Gå til innhold

Ferietips i vinter (varme)?


elvital

Anbefalte innlegg

Hei, 

jeg har tenkt å reise på ferie 2-3 uker rundt februar/mars 2019. Budsjett på ca 30.000,- alt inkl. 

jeg ønsker sol og varme, bading, noe opplevelser (altså ikke ligge rett ut på stranden i to uker, men generelt ikke glad i museer, bedre med ting å gjøre), mulighet for trening, god mat. Jeg heller litt mot sør amerika (argentina?ecuador? Colombia?), Mexico (kanskje kombinasjon med noen dager på Cuba), Florida/Miami, Evt reise østover (Thailand/Vietnam?)... jeg reiser muligens/antakelig alene, men det kan hende jeg får med kjæresten. 

Noen som har forslag til steder som er verdt å oppleve? Hvorfor? Forskjell om det blir alenetid eller kjærestetur? Kun ett sted eller kombinasjon av to? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Australia, Bali, Puerto Rico (landet), Cuba. 

Anonymkode: 90ce0...bb9

Australia i 2-3 uker koster myyyye mer enn 30 000 for alt. 

Anonymkode: 19338...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Australia i 2-3 uker koster myyyye mer enn 30 000 for alt. 

Anonymkode: 19338...7de

Kommer an på hvordan man velger å bo. Finnes relativt billige billetter dit. 

Anonymkode: 90ce0...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.9.2018 den 20.20, AnonymBruker skrev:

Kapp verde

Anonymkode: 3e5ba...5de

Hvis man er glad i sterk vind. Har vært der mange ganger i forbindelse med jobb og har omtrent blåst bort hver gang.

Anonymkode: b3ea0...a21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært i Thailand eller andre steder i Asia? Jeg er litt lei, men hvis du ikke har vært mye der, så ville jeg gått for det. 

IKKE reis til kapp verde. Blir jo en all inklusive ferie, skjer jo ikke MYE på utsiden av resortene.

Anonymkode: 700c7...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klodrian

Anbefaler Vietnam på det sterkeste. Reiste sammen med familie. Vi tilbrakte vel til sammen hva som vil tilsvare en hel dag på stranden til sammen på rundt to uker. Det var utrolig mye å se, mye historie. Billig som pokker. Ho Chi Minh er en utrolig spennende by. For historie vil jeg anbefale Hué. Skal definitivt reise tilbake, men da utforske deler nord i landet som Hanoi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle tips, keep ‘em comin’ 😅 

jeg har bare vært i Europa (og usa/Canada), så for min del blir alt nytt uansett. Jeg heller mot å reise mot Thailand. Hvordan er prisnivået der nå? Hva anbefales å finne på/hvor i landet dra? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...