AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Jeg har helt siden jeg var 12-13 år blitt betatt av mennesker som er mye eldre. Min første "crush" om man kam kalle det, det var en eldre skuespiller i slutten av 40 årene, selv var jeg 13 år. Senere forelsket jeg meg i læreren min da jeg var 15-16 år, læreren var også i slutten av 40 årene. Nå i voksen alder har alle jeg har blitt betatt av og forelsket i vært hvertfall 10 år eldre. Jeg er i midten av 20- årene og mine to siste seksuelle relasjoner har vært til menn alderen 43-47. Jeg innser jo nå at jeg aldri har likt noen på min egen alder. Klart jeg har hatt sex med gutter som er like gamle som meg, men jeg har aldri hverken blitt tent eller vært særlig tiltrukket av de. Når det kommer til eldre menn blir jeg veldig fort betatt og det føles veldig intenst. Jeg har begynt å lure på hvorfor jeg alltid ha foretrukket de som er så mye endre. Jeg har hatt en fin oppvekst med gifte foreldre som alltid har stilt opp. Så det er ikke av mangel på omsorgspersoner i barndommen som kan være årsak. Er det bare sånn at noen tener på de som er mye eldre? Elle er det ett slags behov jeg prøver å dekke? Jeg har det helt fint med det altså, jeg bare lurer om det finnes andre som også kun faller for de som er mye eldre enn seg selv. Det vanligste er jo å falle for personer rundt samme alder som en selv. Anonymkode: 1219e...c43
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 Jeg liker menn som har ting på stell. Som er litt mer trygge på seg selv, mer stabile. Selvfølgelig finnes det yngre som også er det - og eldre som ikke er det. Men det ligger litt i kortene, til eldre man blir, for de fleste. Har også mer til felles med de, i forhold til jobb, egen leilighet og stabil økonomi. Selv er jeg også i midten av tjueårene, samboeren min er ti år eldre. Er da yngre enn de du faller for, men likevel. Liker de litt mer «robuste» Skjegg og «mannemann.» Tenner også på at alderen ér eldre, føler meg jo litt «liten og nett» dess eldre vedkommende er. Samboeren min fikk litt panikk da vi møttes, grunnet aldersforskjellen. Tok lang tid før han satt den til side. Jeg der imot ble overrasket over at jeg fant en som var såpass ung Anonymkode: d769e...0dc
Horten Market Skrevet 28. september 2018 #3 Skrevet 28. september 2018 Som kvinne ser du etter det mandige i en mann, og menn blir mer mandige med alderen, kanskje til de bikker 60 pluss/minus. Din dragning mot eldre menn er naturens innretning, altså. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 Jeg er selv 36 og forelsket i en på 61. Vet ikke hvordan jeg skal nærme meg ham egentlig, vanskelig det. Redd for å virke for intens og masete. Anonymkode: 02583...97d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #5 Skrevet 28. september 2018 Dere har helt rett i at jeg tenner mer på en "manne mann" Glattbarbert porselenshud, små spinkle og tynne med halvlangt glatt hår er liksom ikke min greie. Muligens derfor jeg liker eldre menn. De er litt mer robuste av seg. Også føler jeg meg jo veldig tatt våre på av de. De føles så trygge. Anonymkode: 1219e...c43
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #6 Skrevet 28. september 2018 56 minutter siden, Horten Market said: Som kvinne ser du etter det mandige i en mann, og menn blir mer mandige med alderen, kanskje til de bikker 60 pluss/minus. Din dragning mot eldre menn er naturens innretning, altså. Hæ? Anonymkode: c1e6d...201 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #7 Skrevet 28. september 2018 4 timer siden, Horten Market skrev: Som kvinne ser du etter det mandige i en mann, og menn blir mer mandige med alderen, kanskje til de bikker 60 pluss/minus. Din dragning mot eldre menn er naturens innretning, altså. Haha, ja særlig. Dream on! Menn blir liksom bare heitere og heitere jo eldre de blir, til de har max sexappeal ved 59 år? Knis. Anonymkode: dc4fd...222 1
Gjest Made4u Skrevet 28. september 2018 #8 Skrevet 28. september 2018 Jeg var bare guttehvalpen jeg også tidligere, men nå kan dere se meg som et lysende eksempel på en som har modnet og som har utviklet seg til å bli en av disse mennene dere etterspør og forelsker dere i...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå