AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #1 Skrevet 25. september 2018 Jeg er helt fortvilet . Jeg er sammen med det jeg til nå synes har vært verdens beste mann. Men så fort jeg fant ut seg var gravid så orker jeg han nesten ikke lenger følelsene er liksom borte og jeg vil ikke ha fysisk kontakt med han . og jeg skjønner ikke hvorfor. Har alltid kasta meg over han så fort sjansen har bydd seg . Er det noen andre som har hatt det sånn ? Anonymkode: 4e913...f2a
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #2 Skrevet 25. september 2018 Jepp. Er i uke 23 nå,og det har vart stort sett hele svangerskapet. Hjelper ikke på at han er litt umoden i tillegg, når jeg er i fullt redemodus. Det neste han gjør irriterer meg, og tror jeg kan telle antall ganger vi har hatt sex på en hånd. Håper virkelig det går over etter fødsel! Anonymkode: 77404...dfd 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #3 Skrevet 25. september 2018 Det er nok hormonene som spiller deg et puss Bare pass på at du forsøker å ta vare på forholdet så godt det lar seg gjøre i denne perioden. Anonymkode: 5a8d0...526 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #4 Skrevet 25. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Er i uke 23 nå,og det har vart stort sett hele svangerskapet. Hjelper ikke på at han er litt umoden i tillegg, når jeg er i fullt redemodus. Det neste han gjør irriterer meg, og tror jeg kan telle antall ganger vi har hatt sex på en hånd. Håper virkelig det går over etter fødsel! Anonymkode: 77404...dfd håper jeg også 🙏 jeg vil heller ligge på rommet enn å sitte i sofaen med han. Gleder meg til han skal jobbe sent imorgen. Huff 😪😅 Anonymkode: 4e913...f2a
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #5 Skrevet 25. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok hormonene som spiller deg et puss Bare pass på at du forsøker å ta vare på forholdet så godt det lar seg gjøre i denne perioden. Anonymkode: 5a8d0...526 Ja . Kanskje jeg skal prøve å snakke med han om det 😕 bare redd for han blir så lei seg Anonymkode: 4e913...f2a
Bigoneclassic Skrevet 25. september 2018 #6 Skrevet 25. september 2018 er nok bare hormonene dine som spiller et puss, slutt å kunn lytte til følelser. Følelsen er grunne til at kvinner aldri virkelig har blitt tatt seriøst mange 100 år tilbake i tid. irrasjonelle kvinner som kun handler etter følelser og null logikk. bare vent og see så kommer de nok tilbake igjen. dette blir nok påvirket av svigninger i østrogen og Progestagen f.eks
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #7 Skrevet 25. september 2018 Jeg har ikke hatt det sånn selv i mitt første svangerskap nå, men vet om venninner som virkelig hatet samboere i perioder. For min del har lidenskapen økt, spesielt nå mot slutten (uke 38). Det jeg har lagt merke til ved meg selv er at de småtingene han gjør, bagatellene, irriterer meg langt mer. Som at han HELE TIDEN glemmer å lukke igjen skapdøra på badet, at han drikker et glass vann på morgenen før han går på jobb og legger glasset på benken, eller at han ikke legger håndkleet sitt til tørk på «riktig måte» 😂 dette er ting som jeg vanlig ikke bryr meg om. Hormoner! Går over Anonymkode: 14fef...4f5 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #8 Skrevet 25. september 2018 Gale kjerringer ass... Anonymkode: 41369...a22 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #9 Skrevet 25. september 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt fortvilet . Jeg er sammen med det jeg til nå synes har vært verdens beste mann. Men så fort jeg fant ut seg var gravid så orker jeg han nesten ikke lenger følelsene er liksom borte og jeg vil ikke ha fysisk kontakt med han . og jeg skjønner ikke hvorfor. Har alltid kasta meg over han så fort sjansen har bydd seg . Er det noen andre som har hatt det sånn ? Anonymkode: 4e913...f2a Helt normalt. Jeg hadde det slik med begge ungene, nesten så fort dem var kommet ut så var jeg normal igjen. Anonymkode: 617a8...e71
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #10 Skrevet 25. september 2018 Godt å høre det er flere med samme opplevelsene . Jeg har jo verdens snilleste og mest godhjerta mann, så jeg skjønner ingenting 🤷♀️ Anonymkode: 4e913...f2a
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #11 Skrevet 25. september 2018 Hadde det slik jeg å i begynnelsen av svangerskapet. Snudde til det fullstendig motsatte på slutten, og etter fødselen. Da fikk han ikke gå fra meg ett øyeblikk🤭 stakkars mann😂 men, mitt tips, det er bare hormoner. Kanskje ikke vise han så tydelig at du syns det? Det kan være sårende, og jeg vil tro, nesten heeelt garantert, det vil snu igjen😉 Anonymkode: a64c1...b32
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #12 Skrevet 26. september 2018 Har hatt det veldig opp og ned med følelsene for mannen gjennom svangerskapet - jeg tror sånt er veldig normalt. Prøv å ikke la følelsene ta helt overhånd, og tenk at det er hormonelt. Håper det går over for deg etterhvert! Anonymkode: bf819...ad7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #13 Skrevet 26. september 2018 Det er normalt, jeg føler meg sint på ham nesten hele tiden, og tror det er fordi jeg må ta alle konsekvenser med kvalme, tretthet, fødsel, og han får barnet servert uten å gjøre noe. Føler meg bare irritert når han kommer hjem fra jobb. Anonymkode: dc62f...2f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå