AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Jeg har de siste to ukene hatt veldig gul urin. Samboeren har kommentert flere ganger at det stinker når han går inn på do etter meg. Jeg har tenkt at dette har vært dehydrering, og derfor forsøkt å drikke mer vann. På jobb har jeg hatt en flaske og hatt telling på hvor mange jeg drikker i løpet av dagen så jeg drikker nok. Jeg løper på do ofte når jeg må drikke så mye, og det hjelper bare litt (en kort stund før det er gult og lukter igjen) Tenkte jeg kanskje hadde uvi, men har jo ikke noe vondt når jeg tisser. Er det vanlig med gul urin ved uvi? Hva kan det være? Forslag? Anonymkode: d6521...952
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 Ville kanskje ha ringt legen. Drikker du så mye som du faktisk tror? UVI kan ha alle typer farge på urinen, som regel er den enten klar (fordi urinen ikke klarer å bli konsentrer) eller litt rosa-aktig pga blod. Anonymkode: fe5b0...8fb
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #3 Skrevet 28. september 2018 Tar du noen medisiner eller vitaminer? Anonymkode: 50ce0...368
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 Spist asparges? Det gir rar lukt av urinen. Anonymkode: 29249...0f9 3
ClosedParadise Skrevet 28. september 2018 #5 Skrevet 28. september 2018 Ta en urinstix prøve. Det er noen som har urinveisinfeksjon helt uten symptomer også. Så syns du skal sjekke det opp siden urinen din er så gul, for sikkerhetsskyld God bedring.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #6 Skrevet 28. september 2018 Sjekk deg for diabetes og undersøk nyrene. Anonymkode: 4a19d...989
Lill3My Skrevet 28. september 2018 #7 Skrevet 28. september 2018 Er du på diett, av type lavkarbo eller ketose? Når kroppen er i ketosetilstand vil både svette og urin kunne få en litt egen og spesiell lukt. Men d forklarer da ikke fargen Siden det har foregått såpass lenge og er en endring ifht hva som er normalt for deg synes jeg et legebesøk høres fornuftig ut 🙂 (skriv gjerne og oppdater om hva du evt finner ut!) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå