AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1 Skrevet 27. september 2018 Jeg lurer kanskje mest på om en eller annen kjenner seg igjen. Jeg har nemlig ikke hørt om noen som føler som meg før! Saken er at jeg blir forelsket i jenter. Jeg drømmer meg ofte bort i forhold med ei. Føler meg alltid vel og avslappet med jenter, og blir ganske fort betatt, men ikke raskt forelsket. Det store mysteriet er at jeg klarer ikke tanken på sex! Hjelp. Ihvertfall ikke fra livet og ned. Jeg liker ikke kvinnelige kjønnsorgan! Så blir jeg tiltrukket av menn og kan ha sex med dem, men ellers ingen følelser! De kan være kjekke og snille, men jeg føler meg bare ikke helt rolig rundt dem. Kan ikke se for meg å bo med en mann! Så hva er dette? Alt jeg egentlig vil er å finne ei sporty jente å bli forelsket i. Samtidig så vil det jo aldri bli noe. Går det an å få hjelp av for eksempel sexolog til å komme over "underlivssperra" ? Har noen erfaringer? Please? Anonymkode: 8066d...dab
Påkrevd Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 Auda, den var kinkig. Shemale må være løsningen! Nei, vet ikke. Sexolog høres lurt ut👍 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #3 Skrevet 27. september 2018 10 minutter siden, Påkrevd skrev: Auda, den var kinkig. Shemale må være løsningen! Nei, vet ikke. Sexolog høres lurt ut👍 Ja, det er det. Shemale ja 😳 Kanskje det ville vært løsningen. Men jeg liker sporty jenter helst. Shemale bruker å være så superkvinnelige! 😄 neei, får driste meg til sexolog. Hadde håpet andre har opplevd det samme. Føler meg litt som et utskudd 😕 Anonymkode: 8066d...dab 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 Her er det nok å oppsøke fagpersoner som er løsningen ja. Tror ikke at dette er en vanlig problemstilling, men så kan ikke jeg mye om bifili/biseksualitet heller. PS. Du hadde nok fått flere svar om du laget en overskrift som handlet om temaet. Anonymkode: 1d455...cc9
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #5 Skrevet 28. september 2018 Jeg vil tro du er hetero, men har et anstrengt forhold til menn (av en eller annen grunn), som gjør deg litt utrygg rundt dem. Og at du ikke har denne utryggheten rundt kvinner. Men at det er mer vennskapelig. Anonymkode: 93b74...6c5 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #6 Skrevet 29. september 2018 Jeg vil tro du kan være lesbisk. Du må bare gi intimitet med en jente en ordentlig sjanse. Selvsagt er ikke tanken på det kvinnelige underliv spesielt fristende nå, men når man ligger der og ting begynner å hetes opp, så vil jeg tro fløyta får en annen lyd. Jeg nyter jo ikke tanken om penis når jeg ikke er kåt eller ikke er med en mann, men jeg er heterofil likevel. Tror bare at kjønnsorgan generelt ikke er særlig digge greier, utenom når man har sex. Anonymkode: ddc8a...28d 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #7 Skrevet 29. september 2018 Akkurat som meg. Mentalt tiltrukket av kvinner, seksuelt av menn. Har levd med en kvinne i mange år, og fått barn sammen. Men sluttet med sex etter et par år. Tente meg ikke. Anonymkode: a3edd...607
-Amanda- Skrevet 30. september 2018 #8 Skrevet 30. september 2018 Jeg forelsker meg i både kvinner og menn. Kan bli kjempeforelska i både kvinner og menn. Tenner bare på menn. Jeg liker heller ikke det kvinnelige kjønnsorgan og har aldri i mitt liv fantasert om kvinner og fått orgasme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå