Gå til innhold

Kutte han ut eller bli ff?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har datet en type noen mnd, og funnet ut at følelsene mine bare ikke kommer. Vi prøvde å være venner, men han klarer ikke holde seg i vennesonen (selv om han selv er overbevist om at han gjør det) fordi han er kjempeforelsket i meg...

I følge han selv forstår han, det er greit om vi ses, det er greit om vi dater, det er helt ok om vi kun er platoniske venner, om vi er ff - whatever. Mannen er overlykkelig bare han er i livet mitt. Men han klarer ikke holde seg i KUN vennesonen merker jeg. 

Sexen med han er den beste jeg har hatt i mitt liiiiiiv. Det er utrolig. Og jeg er delt mellom å la han ta ansvar for at han er en voksen mann som må tåle dette og stå for det at han sier «jeg tåler å ikke bli sammen med deg, ff er ok», mens å føle det som at jeg utnytter han fordi jeg vet han er på knærne etter meg. Han sier han forstår at jeg ikke vil få følelser for han, men han lever i håpet.

Å ha sex med han med det i tankene føles det som jeg bruker han... stemmer det??

Anonymkode: f7f3d...7bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Forstår det er fristende, men det er ikke riktig ovenfor han. Har vært der han er (jeg er dame) og det er vondt. Man gjør hva som helst og sitter der nærmest som en valp bare man kan være i livet til den man er forelsket i, og det føles bra ut der og da, men jævelig etterpå, mens man venter på SMS og river seg i håret om hvorfor den andre ikke sender meld. Ikke minst tærer det på selvfølelsen, selvrespekten og selvtilliten, at man er god nok for sex men ikke noe annet. Jeg holdt også maska, og latet som om det ikke plaget meg i det heeele tatt. La han gå. 

Anonymkode: 04b4e...f55

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Forstår det er fristende, men det er ikke riktig ovenfor han. Har vært der han er (jeg er dame) og det er vondt. Man gjør hva som helst og sitter der nærmest som en valp bare man kan være i livet til den man er forelsket i, og det føles bra ut der og da, men jævelig etterpå, mens man venter på SMS og river seg i håret om hvorfor den andre ikke sender meld. Ikke minst tærer det på selvfølelsen, selvrespekten og selvtilliten, at man er god nok for sex men ikke noe annet. Jeg holdt også maska, og latet som om det ikke plaget meg i det heeele tatt. La han gå. 

Var vel det jeg tenkte på ja. Og jeg ønsker ikke å behandle han sånn. Takk for svar!!🌸

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Var vel det jeg tenkte på ja. Og jeg ønsker ikke å behandle han sånn. Takk for svar!!🌸

😊👍🏻Han vet det ikke selv enda, men du gjør han en stor tjeneste og sparer han mye hjertesorg. 

• Liker 2
Skrevet

åh, huff! Vær så snill og la han gå. Han "skader" seg selv bare. Han er helt blind på deg. Jeg har vært hvor han fyren din var en gang. Jeg var helt opp etter ørene forelska. Han jeg var forelska i klarte liksom ikke helt å holde seg unna han heller, men han så på meg bare som en venn. Så jeg klarte til slutt å kutte han ut. Og først DA så jeg hvor tullete jeg hadde vært. helt blåst liksom.

tok 2 mnd, så kom han krypende. men da hadde jeg gått meg sabla lei. 

Skrevet

Jeg er der han fyren din er nå, jeg er dame. Har hatt det slik i 3 år med eksen, han mener at vi aldri kan bli sammen igjen grunnet hvor mye vi kranglet da vi var sammen, og at han vil være venner. Jeg sier gang på gang at vi ikke kan det mer, fordi jeg får falske forhåpninger og følelser. Men han ser ut til å drite i det. Han sier at han forstår, for så å smiske seg inn dagen etterpå. Det er ikke hinting til sex alltid heller, men å finne på ting, trene sammen, lage mat sammen osv. Han holder seg ikke unna, og jeg er altfor svak til å si nei. Problemet her er at vi har et barn sammen, så vi er jo nødt til å ha kontakt.. Nå har jeg nettopp hatt en alvorsprat med han, om at når han ikke vil noe mer med meg så må han ta litt ansvar og holde seg unna. Og jeg har sagt at vi får droppe å ha kontakt en stund, at jeg heller kan snakke med moren hans om det er noe ang barnet en periode så jeg får komme meg videre. Han er sykt snurt nå og sier at det er så kjipt osv. Men hallo.. I begynnelsen var jeg sånn at jeg sa at det gikk fint at vi fant på ting sammen og hadde sex, selv om det ikke gjorde det, men disse tre årene har ødelagt meg så jævlig. Så ikke vær kjip, hold deg unna han og spar følelsene hans.

Anonymkode: 91924...722

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...