Gå til innhold

Sexy med g-string og at den synes!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, har akkurat samme "fetisj" som trådstarter, det er så utrolig sexy og se stringtrusekanter stikke over buksekanten. Kan ikke noe for det, og driter i og at det er sååå 2003.... (husker den tiden også, deilig tid...)

Nå ser man det jo nesten aldri, så er jo julaften hver gang man opplever det. Noe som nesten er mer "spennende" og sexy er å se/skimte stringtruse gjennom en flott tights! Da er jeg solgt...

Anonymkode: 7659c...a1e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, har akkurat samme "fetisj" som trådstarter, det er så utrolig sexy og se stringtrusekanter stikke over buksekanten. Kan ikke noe for det, og driter i og at det er sååå 2003.... (husker den tiden også, deilig tid...)

Nå ser man det jo nesten aldri, så er jo julaften hver gang man opplever det. Noe som nesten er mer "spennende" og sexy er å se/skimte stringtruse gjennom en flott tights! Da er jeg solgt...

Jeg har ei veldig vakker venninne som fyrer meg opp for tida. Der skimter jeg stringen i den sorte tightsen hennes. Ahh! Og ho vet det vel, tror du ikke? Hu driver en sånn "se men ikke røre" greie for tida😊

Skrevet (endret)

Liker det jeg også!

Endret av JohanJen
  • Liker 1
Skrevet

feilpost

Skrevet

Harry. 

Anonymkode: 4afd1...613

• Liker 1
Skrevet

Nei, unngår gnagsår på rumpehullet gitt. 

Anonymkode: 3d2a1...b5a

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Jeg går med g streng hver dag og har gjort det de siste 10 årene men tror jeg bare har vist strengen 1 gang ved en feiltagelse. Jeg har aldri sett noen med lavt liv som viser g strengen, så jeg skjønner ikke helt hvor du ser dette så ofte?

Anonymkode: 0e028...237

Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går med g streng hver dag og har gjort det de siste 10 årene men tror jeg bare har vist strengen 1 gang ved en feiltagelse. Jeg har aldri sett noen med lavt liv som viser g strengen, så jeg skjønner ikke helt hvor du ser dette så ofte?

Anonymkode: 0e028...237

Jeg ser jo dette særlig om sommeren når jenta bruker bukse med lavt liv og kort topp. Da ser jeg enten rumpesprekk eller g-string. Dette ser jeg kun når jentene sitter nede. På sommeren - i byene - når det er masse folk ute, ser jeg dette mange ganger hver eneste dag. Men nå er jo jeg også spesielt interessert i dette, så jeg ser sikkert mye mer av dette enn andre siden jeg er "på jakt" etter det😊

Endret av Tiger1974

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...