Gå til innhold

Lyder på toalettet

Fremhevede innlegg

Skrevet

På jobb er det toalett rett utenfor kontorplassene. Dette toalettet er jo et ordentlig rom men har ikke isolert dør. Det er så flaut å gå på do, folk som jobber hører alt. Å tisse går greit for min del men ellers holder jeg meg og får vondt i magen av det. Det er dårlig gjort å bygge på denne måten, er det egentlig lov eller er det noen krav til toalettforholdene? Har arbeidsgiver spart penger på å droppe tetningslister, eller er det noen hensikt med å ha lufting under døra?

Anonymkode: 73aab...cbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal være lufting, i forbindelse med oversvømmelse.

Jeg sitter også slik til noen ganger, at jeg hører, så jeg ba om headset med støydemper. Rett og slett. Ellers bryr jeg meg ikke om slike lyder. Det er verdens mest private sted. 

Ta det opp med de på jobben som kan gjøre noe med det. Verneombudet? Ville ikke tatt det opp på avdelingsmøtet i plenum liksom hahahah

Endret av Wonders
Skrevet

Herregud, hvorfor være flau over naturlige kroppsfunksjoner. Hva ER det med dagens ungdom og dolyder??? :roll:

Anonymkode: 2512d...984

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, hvorfor være flau over naturlige kroppsfunksjoner. Hva ER det med dagens ungdom og dolyder??? :roll:

Fordi det høres toskete ut og er objekt for mye fliring, blikk og av og til kommentarer. Det er ikke de som lager lydene som er problemet, det er idiotene som bruker lydene til å drite ut folk.

Anonymkode: fa5ee...d2a

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det høres toskete ut og er objekt for mye fliring, blikk og av og til kommentarer. Det er ikke de som lager lydene som er problemet, det er idiotene som bruker lydene til å drite ut folk.

Det er ingenting å bry seg om. Alle bæsjer

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke særlig hyggelig for de som har kontor rett utafor do at folk sitter å braker løs der inne.

Anonymkode: 73aab...cbc

Skrevet

Kast en neve dopapir i do rett før bæsjen kommer ut, så lander den mykt og lydløst på papiret uten et plask eller klunk. Problem solved. Det gjør alltid jeg når jeg må på do på et sted der folk utenfor kan høre meg. Da høres ingenting.

Anonymkode: 0a04e...2f4

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg aldri opplevd. Gjør folk det eller er det bare noe man tror?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...