Gå til innhold

Kliner/kysser dere under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri hatt sex uten det. 

Hva med dere? Evt ons? 

Anonymkode: cfcae...737

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Uansett. Ellers ville det ikke vært den fulle pakken jeg ønsker 

Skrevet

Flere? 

Anonymkode: cfcae...737

Skrevet

Vi har sex hver dag, noen dager flere ganger. Det kan være alt fra en "kjappis" og til flere timers lengre seanser. Ikke alltid vi kliner. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Kliner alltid, liker å veksle mellom oral og klining. Vi liker begge smaken av oss selv.

Skrevet

Nei, og det er noe jeg savner. Jeg prøver å kysse ham, men han begraver bare ansiktet sitt i halsgropa mi etc.

Anonymkode: 325fd...e5b

Skrevet

Det kommer litt an på stilling, sted og person, men det hever opplevelsen betraktelig. Så ja, ofte. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ons med en fremmed kar, vi kysset/ klinte ikke. Det var første og siste gang med ons, for det ble altfor rart. Hører liksom med. 

Skrevet

Det har hendt, når hun hadde munnsår.

Føles litt rart, noe som mangler liksom. Kyssingen er for meg en betydelig del av seansen.

Skrevet

Traff en jente regelmessig i over et år. Vi kysset/klinte aldri, ikke under sex, og ikke utenom. Nærmeste var noen lukket-munn kyss. Hun likte ikke kyssing av en eller annen grunn, mens jeg liker det veldig godt! 

Skrevet

Kliner og kysser alltid. Det er en del av pakken spør du meg.

Skrevet

Jeg kliner ikke, liker det ikke. 

Skrevet

Jeg har aldri hatt behov for å kline med noen jeg ikke har hatt følelser for.

Anonymkode: 78c3a...ece

Skrevet

Jeg har klint med alle sexpartnerene mine. 

Med fast partner har det hendt av vi har hatt sex uten kyssing, sånn typ 2 minutter over vasken på badet eller oppetter veggen i gangen, ellers kysser og kliner vi alltid. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...