AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Møtte en fyr på byen i helga vi hadde sex. Han sendte meg en melding her om dagen og spurte hvordan det gikk. Så skrev han "Vi kan jo snakkes snart?😊" Snill måte å avise eller tror dere han faktisk vil sees en dag? Anonymkode: 4abcb...0a2
Coronas Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Han vil nok ha seg en omgang til med deg en dag 😉
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 1 minutt siden, Coronas skrev: Han vil nok ha seg en omgang til med deg en dag 😉 Du tror det? Ikke en pen måte å si at han ikke vil sees igjen? Anonymkode: 4abcb...0a2
Missy77 Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 Min erfaring med menn er at om de ikke er interessert så lar dem ikke høre fra seg i det hele tatt.... Så hvis han var den som tok initiativ til kontakt så tror jeg han er interessert i og møtes igjen. Men hvilke hensikter han har er vanskelig å vite da. 2
Coronas Skrevet 26. september 2018 #5 Skrevet 26. september 2018 Hadde han stilt det spørsmålet til meg hadde jeg spurtnår og hvor. Da får du svaret tenker jeg 😊
jabx Skrevet 26. september 2018 #6 Skrevet 26. september 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtte en fyr på byen i helga vi hadde sex. Han sendte meg en melding her om dagen og spurte hvordan det gikk. Så skrev han "Vi kan jo snakkes snart?😊" Snill måte å avise eller tror dere han faktisk vil sees en dag? Anonymkode: 4abcb...0a2 Han prøver å finne ut om du er interessert. Han håper på bekreftende svar på deg.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #7 Skrevet 26. september 2018 1 time siden, jabx skrev: Han prøver å finne ut om du er interessert. Han håper på bekreftende svar på deg. Sånn tolker jeg det også. Hadde svart, det gjør vi + legg til et smilefjes. Anonymkode: 47a11...b83
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #8 Skrevet 27. september 2018 Vi snakkes, betyr ofte " jeg sier det litt fort og legger ikke noe i det" så åler jeg meg ut bakdøre fort som f. Hvis du aldri får noe oppmerksomhet av han, likes, meldinger el. kom deg videre. Du kan også sende en melding og si " blir du med å se på kkk på lørdag, ta en kaffe" Har ikke noe å tape Anonymkode: 76e96...0e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå