AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Hvordan skal jeg forklare at jeg ikke kan legge til enda en gutt på Snap fordi hvis jeg skulle sagt ja til alle ville jeg hatt altfor mange og mistet oversikten med en gang. Har gått i den fellen før. Jeg vet ikke lengre hvem som er hvem. Har prøvd å si at jeg ikke har, men da spør de og graver om hvorfor, sier jeg må skaffe det og hvis det heller ikke går så sier dem at jeg er fake. Sier jeg at jeg ikke liker å legge til fremmede sier dem at jeg er fake. Er jeg ærlig og sier at jeg mister oversikten over guttene der inne sier de jeg er innbilsk. Det er ekstremt sjeldent jeg kan prate med en gutt uten at han spør om Snap i løpet av den første dagen. Om ikke etter å ha utvekslet 2-3 setninger. Nei, for det første har jeg ikke lyst å ha fremmede på Snap og for det andre så er det den sikreste å drepe samtalen på. Er det dumt av meg? Anonymkode: aafaf...d41
Macro Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Du kan ikke legge til for da mister du oversikt? Men du vil ikke legge til fremmede? Du har jo allerede fylt opp med fremmede. 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 2 minutter siden, Macro skrev: Du kan ikke legge til for da mister du oversikt? Men du vil ikke legge til fremmede? Du har jo allerede fylt opp med fremmede. Hva mener du? Alle mine Snap venner er familie og venner jeg har i virkeligheten og andre perifere bekjente men som jeg faktisk har møtt på fest og lignende. disse guttene jeg snakker om er fra tinder, happn osv Ts Anonymkode: aafaf...d41
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Alle mine Snap venner er familie og venner jeg har i virkeligheten og andre perifere bekjente men som jeg faktisk har møtt på fest og lignende. disse guttene jeg snakker om er fra tinder, happn osv Ts Anonymkode: aafaf...d41 Kan du ikke bare avslå da? Eller utsette? Anonymkode: 7421c...a80
Sirah Skrevet 26. september 2018 #5 Skrevet 26. september 2018 Du sier nei. Respekterer de ikke det sletter du dem og går videre med livet ditt. Problem løst. 11
ViljaH Skrevet 27. september 2018 #6 Skrevet 27. september 2018 Si nei, du vil ha bare folk du kjenner godt på snap. Om de sier fake, hva så? Dust 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #7 Skrevet 27. september 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg forklare at jeg ikke kan legge til enda en gutt på Snap fordi hvis jeg skulle sagt ja til alle ville jeg hatt altfor mange og mistet oversikten med en gang. Har gått i den fellen før. Jeg vet ikke lengre hvem som er hvem. Har prøvd å si at jeg ikke har, men da spør de og graver om hvorfor, sier jeg må skaffe det og hvis det heller ikke går så sier dem at jeg er fake. Sier jeg at jeg ikke liker å legge til fremmede sier dem at jeg er fake. Er jeg ærlig og sier at jeg mister oversikten over guttene der inne sier de jeg er innbilsk. Det er ekstremt sjeldent jeg kan prate med en gutt uten at han spør om Snap i løpet av den første dagen. Om ikke etter å ha utvekslet 2-3 setninger. Nei, for det første har jeg ikke lyst å ha fremmede på Snap og for det andre så er det den sikreste å drepe samtalen på. Er det dumt av meg? Anonymkode: aafaf...d41 Hvor gammel er du? Si at du vil ikke ha andre enn familie og dine beste venner på snap, så de får vente til de er enten familie ellet bestebestevenn med deg. Anonymkode: 55537...54c 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #8 Skrevet 27. september 2018 Du trenger ikke forklare noe som helst, du sier bare nei. 🙂 Anonymkode: a6291...73f 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #9 Skrevet 27. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare avslå da? Eller utsette? Anonymkode: 7421c...a80 Utsette hvordan? 8 timer siden, Sirah skrev: Du sier nei. Respekterer de ikke det sletter du dem og går videre med livet ditt. Problem løst. Problemet er da at jeg sletter 99% 8 timer siden, ViljaH skrev: Si nei, du vil ha bare folk du kjenner godt på snap. Om de sier fake, hva så? Dust Får høre det hver gang at jeg er fake 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Si at du vil ikke ha andre enn familie og dine beste venner på snap, så de får vente til de er enten familie ellet bestebestevenn med deg. Anonymkode: 55537...54c Er 18. Da spør de bare om jeg har whatsapp osv, men det vet jeg ikke hva er engang 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke forklare noe som helst, du sier bare nei. 🙂 Anonymkode: a6291...73f Når jeg sier nei: "Nei hva? Har ikke eller vil ikke?" "Har ikke" "Skaff deg det da så jeg vet du er ekte?" "Nei sorry" "Hvorfor ikke? Fake" Og sånn går nå dagan Ts Anonymkode: aafaf...d41
