AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Blitt litt betatt av en mann som er ortodoks muslimsk. Han har fra han var liten vokst opp i et vestlig land. Han ber 5 ganger om dagen, usikker på om han drikker alkohol og de kvinnene i hans familie jeg har sett bilde av bruker ikke hidjab. Noen som har erfaring i lignende relasjon ? Anonymkode: eaf56...fa0
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 https://no.wikipedia.org/wiki/Ortodoksi Anonymkode: 66c07...0de
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #3 Skrevet 28. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Blitt litt betatt av en mann som er ortodoks muslimsk. Han har fra han var liten vokst opp i et vestlig land. Han ber 5 ganger om dagen, usikker på om han drikker alkohol og de kvinnene i hans familie jeg har sett bilde av bruker ikke hidjab. Noen som har erfaring i lignende relasjon ? Anonymkode: eaf56...fa0 Hvis dette er tilfelle ser på han dating som synd, og folk som har sex utenfor ekteskapet som løse. Men for all del... lykke til. Anonymkode: f559e...002
Tapas Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 Det har lite å si hva religionen er. Det er kulturen hans som du burde passe på. Jeg har venner som er muslimer og men åpen sinnet og venner som er ateister men strenge kulturmessig... Alt er individuelt btw. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #5 Skrevet 28. september 2018 5 minutter siden, Tapas said: Det har lite å si hva religionen er. Det er kulturen hans som du burde passe på. Jeg har venner som er muslimer og men åpen sinnet og venner som er ateister men strenge kulturmessig... Alt er individuelt btw. Må si meg uenig. Religionen har absolutt noe å si. Det er forskjell på en konservativ kristen og en konservativ muslim. Den kristne kan ha holdninger slik som at abort burde være forbudt osv, mens muslimen kan ha meninger som at det bær være dødsstraff for å bli frafallen. Dette vet vi ganske mye om nå så la oss ikke være relativiser. Anonymkode: f559e...002
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #6 Skrevet 28. september 2018 Du må nesten bare bli kjent med HAM. Livet garanterer ikke noe uansett. Drita i ANDRE sine bekymringer. Jeg var veldig betatt av en muslim, og tenker på han enda men kuttet ham ut pga meninger fra mamma og forskjellige. Angrer enda. Jeg lot være å handle pga andre og satte til side egne følelser. Anonymkode: 2d112...b94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå