Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #41 Skrevet 18. mars 2005 Jeg tror deg så absolutt :-) Og jeg forstår at dette må oppleves som problematisk for deg. Hadde det ikke gjort det, ville du forstått mitt innlegg, og at hva du beskriver ovenfor, ikke på noen som helst måte tar for seg min uttaelse som sådann :-) Dette er faktisk svært interessant. Jeg har i lang tid nå gått rundt med en merkverdig følelse av at samtaler ofte ikke kommer noen vei, da forståelsen for det gjeldende ser ut til å stoppe opp ved egen tolkning. Altså, forut for forståelse. Hvordan løser man noe slikt?
Gjest Madeline Skrevet 18. mars 2005 #42 Skrevet 18. mars 2005 Jeg ble til min store overraskelse nevnt en gang. Syntes selvfølgelig at det var moro, men hadde ikke blitt lei meg hvis jeg ikke ble nevt. Har tross alt bare vært på KG i noe over en mnd. Tror nok en del av KG brukerne har et stort behov for å bli sett. Det er nok en av grunnene til at den tråden ble til.
Sander Skrevet 18. mars 2005 #43 Skrevet 18. mars 2005 Alle trenger å blitt sett, ikke noe galt i det. Jeg er av dem som leser mye mer enn jeg skriver, og kunne lett nevne mange jeg har lagt merke til, men som ikke aner at jeg har lest innleggene deres en gang. Synes det blir for støyende å poste "enig" eller "bra sagt" hver gang, hvis jeg ikke har noe å tilføye der og da. Krangle gidder jeg ikke. Uansett så kan man jo anta at man blir sett selv om ikke bekreftelsene strømmer på. Det å være interessant, eller hevde meg eller mine meninger, har jeg ikke noe behov for. Når jeg skriver, er det stort sett fordi jeg ønsker å gi noe. Noen ganger treffer det, andre ganger ikke. Nå har jeg vært så heldig at jeg har fått sansen for de få jeg har snakket med, og selv om kontakten ikke følges opp så fortjener de en Svar på spørsmålet: ja, jeg har funnet meg selv, både på den ene og den andre måten
Gjest Madeline Skrevet 18. mars 2005 #44 Skrevet 18. mars 2005 Hvis man på død og liv må ha allierte i enhver diskusjon her på internettet, bør man huske på at det alltid er noen der ute som mener det samme som deg. Greia er å ikke ha faste allierte. Og heller ikke aol-allierte. Hvis man er med i en diskusjon er vel ikke poenget at alle skal være enig med deg? Trodde noe av poenget var å se saken fra flere vinkler og få innspill fra andre.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #45 Skrevet 18. mars 2005 Så sorry' date=' jeg er ikke nysgjerrig på noen her inne. Jeg sitter med en skjerm og et tastatur. Jeg vet hvordan det virker.[/quote'] Uhmm .... Du _er_ klar over at postene som kommer her, skrives av andre mennesker, og ikke maskiner?
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #46 Skrevet 18. mars 2005 Hvis man er med i en diskusjon er vel ikke poenget at alle skal være enig med deg? Trodde noe av poenget var å se saken fra flere vinkler og få innspill fra andre. Eh.. Er det ikke nøyaktig dette TK sier ovenfor her selv da?
Gjest SumoBryter Skrevet 18. mars 2005 #47 Skrevet 18. mars 2005 Jeg tror deg så absolutt :-) Og jeg forstår at dette må oppleves som problematisk for deg. Hadde det ikke gjort det, ville du forstått mitt innlegg, og at hva du beskriver ovenfor, ikke på noen som helst måte tar for seg min uttaelse som sådann :-) Dette er faktisk svært interessant. Jeg har i lang tid nå gått rundt med en merkverdig følelse av at samtaler ofte ikke kommer noen vei, da forståelsen for det gjeldende ser ut til å stoppe opp ved egen tolkning. Altså, forut for forståelse. Hvordan løser man noe slikt? Ok... se her mister du meg igjen... Hva oppleves problematisk av meg? Hva er svært interessant?
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #48 Skrevet 18. mars 2005 Tråder som dette er vel bare noe som må oppstå gitt at 95% av brukerne er kvinner.
Gjest Moonshadow Skrevet 19. mars 2005 #49 Skrevet 19. mars 2005 Jeg ble overaskende nok nevnt noen ganger. Første reaksjon var at: dette var da hyggelig, noen har lagt merke til meg også Men ettersom jeg faktisk har fått høre av psykologen min at jeg er lettere paranoid, så må jo disse tankene komme også: hvorfor meg, er det fordi jeg framstår på en negativ måte kanskje Men sånn er det i de paranoides verden :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #50 Skrevet 19. mars 2005 Jeg ble overaskende nok nevnt noen ganger. Første reaksjon var at: dette var da hyggelig, noen har lagt merke til meg også Men ettersom jeg faktisk har fått høre av psykologen min at jeg er lettere paranoid, så må jo disse tankene komme også: hvorfor meg, er det fordi jeg framstår på en negativ måte kanskje Men sånn er det i de paranoides verden :oops: "Paranoia is just a higher form of awareness." [Charles Manson] :-)
Gjest Chrizzy Skrevet 19. mars 2005 #51 Skrevet 19. mars 2005 Men ettersom jeg faktisk har fått høre av psykologen min at jeg er lettere paranoid, så må jo disse tankene komme også: hvorfor meg, er det fordi jeg framstår på en negativ måte kanskje Men sånn er det i de paranoides verden :oops: Ja, du utmerker deg faktisk som noe veldig :o :o :o Bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå