt tilfelle høres det ut som det beste for deg er å holde henne på avstand. Kan være at hun synes du er mer interessant nå som du har blokket henne, og at det er for hennes ego at hun vil se om du er der igjen. Eller det kan jo også hende hun har tenkt over ting og savner deg? Du må uansett kjenne på hva som føles rett for deg! Anonymkode: ec9e2...4c9 At det står ingen venner å viser betyr bare at han har skjult vennelista si, noe som er helt vanlig. Det hun skal se etter er denne "legg til som venn" knappen til høyre. Enten så står det at de allerede er venner, eller "legg til som venn" og da betyr det at han har fjernet henne. Nei, ingen får beskjed om noen ting hvis man blir fjernet, og det er ikke det samme som å blokkere. Hvor gamle er dere? Dette er helt grunnleggende kunnskap.. Anonymkode: 3d946...d97
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #12 Skrevet 30. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: At det står ingen venner å viser betyr bare at han har skjult vennelista si, noe som er helt vanlig. Det hun skal se etter er denne "legg til som venn" knappen til høyre. Enten så står det at de allerede er venner, eller "legg til som venn" og da betyr det at han har fjernet henne. Nei, ingen får beskjed om noen ting hvis man blir fjernet, og det er ikke det samme som å blokkere. Hvor gamle er dere? Dette er helt grunnleggende kunnskap.. Anonymkode: 3d946...d97 Det stod at han var vennen hennes på hennes profil, men han har som du skriver sikkert skjult vennelista si. Da hadde han vel ikke fjernet henne? Og hun hadde vel ikke fått de oppdateringene hvis han hadde fjernet henne som venn? Nå har hun fjernet han som venn. Vil han da få med seg hvis hun bytter profilbilde eller gjør andre endringer, eller er dette noe bare venner kan se? Anonymkode: ec9e2...4c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå