Gå til innhold

Fyldig" bollemus" plager meg...

Fremhevede innlegg

Gjest Alterego666
Skrevet

Prøve fittsuging?

.

.

.

.

Sorry. Prøvde, men klarte ikke å dy meg....🙄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å ta stilling til dette uten bilder. Fullt lovlig her på KG, så kom igjen.

Skrevet

Ikke bry deg om det, bollemus er deilig ;) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid hatet bollemusa mi, men da jeg gikk ned til 46 kg pga sykdom forsvant hele musa. Det så ikke ut. Du har mus bare at den ikke er fysisk tilstede. Da jeg ble frisk og dåsa ble fyldigere så alt rett og slett bedre ut.

Anonymkode: 9b093...389

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid hatet bollemusa mi, men da jeg gikk ned til 46 kg pga sykdom forsvant hele musa. Det så ikke ut. Du har mus bare at den ikke er fysisk tilstede. Da jeg ble frisk og dåsa ble fyldigere så alt rett og slett bedre ut.

Anonymkode: 9b093...389

Jeg har gått ned 20 kg ( frivillig ) så resten av kroppen min er "normal" str. Bollemus forble like stor. Men ser jeg bør være fornøyd med den, så da skal jeg prøve å jobbe med det, og tenke at menn syns det er sexy?

TS

Anonymkode: 1d962...bf3

• Liker 2
Skrevet

Synes det passer så godt i hånden min når jeg holder ovenfor. Har vært med flere jenter som har 'bollemus' og da ligger jeg alltid med hånda pjuskende over når vi ser film.

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har gått ned 20 kg ( frivillig ) så resten av kroppen min er "normal" str. Bollemus forble like stor. Men ser jeg bør være fornøyd med den, så da skal jeg prøve å jobbe med det, og tenke at menn syns det er sexy?

TS

Ja, bollemus er hot :)

Anonymkode: 84c8e...2b8

• Liker 1
Skrevet

I USA blir det mer og mer vanlig å ta filler i de ytre leppene for at musa skal se mer fyldig ut. Så tror du skal være fornøyd sånn som du er.

Anonymkode: e2143...2b2

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I USA blir det mer og mer vanlig å ta filler i de ytre leppene for at musa skal se mer fyldig ut. Så tror du skal være fornøyd sånn som du er.

At hæ? Filler for å få fjongere dåse? Altså, at folk fikser på det som er synlig kan jeg til en viss grad forstå, men filler i kjønnsleppene?

Anonymkode: 7813a...73d

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At hæ? Filler for å få fjongere dåse? Altså, at folk fikser på det som er synlig kan jeg til en viss grad forstå, men filler i kjønnsleppene?

Det forundrer meg ikke. Samtidig kutter de vel i de indre kjønnsleppene.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Mystic woman skrev:

Det forundrer meg ikke. Samtidig kutter de vel i de indre kjønnsleppene.

Galskap!

Skrevet

Er du feit? Da er det ikke rart at du har bollemus.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp! Jeg følger en lege på snap og han fyller på med filler titt og ofte. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp! Jeg følger en lege på snap og han fyller på med filler titt og ofte. 

Uff. Jeg synes det er helt vanvittig. Først skulle høna ribbes, så skulle stjerna blekes. Nå skal høna fylles, hva blir det neste...

Altså, jeg tulla knapt når jeg påsto at bollemusa mi kan vises gjennom bunad litt lengre oppe her. Det setter litt begrensninger for bekledning fra livet og ned, all den tid det ikke er kult å gå med bul i buksa som kvinne. Men den er jo min bollemus, den har gitt meg masse nytelse, og det hadde den sikkert gjort om den var flat også. Jeg synes det er så synd at mange føler behov for å endre på fint fungerende helt friske kroppsdeler som ikke er til plage. 

Jeg kan, til en viss grad, forstå en dæsj silikon om man er tilnærmet flatbrystet eller en liten dæsj filler i leppene (munnen!) om man har svært smale lepper, for dette er noe man ser daglig i speilet - å fikse litt på det kan gi økt følelse av femininitet. Men jeg klarer virkelig ikke å forstå et behov for kosmetisk kirurgi i underlivet.

• Liker 3
Skrevet

Fyldig bollemus fikk jo jeg lyst på! Tenk å kjøre kuken inn i noe så saftig noe da😀 Ahhh så nydelig! Du kan være stolt av musa di😘

• Liker 1
Skrevet

Bollemus e fint og sexy 

Anonymkode: 92942...6b1

• Liker 1
Skrevet
På 26.9.2018 den 19.48, AnonymBruker skrev:

Mens mange er redd for kjønnslepper og understellet der så plager ikke det meg, men jeg har veldig fyldig bollemus i mangel på bedre ord og forklaring. Plager meg såpass mye at det hemmer meg en del fra å være 100 % komfortabel naken sammen med en mann.

Jeg er har en ganske normal kropp, jevnt fordelt men ligger jeg på ryggen så ser jeg den stikker liksom opp. Kan liksom ikke slanke den heller.

Er dette noe menn syns er rart eller kan det virke tennende? Er på datern og litt urolig for å vise den frem.

Har du ingen virkelige problemer? 

Anonymkode: e0459...b67

• Liker 1
Skrevet

Har ikke de fleste litt bollemus? Sånn at det ikke er flatt når man ligger? 

Anonymkode: c5b09...b93

Skrevet

Jeg tror mange føler bollemus er hatet, når det egentlig ikke er det. Slik er det for meg ihvertfall. Siden i hele barndommen (grunnskolen) så ble bollemus brukt som et skjellsord. Var ikke før jeg ble voksen at jeg oppdaget at bollemus er så absolutt ikke noe negativt, har kun hørt og opplevd positive ting.

Anonymkode: 384c9...27b

Skrevet

Det har jeg også og har aldri opplevd noe negativt ved det.

Anonymkode: d0356...ce8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...