AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1 Skrevet 27. september 2018 Ja, jeg har ikke instagram selv, men dette gjelder for de som har åpen konto eller hva det kalles for. Så du bare kan gå rett inn å se uansett. Kan de se at du har vært der? Pluteselig fikk vedkommende en låst bruker og da lurte jeg. Anonymkode: da513...29c
NancyDrew Skrevet 27. september 2018 #2 Skrevet 27. september 2018 Nei. Kanskje det finnes en app for det, det vet jeg ikke. Men hvordan klarte du å snike på noen uten instagram selv? På dataen? For da er det jo helt umulig at noen vet at det er deg, uansett.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #3 Skrevet 27. september 2018 3 minutter siden, nancydrew skrev: Nei. Kanskje det finnes en app for det, det vet jeg ikke. Men hvordan klarte du å snike på noen uten instagram selv? På dataen? For da er det jo helt umulig at noen vet at det er deg, uansett. Hvis de har åpne profiler kan man google profilen og se den ja. Jeg har besøkt min egen instaprofil med en annens, og får ihvertfal ikke noe beskjed om at vedkommende har stalket. så nei, man ser ikke at noen har vært inne på profilen. Men man ser hvem som har sett story. Anonymkode: 04587...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #4 Skrevet 27. september 2018 Nei. Det eneste er vel at du kanskje dukker opp som anbefaling til dem. Anonymkode: 8e6a2...d7a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #5 Skrevet 27. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis de har åpne profiler kan man google profilen og se den ja. Jeg har besøkt min egen instaprofil med en annens, og får ihvertfal ikke noe beskjed om at vedkommende har stalket. så nei, man ser ikke at noen har vært inne på profilen. Men man ser hvem som har sett story. Anonymkode: 04587...ab7 ts: men man kan vel ikke se story om man er ikke er logget inn selv? Anonymkode: da513...29c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #6 Skrevet 27. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det eneste er vel at du kanskje dukker opp som anbefaling til dem. Anonymkode: 8e6a2...d7a Jeg har ikke instagram. Anonymkode: da513...29c
NancyDrew Skrevet 27. september 2018 #7 Skrevet 27. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis de har åpne profiler kan man google profilen og se den ja. Jeg har besøkt min egen instaprofil med en annens, og får ihvertfal ikke noe beskjed om at vedkommende har stalket. så nei, man ser ikke at noen har vært inne på profilen. Men man ser hvem som har sett story. Anonymkode: 04587...ab7 Ja det vet jeg, derfor jeg spurte ts om det var på dataen hun var. For da er det jo helt umulig, uten instaprofil selv (om det hadde vært mulig å se at noen snoket ja.)
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #8 Skrevet 27. september 2018 1 minutt siden, nancydrew skrev: Ja det vet jeg, derfor jeg spurte ts om det var på dataen hun var. For da er det jo helt umulig, uten instaprofil selv (om det hadde vært mulig å se at noen snoket ja.) Ts: Ok, da var det nok ikke pga av meg da, at hun valgte å lage en privat en. Anonymkode: da513...29c
NancyDrew Skrevet 27. september 2018 #9 Skrevet 27. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ts: Ok, da var det nok ikke pga av meg da, at hun valgte å lage en privat en. Anonymkode: da513...29c Det er 100% garanti for at det ikke var deg 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #10 Skrevet 27. september 2018 3 minutter siden, nancydrew skrev: Det er 100% garanti for at det ikke var deg Men hva med facebook da. Har selv bruker der, så når jeg går inn og skikker på bilder av andre, kan de se det da? Anonymkode: da513...29c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #11 Skrevet 1. november 2020 Ja, det går. Finnes en app for det. Anonymkode: 9d797...e54
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #12 Skrevet 1. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det går. Finnes en app for det. Anonymkode: 9d797...e54 Nei, det gjør det ikke. Anonymkode: a1c86...018 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #13 Skrevet 1. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det går. Finnes en app for det. Anonymkode: 9d797...e54 Da må det være en av de som koster masse penger, og det er nok ikke mange som bruker penger på slikt? Anonymkode: e2507...d28
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #14 Skrevet 1. november 2020 En venninne av meg har lastet ned ned, betaler en liten sum i måneden. Hun er usikker på om den virker, men det ser sånn ut. Jeg gikk inn på henne i sted, og det kom opp like etter... Synes det selv er skremmende og får lyst å slette Instagram på grunn av dette Anonymkode: 9d797...e54
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #15 Skrevet 1. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg har lastet ned ned, betaler en liten sum i måneden. Hun er usikker på om den virker, men det ser sånn ut. Jeg gikk inn på henne i sted, og det kom opp like etter... Synes det selv er skremmende og får lyst å slette Instagram på grunn av dette Anonymkode: 9d797...e54 Hva heter den da? Anonymkode: a1c86...018
Milky Skrevet 1. november 2020 #16 Skrevet 1. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det gjør det ikke. Anonymkode: a1c86...018 Jo det gjør det. Husker ikke hva den heter fordi jeg sletta den, men da betalte man litt også fikk man varsler og innsyn hver gang noen besøkte profilen min. Vi er i 2020.. selvfølgelig finnes slike apper
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #17 Skrevet 1. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg har lastet ned ned, betaler en liten sum i måneden. Hun er usikker på om den virker, men det ser sånn ut. Jeg gikk inn på henne i sted, og det kom opp like etter... Synes det selv er skremmende og får lyst å slette Instagram på grunn av dette Anonymkode: 9d797...e54 Jeg tenker at det er flauere å bruke penger bare for å se hvem som besøker brukeren din, enn det er å "stalke" litt innimellom. Så bryr meg ikke så mye. Og til ts: Uansett om de har denne appen, så kan de kun se at det er deg om du er innlogget på profilen din. Anonymkode: e2507...d28 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #18 Skrevet 1. november 2020 Nei den funksjonen har Instagram fjernet. Før så kunne man se hva følgerne likte å hvem de nyeste følgerne var hos andre, så lenge man følgte de selv. Men man får sjekket slikt gjennom betalte apper. Anonymkode: 4bfaf...ce5
Djungelvrål Skrevet 1. november 2020 #19 Skrevet 1. november 2020 Stalking?? Har man åpen profil er det fritt frem for hvem som helst å se.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #20 Skrevet 1. november 2020 Nei. men vis du ser vedkommende sin story, da kommer nicket ditt opp. Anonymkode: 39d3c...81e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå