AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Han ene er tidligere rusmisbruker, og veldig omtenksom og forståelsesfull. Har lært å ikke dømme, og det betyr mye for meg. Har vært rufri i femten år, er veileder for misbrukere og jobber som vernepleier. Er lett å snakke med, men liker å ha rett. Han er kunnskapsrik, men kan Henke seg litt. Alltid oppmerksom på meg og mine behov uten å være desperat altså 🙂 Neste kommer fra et møblert hjem, har høy utdannelse og holder seg helst til likesinnede. Ikke fordomsfull, men bryr seg heller ikke nevneverdig om alle. Han er gentleman til fingerspissene, men oppfatter han overhodet ikke som noen mot likestilling eller mot feminisme. Han mener at vi kan oppføre oss ulikt, men at vi har samme verdi. Han har et barn han følger godt opp som er et stort pluss hos meg. Jeg liker begge akkurat like godt, men kan ikke date begge to. De vet om hverandre og bedt meg ta et valg. Begge har så gode verdier og viser at de liker meg. Hvem skal jeg velge og hvorfor. Jeg avgjør jo selv iom the end, men kan være litt inspirerende med noen meninger? Anonymkode: 6764a...2ef
solmåneogstjerner Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Når du lurer veldig på hvem du skal velge, så er ingen av dem den rette! Du kan jo fortsette å ha kontakt med dem, og også andre. Se hva som skjer. Når du møter den rette så vet du det! Evt når du kommer til det punktet at noen du kjenner fra før er den du skal satse på, så vet du det! 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Når du lurer veldig på hvem du skal velge, så er ingen av dem den rette! Du kan jo fortsette å ha kontakt med dem, og også andre. Se hva som skjer. Når du møter den rette så vet du det! Evt når du kommer til det punktet at noen du kjenner fra før er den du skal satse på, så vet du det! Jeg kunne bare gjette at "ingen" var det første svaret som kom til å komme her når det er noen du kjenner fra før? Har personlig aldri opplevd at noen jeg kjenner fra før sånn plutselig blir interessant. Anonymkode: b2db4...95c
solmåneogstjerner Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne bare gjette at "ingen" var det første svaret som kom til å komme her når det er noen du kjenner fra før? Har personlig aldri opplevd at noen jeg kjenner fra før sånn plutselig blir interessant. Anonymkode: b2db4...95c Kanskje er det ingen av dem da? Det jeg mente var at du kanskje merker det med en gang du blir kjent med noen at dette er 'the one'. Om du ikke er helt sikker, og velger å utforske videre, så vil du merke det etterhvert at han er den du leter etter (var det jeg mente med 'kjenner fra før'- noen ganger tar det litt tid....) 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #5 Skrevet 26. september 2018 9 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Når du lurer veldig på hvem du skal velge, så er ingen av dem den rette! Du kan jo fortsette å ha kontakt med dem, og også andre. Se hva som skjer. Når du møter den rette så vet du det! Evt når du kommer til det punktet at noen du kjenner fra før er den du skal satse på, så vet du det! Ok... 😞 du har kanskje rett. Anonymkode: 6764a...2ef
solmåneogstjerner Skrevet 26. september 2018 #6 Skrevet 26. september 2018 4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Kanskje er det ingen av dem da? Det jeg mente var at du kanskje merker det med en gang du blir kjent med noen at dette er 'the one'. Om du ikke er helt sikker, og velger å utforske videre, så vil du merke det etterhvert at han er den du leter etter (var det jeg mente med 'kjenner fra før'- noen ganger tar det litt tid....) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok... 😞 du har kanskje rett. Anonymkode: 6764a...2ef Trodde første her var TS. Går ikke an å vurdere dette basert bare på beskrivelsen av disse mennene du gir ts. Hvem er du? Hvem passer du best med? Og jeg mener fortsatt det jeg sa, føler du ikke noe mer for noen av dem, så er kanskje ikke noen av dem den rette...
