Gå til innhold

Martine Lunde og Isabelle Eriksen


Sitronen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror selv det kanskje ble litt vanskelig i lengden med en felles youtube kanal, og spesielt når Martine har vært opptatt med både av farmen og skal vi danse, så er det jo mest sannsynlig en stund til det hadde passet for begge uansett.  Ser Sofie fra paradise er enda god venn med begge to, så tror jeg ikke det har skjedd noe spesielt dramatisk som alle leserne skal ha det til:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2018 den 21.06, Jordbærkake34532 skrev:

Tror selv det kanskje ble litt vanskelig i lengden med en felles youtube kanal, og spesielt når Martine har vært opptatt med både av farmen og skal vi danse, så er det jo mest sannsynlig en stund til det hadde passet for begge uansett.  Ser Sofie fra paradise er enda god venn med begge to, så tror jeg ikke det har skjedd noe spesielt dramatisk som alle leserne skal ha det til:)

Ofte mister man kontakten og/eller vokser fra hverandre. Fort å miste kontakten når man er mye opptatt. Tror ikke det er noe dramatisk krangling som har skjedd. Jeg har mistet venner og har ikke kontakt med noen av de jeg hang med før 10 år siden liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...