AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #1 Skrevet 25. september 2018 Min mening er at hvis noen har bydd på noe du selger i en salgsgrupoe og avtalt tid for å komme å hente det og ikke svarer når det gjelder eller sier ifra i siste liten at man ikke vil ha det alikavell uten noe god begrunnelse burde man kunne "Henge ut" på gruppen for å si ifra til de andre at man ikke skal selge til denne personen. I disse gruppene er jo regelen at bud er bindene. Og sånne folk er utrolig irriterende og useriøse. Hva syns dere? Anonymkode: 7a101...cb1 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #3 Skrevet 25. september 2018 1 minutt siden, Trikken skrev: Jeg ville ikke gjort det... Jeg gjorde det nemlig når jeg var full. Fikk melding kl 01 om at hun ikke skulle ha det alikavell skulle hente det på morningen og jeg hadde avsluttet budrunde og sagt nei til andre gode tilbud og endret mine egene planer. Var en dyr ting. Da la jeg bare ut samtalen på gruppen og skrev: er det lov ? Fikk så mye hat meldinger privat og folk sa så mye stygt om meg at det skulle ikke vært mulig. Jeg syntes det de skrev om meg var mye mer alvorlig enn at jeg la ut bilde av en del av samtale og en kort tekst over og spurte om det var ok å gjøre sånn Anonymkode: 7a101...cb1
Mari Y Skrevet 25. september 2018 #4 Skrevet 25. september 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mening er at hvis noen har bydd på noe du selger i en salgsgrupoe og avtalt tid for å komme å hente det og ikke svarer når det gjelder eller sier ifra i siste liten at man ikke vil ha det alikavell uten noe god begrunnelse burde man kunne "Henge ut" på gruppen for å si ifra til de andre at man ikke skal selge til denne personen. I disse gruppene er jo regelen at bud er bindene. Og sånne folk er utrolig irriterende og useriøse. Hva syns dere? Anonymkode: 7a101...cb1 Mobbing er ikke greit. Sånt skal man ikke gjoere
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #5 Skrevet 25. september 2018 51 minutter siden, Mari Y skrev: Mobbing er ikke greit. Sånt skal man ikke gjoere Så du vil kalle det jeg gjorde mobbing? Vil heller kalle det de andre skrev til meg for mobbing. Anonymkode: 7a101...cb1
Mari Y Skrevet 25. september 2018 #6 Skrevet 25. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du vil kalle det jeg gjorde mobbing? Vil heller kalle det de andre skrev til meg for mobbing. Anonymkode: 7a101...cb1 Slik jeg skjoenner var det vel andre som skrev stygge ting?
abc123detvardet Skrevet 26. september 2018 #7 Skrevet 26. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Min mening er at hvis noen har bydd på noe du selger i en salgsgrupoe og avtalt tid for å komme å hente det og ikke svarer når det gjelder eller sier ifra i siste liten at man ikke vil ha det alikavell uten noe god begrunnelse burde man kunne "Henge ut" på gruppen for å si ifra til de andre at man ikke skal selge til denne personen. I disse gruppene er jo regelen at bud er bindene. Og sånne folk er utrolig irriterende og useriøse. Hva syns dere? Anonymkode: 7a101...cb1 Hvorfor skal du henge ut? Det du heller kan gjøre er å si ifra til administrator, så kanskje han blir kastet ut.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #8 Skrevet 26. september 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det nemlig når jeg var full. Fikk melding kl 01 om at hun ikke skulle ha det alikavell skulle hente det på morningen og jeg hadde avsluttet budrunde og sagt nei til andre gode tilbud og endret mine egene planer. Var en dyr ting. Da la jeg bare ut samtalen på gruppen og skrev: er det lov ? Fikk så mye hat meldinger privat og folk sa så mye stygt om meg at det skulle ikke vært mulig. Jeg syntes det de skrev om meg var mye mer alvorlig enn at jeg la ut bilde av en del av samtale og en kort tekst over og spurte om det var ok å gjøre sånn Anonymkode: 7a101...cb1 Da legger du ut tingen på auksjon en gang til. Du henger ikke ut folk Anonymkode: e2479...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #9 Skrevet 26. september 2018 21 timer siden, abc123detvardet skrev: Hvorfor skal du henge ut? Det du heller kan gjøre er å si ifra til administrator, så kanskje han blir kastet ut. Det er en hun Anonymkode: 0ad7f...c58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå