Gå til innhold

Kvinner som svelger fremmede menns sæd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et par uker siden var jeg på en swingersklubb, og som vanlig gikk det hett for seg utover kvelden. Jeg knullet en flott kvinne, og da jeg spurte om å sprute i munnen hennes sa hun ja med én gang. Jeg har ingen kjønnssykdommer, men det kunne jo ikke hun vite. Jeg aner heller ikke hvor mange andre som har sprutet i munnen hennes, så jeg sørget for at pikken min aldri var nær munnen hennes (runket kun over henne mens hun gapet). 

Men jeg lurer litt på hvorfor så mange kvinner på slike klubber ukritisk svelger sæd? Jeg har vært på slike klubber ganske mange ganger, og nesten hver gang spruter jeg en kvinne i munnen, og hver gang blir jeg forundret over at de tillater det. Og de fleste av disse kvinnene virker svært oppegående og ordentlige, for det blir jo en del prat i løpet av slike kvelder også.

Jeg skjønner bare ikke at så mange av dem svelger sæd. Er det vanskeligere å få kjønnssykdommer på den måten? Det hadde vært interessant å høre hva en slik kvinne tenker, så om det finnes noen der ute som er en "villig svelger", vil jeg gjerne høre litt om hva dere tenker :)

Anonymkode: 7edcf...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har opplevd flere ganger at jenter svelger på ONS, jenter/kvinner er like kinky og dirty som oss menn, bare på en annen måte

Anonymkode: 8fc9d...c7f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri vært på swingersklubb, men etter hva jeg har lest, så kan det ha noe med at de fleste som driver med swinging er flinkere til å teste seg, en andre.

FORDI de gjerne bytter sexpartner oftere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg forstår det så er alt som skjer på swingersklubber helt frivillig. Så ser jeg ikke noe galt med det,. Men det er ikke noe jeg ville gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, SlemUlv skrev:

Nå har jeg aldri vært på swingersklubb, men etter hva jeg har lest, så kan det ha noe med at de fleste som driver med swinging er flinkere til å teste seg, en andre.

FORDI de gjerne bytter sexpartner oftere. 

Det vet jo ikke du noe om

Anonymkode: b037f...ab8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det vet jo ikke du noe om

Anonymkode: b037f...ab8

Kanskje du skal lese resten også? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres kvalmt ut hele greiene. Men er det ikke blitt sånn i dagens samfunn at folk slikker og sutter på andres kjønnsorganer, selv om de ikke kjenner hverandre? Ser ihverfall slik ut når man leser på kg. Det er jo blitt så turn of med selektive menn og kvinner. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, fare for kjønnssykdommer i svelget øker ved å svelge. Sært å svelge på fremmede, men hver sin smak. 

Anonymkode: 29f80...fd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres skikkelig ekkelt ut! Sjansen for kjønnsykdommer og kreft i svelget er stor når man holder på sånn. 

 

Anonymkode: 356a5...4f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alt for redd for hpv som kan forårsake kreft i svelg. Jeg hadde aldri svelget på noen andre enn mannen. Og jeg er så utrolig glad for at vi bare har hatt hverandre så jeg slipper å tenke på slik dritt.. 

Anonymkode: 9fd34...279

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres skikkelig ekkelt ut! Sjansen for kjønnsykdommer og kreft i svelget er stor når man holder på sånn. 

 

Anonymkode: 356a5...4f0

Akkurat det er det mange som driter i. Snakket litt om det sånn løst til andre og de nærmest klikker. Da har jeg bare nevnt det og ikke belært dem.  Enten så nekter de å tro på det, eller så sier de at de gir blaffen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, wintergirl said:

Akkurat det er det mange som driter i. Snakket litt om det sånn løst til andre og de nærmest klikker. Da har jeg bare nevnt det og ikke belært dem.  Enten så nekter de å tro på det, eller så sier de at de gir blaffen. 

Du får vise til Michael Douglas. 

Anonymkode: 29f80...fd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke spørre dama di om dette? Antar at du ikke går alene på swingersklubb. Det er vel ikke vanlig å slippe inn single menn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får vise til Michael Douglas. 

Anonymkode: 29f80...fd7

Han nekter for det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Men jeg lurer litt på hvorfor så mange kvinner på slike klubber ukritisk svelger sæd? 

Anonymkode: 7edcf...315

Kritisk sans er neppe det som dominerer mest på sånne steder. 

Anonymkode: f333a...e50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen swinger men før når jeg var yngre kunne jeg svelge, likte å se at det tente fyren jeg holdt på med og jeg tror ikke jeg trodde at man kunne bli smittet på den måten. Lot ikke ukjente sprute meg i munnen da, men de damene liker det vel, og tenker kanskje at det ikke er så smittsomt? Er det? 

Anonymkode: 59872...666

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ingen swinger men før når jeg var yngre kunne jeg svelge, likte å se at det tente fyren jeg holdt på med og jeg tror ikke jeg trodde at man kunne bli smittet på den måten. Lot ikke ukjente sprute meg i munnen da, men de damene liker det vel, og tenker kanskje at det ikke er så smittsomt? Er det? 

Anonymkode: 59872...666

Hei. Jeg svarer mitt eget svar😅 Leste nå at oralsex er en av de vanligste måtene å bli smittet bl.a med hiv! Så jupp... Jeg visste ikke bedre og kanskje det gjelder for noen av de damene der😕

Anonymkode: 59872...666

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jo ikke du noe om

Anonymkode: b037f...ab8

Amerikanske undersøkelser viser at det er større risiko for å bli smittet av SOS ved one night stands enn på swingersklubb. Nettopp fordi swingers har større bevissthet på sikkerhet/testing, mens ONS stort sett skjer med vanlige folk i fylla, uten noe risikovurdering i det hele tatt. 

Anonymkode: 88caa...96c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de ikke krav om kjønnssykdomtesting for å komme inn på en slik klubb? 🤔 Har aldri vært selv, men så en episode av Trekant (mange år siden nå da!) hvor jeg tror det ble nevnt noe slikt... 🤔 

Personlig ser jeg ikke helt interessen av det, men er sikker de kvinnene som liker det :) 

Anonymkode: 0bce1...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...