wintergirl Skrevet 27. september 2018 #7 Skrevet 27. september 2018 Hvem trives du best med? Hvem kan du være mest deg selv med? Interesser? 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #9 Skrevet 27. september 2018 Nr 2. Hvis du virkelig likte nr 1 så hadde det ikke vært noen sak. Anonymkode: 05e7f...5e7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #10 Skrevet 27. september 2018 7 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Trodde første her var TS. Går ikke an å vurdere dette basert bare på beskrivelsen av disse mennene du gir ts. Hvem er du? Hvem passer du best med? Og jeg mener fortsatt det jeg sa, føler du ikke noe mer for noen av dem, så er kanskje ikke noen av dem den rette... Jeg liker begge to like godt. At de godtar folk og ikke anser seg som beste eller verre. Og så er de samfunnsbevisst og støtter like organisasjoner. Det eneste er at første kan være litt" vet best" pga erfaringer med et tidligere hardere liv. Den andre er interessert med ikke skråsikker. Samtidig er han ikke engasjert 100% av tiden. Føler nok at han får meg litt ned på jorda iblant. Anonymkode: 6764a...2ef
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #11 Skrevet 27. september 2018 Jeg er enig med første svaret du fikk. Ser for meg scenarioet: Du velger han ene, så viser det seg at dere ikke passer sammen likevell, så tar du kontakt med han andre, men da har han gått videre. Jeg tror sannsynligheten for at en av disse er «the one» er liten, men man skal aldri si aldri og dette er vel noe du bare må finne ut sv selv til syvende og sist. Følg magefølelsen. Anonymkode: c60ae...af7 1
solmåneogstjerner Skrevet 27. september 2018 #12 Skrevet 27. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker begge to like godt. At de godtar folk og ikke anser seg som beste eller verre. Og så er de samfunnsbevisst og støtter like organisasjoner. Det eneste er at første kan være litt" vet best" pga erfaringer med et tidligere hardere liv. Den andre er interessert med ikke skråsikker. Samtidig er han ikke engasjert 100% av tiden. Føler nok at han får meg litt ned på jorda iblant. Anonymkode: 6764a...2ef Foreløpig er ingen av dem den store kjærligheten. Fortsett å møte dem begge (ikke skjul det fra dem). Får du ikke god-følelsen med noen av dem i løpet av kort tid, så ville jeg droppet dem begge. Det finnes noen der ute som passer deg perfekt! Får følelsen av at du er forholdsvis ung, og ikke har hatt veldig seriøse forhold før, og ikke har barn fra før.... er det riktig??
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #13 Skrevet 27. september 2018 9 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Når du lurer veldig på hvem du skal velge, så er ingen av dem den rette! Du kan jo fortsette å ha kontakt med dem, og også andre. Se hva som skjer. Når du møter den rette så vet du det! Evt når du kommer til det punktet at noen du kjenner fra før er den du skal satse på, så vet du det! Helt enig i denne. Om du ikke føler en oppriktig magefølelse for "dette er en person jeg virkelig kan tenke meg å vite mer om" etter å han møtt noen et par ganger så er det ikke noe der. Bare å fortsette letingen. Anonymkode: 45e69...51a 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #14 Skrevet 27. september 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Han ene er tidligere rusmisbruker, og veldig omtenksom og forståelsesfull. Har lært å ikke dømme, og det betyr mye for meg. Har vært rufri i femten år, er veileder for misbrukere og jobber som vernepleier. Er lett å snakke med, men liker å ha rett. Han er kunnskapsrik, men kan Henke seg litt. Alltid oppmerksom på meg og mine behov uten å være desperat altså 🙂 Neste kommer fra et møblert hjem, har høy utdannelse og holder seg helst til likesinnede. Ikke fordomsfull, men bryr seg heller ikke nevneverdig om alle. Han er gentleman til fingerspissene, men oppfatter han overhodet ikke som noen mot likestilling eller mot feminisme. Han mener at vi kan oppføre oss ulikt, men at vi har samme verdi. Han har et barn han følger godt opp som er et stort pluss hos meg. Jeg liker begge akkurat like godt, men kan ikke date begge to. De vet om hverandre og bedt meg ta et valg. Begge har så gode verdier og viser at de liker meg. Hvem skal jeg velge og hvorfor. Jeg avgjør jo selv iom the end, men kan være litt inspirerende med noen meninger? Anonymkode: 6764a...2ef De vet om hverandre og godtar at du ligger og skrever for begge to samtidig? Eller har du plutselig stoppet sex med begge?? Uansett, ville gått for nr 1. Anonymkode: 53a64...380
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå