AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #21 Skrevet 10. desember 2018 Det er et veldig kjent problem at skjeggkre beveger seg mellom boenhetene i rekkehus/blokker. Men det er mulig å gjøre tiltak for å hindre dette. Jeg er ingen ekspert, men jeg har skjønt at man kan fuge rundt rørgjennomføringer, osv. Anonymkode: 86bce...578
slask Skrevet 10. desember 2018 #22 Skrevet 10. desember 2018 2 hours ago, Midgard said: Vel nå skal det være brannvegger mellom rekkehus, det er ikke feilinformasjon. Nå mener jeg da om krypdyr vandrer fritt gjennom brannvegg er dette dårlig konstruksjon, at du syn det er greit er for meg klinkende likegyldig. Jeg vil fortsatt påstå at det er dårlig konstruksjon. Jeg bryr meg lite om hva en direktør i boligprodusentene mener. Problem kan fint være reelle og det forsvinner ikke om du ikke greier å gjøre noe med det. Det er en direkte falitt erklæring. Selger man bolig må man oppgi at det er et problem med skadedyr, alt annet vil være uakseptabelt. Poenget er at skjeggkre ikke er noe problem og heller ikke noe skadedyr. Men driver man firma med utryddelse av maur og småkryp, så ønsker man naturligvis så mange slike oppdrag som mulig uansett hva kunden tror.
Midgard Skrevet 10. desember 2018 #23 Skrevet 10. desember 2018 2 timer siden, slask skrev: Poenget er at skjeggkre ikke er noe problem og heller ikke noe skadedyr. Men driver man firma med utryddelse av maur og småkryp, så ønsker man naturligvis så mange slike oppdrag som mulig uansett hva kunden tror. Vel, for noen ER det et problem. At du mener det annerledes er helt supert. Nå har du mulighet for noen flotte huskjøp. Personelig ser jeg mange scenario der disse er et problem. Jeg ser også problemer med maur og det har ingenting med firma eller frikort på gass. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #24 Skrevet 10. desember 2018 3 timer siden, slask skrev: Poenget er at skjeggkre ikke er noe problem Du har åpenbart ikke hatt skjeggkre..! Men du må gjerne komme på besøk å kose med noen av våre.. Kan få sove med dem og om du ønsker. Eller rettelse: Uansett om du ønsker det eller ikke. Anonymkode: 86bce...578 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå