Gå til innhold

Tør ikke ta initiativ


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere!,

 

Jeg trenger virkelig noen gode råd her. Jeg er veldig sjenert når det kommer til å ta initiativ mot menn. Jeg blir skikkelig klein når jeg prater med menn som jeg liker. 

Jeg har nå vært singel siden jeg var 29, er nå 37... så en stund. 

Jeg får stort sett ofte oppmerksomhet fra menn, så sjekking for meg, skjer som regel når andre menn tar initiativet. 

Nå er det en mann som jeg liker veldig godt som jeg jobber sammen med. Vi jobber på to forskjellige lokasjoner, slik at jeg møter han veldig sjelden i jobbsammenheng, men vi møtes av og til på felles sosiale arrangementer som julebord, konferanser  etc. Jeg har selvsagt ikke tort å ta noe  særlig initiativ til å bli bedre kjent med han, fordi jeg er redd for at det skal oppstå en klein situasjon hvor jeg sier noe dumt eller ikke kommer på noe å si. Men likevel er det oppstått en slags "kjemi" mellom oss. Hvor vi plutselig står å ser på hverandre og smiler. Vi har også pratet kort med hverandre et par anledninger, men jeg har vært litt full så jeg kan liksom ikke huske helt hva som ble sagt eller hvordan jeg framstod i den sammenhengen...:flau:

I andre sammenhenger hvor jeg har opplevd en slik "avstandsflørting" som jeg føler vi driver med, så har mannen tatt initiativet til noe mer etterhvert. Men i denne sammenhengen tar ikke han noe initiativ til å bli bedre kjent! Ved en anledning kom han å slo av en prat ved pulten min da han tilfedigvis var innom kontoret, men vi pratet bare om jobb...:icon_frown: Jeg er vant til at menn er veldig pågående og ikke redde for å ta kontakt om det er noen de er interessert i. Dette gjør meg utrolig frustrert og jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre her? Bør jeg ta initiativ? eller kan det være at jeg feiltolker signaler han sender.?  Og hvis jeg skal ta initiativ her, hvordan gjør jeg det på en måte som ikke blir så klein?

 

 

 

Anonymkode: fca36...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...