Gå til innhold

Kvinneguidens peneste kvinner.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor traff dere nåværende eller forrige kjæreste? Tok han eller du initiativet?

Anonymkode: fc847...997

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor traff dere nåværende eller forrige kjæreste? Tok han eller du initiativet?

Hvem tenker du skal avgjøre hvem som er kvalifisert til å svare i tråden..?

Anonymkode: 245ef...e5d

• Liker 21
Skrevet

Are you calling for me honey? ;) 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem tenker du skal avgjøre hvem som er kvalifisert til å svare i tråden..?

Det må man nesten avgjøre selv. Man får bare anta at KG kvinnene er representative for kvinner flest slik at de peneste kvinnene også er blant de peneste KG-kvinnene.

TS

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det må man nesten avgjøre selv. Man får bare anta at KG kvinnene er representative for kvinner flest slik at de peneste kvinnene også er blant de peneste KG-kvinnene.

TS

Vel, ok, jeg var en hot chick da jeg var ung og traff min mann. Traff ham på et nachspiel, han tok initiativet.

Skrevet

Vet ikke om jeg er blant de peneste, men jeg er i hvert fall ganske pen. Møtte kjæresten på et nachspiel med felles venner. Var gjensidig tiltrekning med en gang. Han la meg til på FB noen dager etter og begynte en samtale der om en felles interesse vi også hadde snakka om på nachet. Siden vi hadde felles venner havna vi på flere fester og arrangementer sammen, og etterhvert begynte vi å treffes bare vi to. Så ble vi kjærester ganske raskt etter det. Han var kanskje den største initiativtakeren, men jeg var ikke vanskelig å be.

Anonymkode: 14a16...c1c

Skrevet

Møttes i utlandet. Begge fant hverandre fasinerende, vi ble venner. Han gjorde det slutt med dama han hadde, jeg flyttet til byen hans. Vi ble bestevenner, og etter å ha bodd der i 1 mnd, flyttet vi inn ilag. Begge tok intiativ, men jeg var nok mest "bestemt" for at han, HAN skulle jeg gifte meg med. Og det ble jeg, haha

Anonymkode: c7f20...c72

• Liker 1
Skrevet

Han er den eneste jeg sveipet til høyre i løpet av min korte tid på tinder 🙂 

Anonymkode: 9c0f6...14a

Skrevet

Singel nå, forrige traff jeg via et nettfora. Kanskje mest meg som tok initiativet, jeg går alltid for det jeg vil ha. 

Anonymkode: e4b95...562

• Liker 2
Skrevet

Jeg tok initiativ, grep tak i han på en studentfest for å kline (vi hadde snakka flere ganger i løpet av et par uker før det, men ikke flørtet). Vi var sammen hele studenttiden og et år etter. Synes det er gøy å ta initiativet og ha kontroll. Får også en mestringsfølelse når jeg får det til, om det blir ONS, liten flørt eller forhold. 

Anonymkode: 8c350...78b

Skrevet

Beauty Is in the Eye of the Beholder

Anonymkode: beb02...d57

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS

Kan vel ikke svare deg ser på meg selv som helt normal..😉

Anonymkode: 4c434...076

Gjest Svigermor
Skrevet

Jeg er meget pen og jeg traff min mann på Clas Ohlson på Sandvika Storsenter. 

Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på tinder. Jeg tok initiativ til å møtes.

Anonymkode: d979b...f45

Skrevet

Møttes på fest, ble med han hjem og hadde sex samme kveld, ble bedt ut på date på FB noen dager senere og ble så kjærester en mnd senere. Ble samboere 4 år senere. 

Anonymkode: 233ef...7b0

Skrevet

Moonwalker er den peneste kvinnen på KG.

Anonymkode: 73d5e...6c8

• Liker 2
Skrevet

Er da subjektivt dette med vakkerhet.

Jeg sende fyren en mld, så sa jeg at jeg hadde fått høre at han var en bra fyr, og at vi burde dra på date.

Tok han et døgn før han svarte ja.

Så dro vi på date, og jeg klubbet han i bakhodet med kjevla, dro han inn i hula mi, og han har holdt seg der siden da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...