Gå til innhold

Kan menn tisse med ereksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min får ikke det til. Får andre det til? Grunnen at jeg spør er fordi vi eksperimenterer med wetsex, altså å rett å slett pisse på hverandre:fnise: Har så lyst til å suge han mens han tisser:sjenert:

😗

Anonymkode: f416b...25f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan de. 

Anonymkode: cecee...db8

• Liker 2
Skrevet

Jeg og min FF har eksperimentert med wetsex i dusjen, han klarer det ikke med full ereksjon så ofte må han gå ut av badet avlede seg selv litt, da har han halvveis ereksjon og da går det bra. 

Anonymkode: 57260...3f6

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer det ikke, og godt er det. Ønsker helst ikke å få det i ansiktet.

• Liker 4
Skrevet

Med full ereksjon klarer jeg det ikke, men en halvfet går det greit.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kan de. 

Er du kvinne siden du bruker de (og ikke vi)? 

Tror ikke det er fysisk umulig med full tenning, som andre skriver. 

Skrevet

Jeg har ihvertfall aldri fått det til.

Gjest Alterego666
Skrevet
49 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Med full ereksjon klarer jeg det ikke, men en halvfet går det greit.

Ditto. Går akkurat å pule og tisse samtidig.

Skrevet
42 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Er du kvinne siden du bruker de (og ikke vi)? 

Tror ikke det er fysisk umulig med full tenning, som andre skriver. 

Jobber innen helse og ser "desverre" ofte menn tisset med en stiv en. Om det kan komme en psykisk sperring ved tenning er en annen sak, men ereksjonen i seg selv er ikke grunn til å ikke få tisse.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber innen helse og ser "desverre" ofte menn tisset med en stiv en. Om det kan komme en psykisk sperring ved tenning er en annen sak, men ereksjonen i seg selv er ikke grunn til å ikke få tisse.

Godt mulig det, men når jeg våkner på morgenen med et så hardt morrasbrød at det nesten gjør vondt å i tillegg er kjempetissetrengt klarer ikke jeg å få ut en eneste dråpe enten jeg vil eller ikke. Det er den rene krigsdansen på do for at den skal "ramle" litt ned slik at vannlating kan begynne.

I følge min ex er det omtrent samme stil på meg som han på 6 når han under lek kommer på at han burde vært på do for minst et kvarter siden, men ikke er der før nå å stresser med å få buksa på knærne. 

• Liker 4
Skrevet

Min mann klarer ikke. Både fordi det er vanskelig siden penisen ikke peker nedover og fordi svamplegemet trykker urinrøret sammen. Han må vente til den er halvstiv. 

Anonymkode: 4008c...de8

• Liker 1
Skrevet

Det er trasig i hvert fall. Blir knekk på urinrøret når man må presse den ned :laugh:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

100% ikke med psykiske sperringer å gjøre, og garantert fysiologiske årsaker til at squetting med morgen-Jonny mer eller mindre er umulig!

• Liker 4
Skrevet

Klarer det, men det tar opptil ett minutt å komme igang.

Anonymkode: 16901...1c0

• Liker 1
Skrevet

Bare å benytte tiden til å gjøre planken, mens man sikter, og tenker på baksmell på skatten.

Alle toalett skulle hatt skyteskive og skattetabell.

Går det tregt hjelper det at noen ikke har trukket ned før deg. Helt klart. 

Anonymkode: ae4d1...bbb

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, Nevian skrev:

Det er trasig i hvert fall. Blir knekk på urinrøret når man må presse den ned :laugh:

Stå på henda funker bedre enn å knekke den ned.  ;)

Skrevet

Får det ikke til! Har forsøkt mye rart i ren desperasjon, men det kommer ikke ett eneste drypp før den begynner å dale.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig at du ikke vet forskjell på en stiv og en halvstiv. Som alle andre menn her kan jeg bekrefte at med full ereksjon et det ikke mulig tisse. 

• Liker 5
Skrevet

Ståpikk er seriøs pissebegrensning. 

Jeg klarer ikke en gang å fatte å begripe hvordan noen klarte å jakte meg ned på dette?

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg stusser over bruken din av anførselstegn. Blir du glad, opphisset eller begeistret av å se menn med ereksjon tisse mens du er på jobb? Det er nemlig slik du formidler situasjonen når du skriver "desverre". 

For du må jo se ereksjon når de tisser. Å ha ereksjon og ha tisse på seg er ikke ensbetydende med at det skjer samtidig. 

Vasker du pasienten eller hjelper han i dusjen når det skjer, kan du sikkert bekrefte at det er snakk om en delvis ereksjon, og neppe en ereksjon på 120-180 grader (der 0 er rett ned og 90 er rett ut.). 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...