Gå til innhold

Date en som er ortodoks muslim ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blitt litt betatt av en mann som er ortodoks muslimsk. Han har fra han var liten vokst opp i et vestlig land. Han ber 5 ganger om dagen, usikker på om han drikker alkohol og  de kvinnene i hans familie jeg har sett bilde av bruker ikke hidjab. 

Noen som har erfaring i lignende relasjon ? 

Anonymkode: eaf56...fa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Blitt litt betatt av en mann som er ortodoks muslimsk. Han har fra han var liten vokst opp i et vestlig land. Han ber 5 ganger om dagen, usikker på om han drikker alkohol og  de kvinnene i hans familie jeg har sett bilde av bruker ikke hidjab. 

Noen som har erfaring i lignende relasjon ? 

Anonymkode: eaf56...fa0

Hvis dette er tilfelle ser på han dating som synd, og folk som har sex utenfor ekteskapet som løse. Men for all del... lykke til. 

Anonymkode: f559e...002

Skrevet

Det har  lite å si hva religionen er. Det er kulturen hans som du burde passe på. Jeg har venner som er muslimer og men åpen sinnet og venner som er ateister men strenge kulturmessig...

Alt er individuelt btw.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Tapas said:

Det har  lite å si hva religionen er. Det er kulturen hans som du burde passe på. Jeg har venner som er muslimer og men åpen sinnet og venner som er ateister men strenge kulturmessig...

Alt er individuelt btw.

Må si meg uenig. Religionen har absolutt noe å si. Det er forskjell på en konservativ kristen og en konservativ muslim. Den kristne kan ha holdninger slik som at abort burde være forbudt osv, mens muslimen kan ha meninger som at det bær være dødsstraff for å bli frafallen. Dette vet vi ganske mye om nå så la oss ikke være relativiser. 

Anonymkode: f559e...002

Skrevet

Du må nesten bare bli kjent med HAM. Livet garanterer ikke noe uansett. Drita i ANDRE sine bekymringer. Jeg var veldig betatt av en muslim, og tenker på han enda men kuttet ham ut pga meninger fra mamma og forskjellige. Angrer enda. Jeg lot være å handle pga andre og satte til side egne følelser. 

Anonymkode: 2d112...b94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...