AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Hva kan dere anbefale. Jeg vurderer hjemmetrening og vil ha det som er mest effektivt/beste treningen😊 Anonymkode: 81051...542
Gjest loveli Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 Romaskin. Men det avhenger av hva du vil oppnå med treningen. Romaskin er det desidert beste for å trene hele kroppen. Kanskje det er enklere å bygge opp kondisjon på spinningsykkel fordi det er lettere å sykle og du dermed kan få opp pulsen lettere og opprettholde høy puls lengre, men... Det er jo fordi det er enklere da.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #3 Skrevet 28. september 2018 19 minutter siden, loveli skrev: Romaskin. Men det avhenger av hva du vil oppnå med treningen. Romaskin er det desidert beste for å trene hele kroppen. Kanskje det er enklere å bygge opp kondisjon på spinningsykkel fordi det er lettere å sykle og du dermed kan få opp pulsen lettere og opprettholde høy puls lengre, men... Det er jo fordi det er enklere da. Ja det var det jeg tenkte, men som du nevner så synes jeg spinningsykkel er enklere og føler jeg får tatt meg ordentlig ut. Anonymkode: 81051...542
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 Jeg har begge deler og spinningsykkelen får stå i fred, for å si det sånn. Romaskin er helt konge Men skal du ha romaskin, så er det en Concept 2 du skal ha - det er markedsstandarden og har en helt annen kvalitet og rofølelse enn de andre romaskinene som er å få kjøpt. Anonymkode: 6d663...3e0
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 Takk for svar, tar en sånn romaskin mye plass, eller kan den klappes sammen? Det spørs om jeg har plass til den. Anonymkode: 81051...542
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå