Gå til innhold

reykjarvik og den blå lagune

Fremhevede innlegg

Gjest marlyn
Skrevet

Noen som har vært der? Er shopping og spatilbuda så bra som ryktet sier? Har tenkt meg dit i påsken..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Badet i den Blå Lagune midt på vinteren med -10 kuldegrader over vann og 38 varmegrader oppi. Det var mørkt og det lå en mystisk og eventyraktig dis over vannet. Var der med kjæresten min og det var veldig romantisk og deilig. Spatilbudet prøvde jeg ikke, men hotellet som lå i tilknytning til Lagunen var veldig fint. Reiser gjerne tilbake!!!!

Skrevet

PS: Var ikke så mange butikker i Reykjavik som man skulle tro ut i fra det man leser, men det er kanskje like greit. Alt er veldig dyrt, det gjelder både mat, drikke og klær. Det er naturopplevelsene som sitter best igjen etter min tur i alle fall.

Skrevet

Utrolig deilig å bade i den blå lagune, men det lukter til tider....skikkelig svovelfis! Men det blir du vant med etterhvert! :ler:

Hvis du vil shoppe anbefaler jeg deg å reise til Kringlan, det er et schwært kjøpesenter med masse digg butikker!

Skrevet

Elsker Reykjavik. Fikk shoppet masse i byen - men Kringlan er et must. De er også fryktelig stolte av at de i det hele tatt har et shoppingsenter (eller to, har de nå) så dette er stort.

I Reykjavik ble det meste shopping av ullprodukter og kunst. De har masse nydleige små gallerier og masse smykkeforretninger. På Kringlan har de Økonomisko og Dressmann...

Blå Lagune er fabelaktig! Har du kun en dag eller to, så tenk på at det ligger rett ved flyplassen, det kan lønne seg å ta dte på vei inn mot byen. Hvis ikke går det busser ut dit, og det går greit å kjøre selv også.

God tur - *lengter tilbake*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...