Sirah Skrevet 27. september 2018 #10 Skrevet 27. september 2018 Men om de ikke respekterer noe så enkelt som at du ikke vil legge dem til på snap TS, hvordan tror du de kommer til å respektere deg på viktigere ting? Er dette virkelig gutter du har lyst til å bli bedre kjent med? Er han en fin fyr og oppriktig interessert så respekterer han at du ikke legger til gud og hvermannsen på snap. 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #11 Skrevet 27. september 2018 1 time siden, Sirah skrev: Men om de ikke respekterer noe så enkelt som at du ikke vil legge dem til på snap TS, hvordan tror du de kommer til å respektere deg på viktigere ting? Er dette virkelig gutter du har lyst til å bli bedre kjent med? Er han en fin fyr og oppriktig interessert så respekterer han at du ikke legger til gud og hvermannsen på snap. Jeg forstår man når så og si 10/10 gutter spør om snap og jeg sier nei og dem sier jeg er fake så sier det seg selv at det blir vanskelig å bli kjent med noen i det hele tatt. Ts Anonymkode: aafaf...d41
Viktualia Skrevet 27. september 2018 #12 Skrevet 27. september 2018 Det er flere steder å møte gutter enn happn og tinder. Hvis du er 18 og litt sosialt aktiv burde det ikke være noe problem å møte folk IRL? 1
Sirah Skrevet 27. september 2018 #13 Skrevet 27. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår man når så og si 10/10 gutter spør om snap og jeg sier nei og dem sier jeg er fake så sier det seg selv at det blir vanskelig å bli kjent med noen i det hele tatt. Ts Anonymkode: aafaf...d41 At de spør om snap er jo helt greit, men de skal respektere at du ikke har lyst til å gi den ut. Og bare det at de kaller deg fake bør jo få varsellampene dine til å blinke Drit i dem TS og gå etter de som respekterer deg. 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #14 Skrevet 27. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Utsette hvordan? Problemet er da at jeg sletter 99% Får høre det hver gang at jeg er fake Er 18. Da spør de bare om jeg har whatsapp osv, men det vet jeg ikke hva er engang Når jeg sier nei: "Nei hva? Har ikke eller vil ikke?" "Har ikke" "Skaff deg det da så jeg vet du er ekte?" "Nei sorry" "Hvorfor ikke? Fake" Og sånn går nå dagan Ts Anonymkode: aafaf...d41 Hvor treffer du disse guttene? På nettet for sex chatting? Finn deg andre venner med respekt for deg og dine ønsker om privatliv. Eller ta en prat med foreldrene dine om saken. Anonymkode: 55537...54c 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #15 Skrevet 27. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår man når så og si 10/10 gutter spør om snap og jeg sier nei og dem sier jeg er fake så sier det seg selv at det blir vanskelig å bli kjent med noen i det hele tatt. Ts Anonymkode: aafaf...d41 Men tro meg, folk som driver sånn er ikke verdt å bli kjent med. De er ikke kjæreste- eller vennemateriale, de vil bare få seg noe. Folk som er ute etter noe ordentlig tenker langt nok til å innse at å være ufin ikke er veien å gå! Anonymkode: 87432...c95 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #16 Skrevet 28. september 2018 Du skriver til dem at du ikke legger til randoms på snap 🤷🏼♀️ Sånn er det, de kan gå videre til neste hvis det er uakseptabelt for dem. Anonymkode: 4264f...e74 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #17 Skrevet 28. september 2018 Bare å si at du vil bli litt bedre kjent først. Er håpløst å legge til alle på snap. Mister heeelt oversikt over hvem som er hvem. Anonymkode: 94043...ebc 2
Helado Skrevet 28. september 2018 #18 Skrevet 28. september 2018 Jeg legger kun til de på snap hvis jeg er interessert i å bli mer kjent, så full oversikt har jeg. Du får bare si det, at du ikke vil legge dem til før du vet om du ønsker å bli mer kjent med de. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #19 Skrevet 28. september 2018 På 27.9.2018 den 1.40, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Alle mine Snap venner er familie og venner jeg har i virkeligheten og andre perifere bekjente men som jeg faktisk har møtt på fest og lignende. disse guttene jeg snakker om er fra tinder, happn osv Ts Anonymkode: aafaf...d41 Jeg snakket med flere på happn, og lot flere av de jeg hadde en grei følelse på få snapchat navnet mitt. Etter å ha chattet litt finner man fort ut om det er verdt å snakke videre. Det er ikke veldig vanskelig å slette de du ikke vil snakke videre med, så holder du lett oversikten også Typen og jeg snakket omtrent bare på snapchat fram til rundt 4. date.. Det bare blei sånn 🙈 og vi bruker fortsatt snapchat mye. Ville gitt flere en sjanse på snapchat. Som sagt - bare slett unna når du skjønner det ikke er liv laga. For min del synes jeg det var kleint å sitte med datingapper oppe hver gang det var venner og kjente rundt. Snapchat er litt mer innafor😂 i tillegg ble det masete med appen.. Anonymkode: 260cb...840
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå