AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #1 Skrevet 25. september 2018 Hei. De to siste månedene har jeg møtt en fyr når jeg har vært ute, også blitt med han hjem. Det samme skjedde denne helga, på fredagen. På lørdag så postet han på Facebook at han var ute. Jeg var også ute og gikk inn på utestede for å overrakse han... Han var skikkelig annerledes og avisende. Jeg ble nok litt for pågående. Han sa jeg møtte dra å møte vennene mine, og at han ville slappe av hjemme alene i dag. Okei, tenkte jeg. Også kommer det en dame plutselig, og de drar til et annet utested. Jeg blir såret og løper etter... (super kleint)... Og sier til han «at dette er dårlig gjort», han overser meg og de går inn på et nytt utested og jeg setter meg i en stol her, også husker jeg ikke så veldig mye, bare at jeg sitter her, helt frem til dørvakten sier jeg er for full. Men føler meg super teit som løp etter han på den måten... Men synes også oppførselen hans var dårlig i og med at vi har kost oss sammen kvelden før, og andre kvelder tidligere... Har nå slettet han på Facebook, men lurer på om jeg skal skrive beklager oppførselen eller bare drite i det? Hva synes dere?? Han er en del år eldre enn meg, følte han var en okei kar, men vet ikke nå jeg. Anonymkode: 8f201...3c8 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #2 Skrevet 25. september 2018 Han var bare ute etter en ting med deg, glem han. Anonymkode: f743a...da5 3
Kristin9415 Skrevet 25. september 2018 #3 Skrevet 25. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han var bare ute etter en ting med deg, glem han. Anonymkode: f743a...da5 Men så vondt å føle at det er meg som har oppført meg dårlig her, med å bare dukke opp slik og lage drama... Men har vel ikke noe betydning om jeg beklager meg, virker jo ikke som han bryr seg om meg usnsett..
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #4 Skrevet 25. september 2018 Hvor gamle er dere? Høres ut som en skikkelig dust😏 Anonymkode: 928a8...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #5 Skrevet 26. september 2018 Det beste du gjør om du vil redde deg inn igjen er å ikke ta kontakt med han igjen. Han høres ut som en dust ja. Anonymkode: 28001...279 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. september 2018 #6 Skrevet 26. september 2018 7 timer siden, Kristin9415 skrev: Men så vondt å føle at det er meg som har oppført meg dårlig her, med å bare dukke opp slik og lage drama... Men har vel ikke noe betydning om jeg beklager meg, virker jo ikke som han bryr seg om meg usnsett.. Hold deg vekk fra ham, sier seg selv at han egentlig ikke er interessert, oppførselen hans sier alt. Glem alt og gå videre med et smil, du vil aldri få det godt med en sånn fyr, uansett. Hadde han vært hypp på deg, hadde han vært ute sammen med deg. Så enkelt er det.
Gjest Blondie65 Skrevet 26. september 2018 #7 Skrevet 26. september 2018 Du oppførte deg som en dust selv. Ærlig talt, klenge deg inn på han på den måten. Hva tenkte du med? Når det gjelder hans oppførsel: vel. Her har dere nok totalt forskjellig ståsted og forventning. Han har tydeligvis ledig plass i kalenderen og går ikke av veien for å lyge deg rett opp i ansiktet. Gidder du virkelig å tenke på å beklage overfor en sånn fyr? Gå videre og lær av hendelsen. Du har ikke noe å beklage over for denne fyren.
puppi Skrevet 26. september 2018 #8 Skrevet 26. september 2018 Syntes ikke du oppførte deg dust, er vel ikke noe ille el. unormalt ved at du stikker innom samme utested som ham, når du tilfeldigvis ser han er i nærheten? Vil dog si at han oppførte seg dust, og avvisende mot deg. Han viser i hvertfall at han sannsynligvis ikke er så veldig interessert i deg. Det duste av deg nå, (og desperate) vil være å kontakte ham igjen. Å begynne unnskylde helt normal oppførsel (med tanke på at dere «datet»?), vil i hvertfall være å drite seg helt ut. Bare glem og gå videre, så får heller du avvise ham skulle han ta kontakt igjen. Hilsen Puppi - LoveDoctor3000(tm). 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #9 Skrevet 26. september 2018 IKKE beklag det!!!! Du laget det litt ubehagelig for han å være rasshøl den kvelden: ingen skade skjedd og han fortjente!! det. Han har bare brukt deg til sex og har byttet deg ut med et annet offer, helt tydelig. Bare blokker idioten og overse han eller sleng en nedlatende/frekk kommentar i han eller noe om du treffer han. Anonymkode: b38c0...18b 2
Cuntzilla Skrevet 26. september 2018 #10 Skrevet 26. september 2018 Ikke kontakt han, og husk at fyllenerver roer seg og går over. Nå har du driti litt på draget ved å virke veldig klengende, beste måten å rette opp det inntrykket er å ikke gjøre noe som helst nå. Men det er han som har vært kjip her, en ting er å ha flere damer på gang som teoretisk sett er OK siden dere ikke er sammen eller noe, men da bør han være ærlig på det, og iallfall når han blir tatt med buksene nede. Sånne konfliktsky menn som lyver og ignorerer i stedet for å si det som det er, er ikke noe å samle på for one night stands i fylla engang. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå